/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Orientering vedr. Arne-puljerne
Fra : Klumme
Vist : 357 gange
52 point
Dato : 02-10-05 13:21

Forklaring på Gambrinus GENIALE løsningsmodel på Arneproblematikken ved at uddele point i Arne-puljer kan læses herunder. Håber at brugere med masser af point vil følge hans geniale eksempel.

Citat
Arne skal gives beføjelse til at give sig selv point i alle tråde, hvor han optræder.
Så må vi jo se, om han kan nøjes med at give sig selv point, når han bidrager med et brugeligt svar, hvor han undgår at irettesætte og tilsvine andre.
(Hvilket nok er hver gang ifølge ham selv)

Spørgeren skal have mulighed for, at tildele sine udlovede point til den vedkommende selv mener, har svaret rigtigt.

De point Arne på denne måde tildeler sig selv, skal komme fra en Arne-pulje hvortil vi alle giver et tilskud. På denne måde vil Arne bringe sig selv i toppen af statistikken og vi må så se om han falder til ro, når han føler at han har opnået sit kald her i livet.

Vi vil på denne måske slippe for alle de spørgsmål med overskriften : Til Arne.
De fylder alt for meget og er irriterende, fordi andre seriøse spørgsmål ryger alt for hurtigt ud af ”Seneste 25”

Jeg vil selv foregå med et godt eksempel og skyde alle mine 4229 point i Arne-puljen.
Gambrinus
(Dette er et seriøst svar)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 13:36

Muligt, men han skal dælenmig ikke have andel i mine resterende 797 påængår

..medmindre han virkelig kommer med noget brugbart. F.eks. en klippefast garanti for at :

1.) Han ikke bliver hældt ud (...det vil i givet fald være spild af fuldgode påængår)
2.) Han ikke irettesætter andre brugere på sin skolemester facon.
3.) Han behandler børn, ordblinde, handicappede og nydanskere sobert.
4.) Han dæmper nedtoner sin brug af kraftudtryk.
5.) Han undskylder overfor ALLE han har generet gennem tiden her på kandu.dk (..til hver enkelt forstås!)
6.) Han går ind og kommentere i ALLE tråde stilet direkte til hans person og forklare sig.

Jeg tror nu; jeg kan have mine point i fred

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 16:42

xx er begyndt at tage imod sine point.

Mine får han ikke basta.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 16:53

Det er løgn LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 17:35

xx er begyndt at tage imod sine point, det er ikke løgn, se selv efter. Det er point fra Birgitta, som han tager imod.

Mine point får han heller ikke, det er heller ikke løgn

Din mail i den anden tråd tror jeg er lige på grænsen af hvad man må

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 17:45

Ulovlig hmmm det var ikke så godt.... Bemæk at mailadressen ikke findes LOOL

Men det kan måske ikke redde mig fra 8 mdr. i boksen. Så må jeg ta det med. Jeg vil på Kragskovhede... Der er så smukt

Det ville da osse komme bag på mig, hvis xx lool ikke tog i mod disse point. Det er han da alt for syg i hovedet efter point til at lade være med

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 17:49

Jeg bemærkede meget i den mail

xx har taget imod point fra Birgitta, da han ikke så det som en hadetråd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 18:03

hehehehe.... Nej det gjorde han vel ikke den nar..... LOOL

Den mail LOOL.... Hun er krafteddeme en ....... nej jeg skriver det ikke, (der kan jo være børn til stede uden forældreopsyn lool) men jeg tænker og mener det

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-10-05 13:00

Hvorfor bruger mange tiltlen om disse tråde som "hadetråde" det er jo det rene vås - da det er meget oplysende tråde om X.X perfide stil, nåh jo det er jo ham selv der bruger denne betegnelse og som hans medløbere har taget til sig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-05 13:45

Tjaaa... han har ikke hentet nogle point hos mig.
Men lad det nu være.
Hvaffen mail, hvaffen tråd ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 16:23

Gambrinus.

http://www.kandu.dk/dk/spg/75408 02-10-05 16:36 + 02-10-05 17:13

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 16:32

Klumme -> Henvisninger til specifikke kommentarer i spørgsmål henvises der lettest til hva. den lille grafik øverst i spørgsmålet der lignet en lille dokument ikon med en lille sort trekant ved siden af. Klikker du på denne, får du en liste over div. profilers indlæg samt dato og tidspunkt. Dette finder du så ...og klikker. Nu bliver du guidet til selve kommentaren. Du kopierer adressen fra adresselinjen og kan så indsætte det som link. Selv på samme side kan dette lade sig gøre uden at skulle gemme eller rette i dét man allerede har skrevet, men endnu ikke fået sendt. Det gør det hele lidt lettere

Eks. Her er din sidste kommentar som URL henvisning : http://www.kandu.dk/dk/spg/75384#826695

..og denne tråds første kommentar : http://www.kandu.dk/dk/spg/75384#825452

Dette gælder selvfølgelig også kommentare i alle andre tråde end denne

Just in case you needed to know ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 16:34

Smart.... det må jeg lige øve... Tak Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 16:37

Her er en anden henvisning fra en anden bruger i et andet spørgsmål : http://www.kandu.dk/dk/spg/74022#809029

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 16:42

Faktisk kunne man lave en pæn lille linksamling kommenterer af samme lødighed som ovenstående

..istedet for altid at skulle gengive i citat form

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 16:51

LOOL Du er så pi.... smart. Der er nok alle de FF'ere. Kunne være man skulle slå sig på dem.

Har lige fået frokost på Den Danske kro med øl og snaps BVADRR (kan sgu ikke li det stads) hos sømanden. Han var selv tilstede den gode Preben Møller... og lige så flabet som han altid har været LOOL men gammel.... meget gammel. Så nu står den på en "morfar"...det er osse det snapsepjat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-05 19:04

Problemet med link og citater er jo bare at citere fuldkommen uden context! Man kan udelade smileys og resten af kommentaren, hvad der så medfører at man kan få ofret til at stå som en fuldkommen idiot!
Det kan jo være meget sjovt nogle gange! Men i øvrigt er Kandu vel ikke mig og dem jeg ikke kan lide: Kandu er vel os alle sammen?? Som f.eks hende der Birgitta? Fordi Klumme ikke kan lide hende, behøver jo ikke at Paperboy eller for den sags skyld Creamy ikke kan lide hende? Eller har vi en klike på Kandu, som selv Molo er med i?
Eller fordi nogle mødes privat så er vi pludselig frelste?
Med hensyn til at smide nogen ud så har Kandu jo meldt klart ud at du ikke kan smides ud pga af dit sprogbrug, men kun hvis du gør noget ulovligt (blev vist bøjet lidt rigeligt da Ram og Frida blev smidt ud)! Så den Arne og Klummeskid vel slået, og vi er fri for at komme med alle de der tråde om andre, som alligevel ikke fører nogle vegne? Vi vil vel i bund og grund det samme? Et Kandu for alle?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-05 19:32

Jeg kan godt se problemet Tedd.

Citat
Faktisk kunne man lave en pæn

Citat
frokost på Den Danske kro med øl og snaps

Citat
uden forældreopsyn

Citat
Det er løgn

Citat
men jeg tænker og mener

Citat
lige så flabet som

Citat
en fuldkommen idiot!

Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-05 19:37

Du har osse en Alfa

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-05 19:44

Så lige det der bilmagasin forleden på BBC! Ham idioten drønede rundt i en Porsche Carrera GT! Fuck med blødt U! Sådan en vil jeg have! http://www11.porsche.com/english/int/carreragt/modelinformation/experience/weissach/default.htm

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-10-05 19:44

Til alle dem der sidde og leder, kan jeg tilføje, at alle citaterne er taget fra denne tråd.

Citat
Gambrinus :-D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 19:45

He he he he.. har vi et nyt lille paranoia......

Citat
Eller har vi en klike på Kandu, som selv Molo er med i?

Jeg ved ikke lige hvad tedd nu ønsker at at starte op fordi han ikke kan døje mig LOOL - men jeg kan ikke mindes at have givet udtryk for ikke at kunne li Birgitta....hvilket vel osse er bedøvende ligemeget om jeg kan.... Godt forsøgt tedd, men om igen..... LOOOL

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-05 19:50

Jeg ønsker ikke at starte op Klumme, jeg forsøger at afslutte! Kald det bare paranoia!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-10-05 19:54

Kalder du det at afslutte, med at føde tanken om en klike på Kandu??? LOOOL Skæg form for troubleshooting......

Men du har da ret.... sådan set - Der er 2 kliker på Kandu. De aktive og de inaktive.... so what?? Er du ikke i den ene, så er du jo i den anden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-05 19:58

Jeg må indrømme jeg havde højere tanker om dig Klumme! Troede du undgik den fælde som ikke var en fælde men en udstrakt hånd! Hvad vil du egenligt med/på Kandu?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-10-05 22:31

Klike?

..mig i øjet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-10-05 23:04

Nu citerede Klumme jo udenfor context, Molo! Den oprindelige kommentar havde jo netop en smiley med!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-10-05 23:48

Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med om du kan lide citater Tedd..
Her har du endnu et – uden smiley!

Citat
Kandu er vel os alle sammen?? Som f.eks hende der Birgitta? Fordi Klumme ikke kan lide hende, behøver jo ikke at Paperboy eller for den sags skyld Creamy ikke kan lide hende? Eller har vi en klike på Kandu, som selv Molo er med i?

Mener du virkelig at du er berettiget til at udtale dig om, hvem pokker jeg kan lide af
profiler her på kandu?!

Kort sagt Tedd; så er jeg er mildest talt godt og grundig træt af dig og dine forhastede konklusioner!

Creamy mig her, og Creamy mig der...Creamy er Klummes ven, sammensvorne, siamesiske tvilling, blebarn, børnehave pædagog, klikemedlem, Birgittas uven - og hvad har vi?!

Hvad med om du bare holder din mund om noget du ingen forudsætning har for at vide noget som helst om, og lader være med at drage konklusioner om hvem fand.. jeg kan lide, og hvem jeg ikke kan lide.. Det er simpelthen ynkeligt, at fordi du ikke bryder dig om Klumme, så skal jeg pludselig omtales som én der ikke kan lide Birgitta, samt antydes at tilhøre en klike..

Næste gang du omtaler mig i en tråd, blot for at konkludere noget usandt om mig, så gør det objektivt..

Jeg er IKKE en del af en klike, jeg kan GODT lide Birgitta,
og jeg bryder mig bestemt IKKE om, at du udtaler dig på mine vegne ..

Og hey du. Blot fordi jeg ikke korrekser og kommenterer Klummes indlæg, så vær venlig at tage med i dine betragtninger næste gang du analyserer og fortolker, at jeg hverken billiger Klummes indlæg, eller korrekser hans indlæg. Jeg forholder mig derimod neutral – og det er ganske givet noget helt andet, end det billede du forsøger at male på væggen..

Tænk hvis jeg pludselig begynder at omtale dig som en del af en klike, eller udtaler mig om, hvilke profiler du IKKE kan lide her på sitet, blot fordi du ikke er enig er med mig! - eller fordi du ikke korrekser arne, når han ruller sig ud?! ..

Gad vide om du nogensinde kommer til at fatte, at nogen mennesker kommunikerer man altså bare bedre med end andre - og selvfølgelig er man mere overbærende med dem, og knapt så overbærende for de modsatte. Sådan fungerer verden Tedd, og det er der ikke noget som helst underligt i..

Du lever i en fantasiverden, hvis du virkelig tror på, at vi kan og skal gå rundt og elske Gud og hver mand..

Jeg kan sagtens acceptere at både du og andre ikke tænker og handler som jeg, men forvent ikke, at jeg tolererer hvad som helst - og ej heller, at jeg ikke kommenterer på indlæg fra dig, der er en direkte løgn..

"Creamy kan IKKE lide Birgitta, fordi Klumme ikke kan lide hende" ...
Sikke en gang forplumret pis at fyre af Tedd

Jeg kan simpelthen ikke tage dig seriøs - og jeg er ærlig talt ligeglad med om du bryder dig om links og citater..

Et link/citat er dog mere korrekt gengivet, end dine småtskårne, forplumrede, subjektive og forudindtagede udtalelser..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 00:03

creamygirl -> Nu vil jeg gerne for egen regning komme tedd lidt til undsætning :

Du skriver selv:
Citat
Du lever i en fantasiverden....

Hvem tillægger lige nu andre brugere en karakter man umuligt kan vide noget om? ...selv med et lille 'hvis' bagefter?

tedd skal da også ha' lov at have sin mening

Fej for egen dør

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-05 00:12

Klart nok, så jeg omformulerer lige:

"Kan det tænkes, at du lever i en fantasiverden"?!

Dog er der netop et "hvis" i forlængelse af det første jeg skrev - og for mig er der forskel på at henvende sig til vedkommende, når man konkluderer (med eller uden hvis!!) end blot at gå ind i en tilfældig tråd og konkludere at jeg IKKE kan lide Birgitta..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-10-05 00:12

.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 00:16

"Creamy kan ikke lide Birgitta, fordi Klumme ikke kan lide hende"?? Øh Hvor kommer det citat fra? Har jeg sagt det? eller fejlciterer du mig nu helt uden context, creamygirl? Mit indlæg går jo netop på hvordan man ikke skal citere for at få den man citererer fra til ikke at stå som en idiot! Og forøvrigt osse hvor meningsløst det er at prøve på at smide folk ud pga deres sprog! Derfor er alle disse Arnetråde ikke andet end et Internet forum slags Robinson 15 minutters berømmelsestrip for dem der er indvolveret i det, så lad os bliive fri for de nyttesløse og åndspygmæagtige hadetråde, der ikke er et vidensdatabaseforum værdigt!
Ovenikøbet fejlciterer du og misfortolker mig og viser du ikke har forstået noget som helst, men det er jo desværre ikke noget nyt ! Men man kan jo se forløbet i krystalkuglen! Jeg spurgte Klumme om hvad han egenligt vil med/på Kandu! Det kan han åbenbart ikke svare på men må lige konferere med sin Mentor, der så kommer furiøst ind uden at ha fattet noget som helst anden end sin evige gentagelse af at hun er neutral over for Klumme! Sørgeligt Creamygirl at du bruger så meget energi på at neutral forsvare nogle af de værste plebejertendenser på dette ellers så udmærkede forum! Men måske kan du så svare på en neutral vis om hvad Klumme egenligt vil her på Kandu? Eller hvad du vil?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 00:22

..ikke for noget tedd : Det 'rager' altså heller ikke dig, hvad creamygirl, Klumme, undertegnede eller andre 'laver' i/på dette forum

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-05 00:23

Indsigtsfuldt indlæg Mirit

Molo -> Desuden er der forskel på at konkludere noget direkte usandt - og på at konkludere noget der er sandt..Og det er sandt, at vi ikke kan elske Gud og hver mand - og at HVIS man tror det, så lever man i en fantasiverden..

Sorry Tedd, men hvis du tror jeg er Klummes mentor, så har du igen konkluderet noget på falsk grundlag. Og hvor er det lavt at du ikke tør stå ved, hvad du skriver men endnu mere lavt, at du virkelig tror jeg kan/vil svare dig på hvorfor og hvad Klumme vil her på kandu..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 00:30

Jo Molo! Hvis der er folk der prøver på at ødelægge dette forum, så rager det mig!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 00:31

Citat
Jeg kan sagtens acceptere at både du og andre ikke tænker og handler som jeg, men forvent ikke, at jeg tolererer hvad som helst - og ej heller, at jeg ikke kommenterer på indlæg fra dig, der er en direkte løgn

Må så gå ud fra, creamy, at mit indlæg ikke var løgn, siden du kommenterede det?
Til gengæld var dit "citat" en kraftig omskrivning af noget jeg har sagt, netop med det formål at få mig til at stå som en idiot, så jeg forstår godt du føler dig så truffen af mit indlæg 03-10-05 19:04

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 00:42

tedd -> Nu er det hverken op til dig eller mig at afgøre hvem der 'ødelægger' noget der ikke tilhører nogen af os

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 00:47

Pointen i min oprindelige kommentar er osse at Kandu direkte har sagt at de ikke smider folk ud pga deres sprogbrug, men kun hvis folk laver noget ulovligt! Derfor kan I kun få Arne smidt ud hvis han begår ulovligheder eller opfordrer til sådanne, og derfor er alle disse Arnetråde så fuldkommen ligegyldigt!
Citat
Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Taget herfra http://www.kandu.dk/dk/tip/5144

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 00:49

Er du blevet polemiker, Molo?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 00:52

Men historien har det jo med at gentage sig selv http://www.kandu.dk/dk/spg/6443 Sikke sprogbrug

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 00:56

tedd -> JA ! ..og har altid været det:

Citat
polemiker : En person med lyst til el. evne for polemik

Polemik?

Citat
Videnskablig eller litterær strid; offentlig diskussion

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 00:58

Faktisk den væste af slagsen : En RADIKAL polemiker

</POLEMIKEREN>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 00:59

Jo men polemiker har osse en negativ betydning, Molo! Nemlig at svare med et spørgsmål som er uvidenskabeligt og umuligt at svare på Men egenligt ret radikalt ;-D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:00

Jep! Lav en polemiker smiley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 01:05

Som Molo skriver (og gud hvor er jeg enig) hvad rager det dig tedd hvad jeg og andre laver og vil på Kandu.

At du lever i en fantasiverden fremgår tydeligt af nedenstående uvedkommende indlæg i denne tråd fra 03-10-05 19:44

Citat
Så lige det der bilmagasin forleden på BBC! Ham idioten drønede rundt i en Porsche Carrera GT! Fuck med blødt U! Sådan en vil jeg have! http://www11.porsche.com/english/int/carreragt/modelinformation/experience /weissach/default.htm

Det rækker en pension da vist ikke til

Du er lige i hopla nu hva tedd.... Tænk at du fandt en tråd, hvor du lige kunne fucke lidt op, og lufte din yndlingsaversion Klumme

Husk lige fremover ikke at overvurdere mit intellekt. Hvis du har noget du vil fortælle mig, så sig det lige ud, så jeg kan forstå det, og husk altid at fjerne kniven fra den udstrakte hånd du tilbyder den til nogen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:06

Så hvis dit eneste formål Klumme (og nu skal jeg jo passe på ikke at fejlcitere) er at få Arne smidt ud og du så nu ved du ikke kan få ham smidt ud ifølge Kandu, hvorfor tar du så ikke konsekvensen kære Klumme?? Men det var måske en forhastet konklusion af mit spørgsmål om hvad du vil på Kandu?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 01:09

tedd ->

Citat
Jo men polemiker har osse en negativ betydning...

Hvor har du dog dette fra?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 01:11

polemik -ken, -ker (fra gr. polemike (techne) krigskunst, fem. af adj. polemikos, af polemos krig) pennefejde i pressen; litterær el. videnskabelig strid

polemiker -en, -e [pole-] person med evne for el. lyst til polemik

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:11

Nu får jeg godt nok ikke pension som jeg forøvrigt synes du udtrykker sådan lidt negativt, Klumme, men derfor kan jeg da godt drømme om en Porsche til 10 millioner kroner! Drømme er det der holder folk i live!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:14

Klumme har lige kommet med en i mine øjne lidt negativ betydning af polemiker! Godt gået Klumme Der sparede du mig tid!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 01:16

top 9 regler for brugerne hos kandu.dk http://www.kandu.dk/dk/beting.asp

Citat
7. Det er tilladt for os at ændre kandu.dk eller hvad som helst på siderne præcis når vi ønsker det. Det er fordi det er vores sider og vi har programmørerne der kan gøre det, så hvis vi vælger at ændre noget, er du også bundet til at følge disse ændringer, når du besøger kandu.dk.

Det kunne jo være...... ?? Du ved drømmen er lyserød

Glæder mig da at du ikke er henvist til pension. Det var nærmest for at irritere dig lidt, men den gik så ikke Øvv. Hvad er forskellen på at drømme og så have en fantasiverden

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 01:17

Hvor i helvede ser du dette LIDT negative.... Du skal sgu lære at læse hved der står!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:21

Polimik stammer fra krig i følge din definition Klumme! Er det ikke lidt negativt?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:24

Tjah en fantasiverden er vel at drømme i en tilstand hvor man burde være vågen?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 01:29

Det er nu ikke min definition, men fra Gyldendals fremmedordbog, og du tapper bare det du synes du "vil høre" gaab.

tedd.. du er røvkedelig og jeg gider ikke bidrage/bruge tid på at forsøde dit øjensynlige lige så røvkedelige liv i cyberspace foran en skærm.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-10-05 01:29

Herligt med disse tråde - for det får da AJ til holde sig i et meget pænere sprog og TAK for det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 01:32

Kan det mon få ham til at holde sig helt væk LOOL Så er det ikke spildt

Go nat

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:32

Nu kom du jo ikke med kildeanvisning, klumme Og tak for komplimentet, hvis det altså var en eller anden skala du forsøger at placere mig på i forhold til dig selv?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 01:37

Hov... sorry.

Jeg skylder da miritkarklud en tak for sin kloge bem. 04-10-05 00:12 Altid rart når en kvinde ved hvornår hun skal tie LOOL http://www.bibelselskabet.dk/danbib/web/bibelen.htm?1%20kor14.34

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:42

Miritkarklud? Du kan godt lide at give folk øgenavne, Klumme? Så har du jo hele 2 formål her på Kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-10-05 01:43

Men hvad tror du rimer på klumme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 02:28

Nå jeg kom sgi ikke i seng, så jeg kan da lige kommentere dit sidste indlæg.

Øgenavne eller kælenavne behøver sandelig ikke at rime men bare fortælle lidt om personen... Kloge Klumme eller Frække Klumme rimer f.eks. ikke, og det gør Tedd-listepik, Creamybabe og Rouladearne jo heller ikke LOOL.... der er mange muligheder, men skal jo som sagt - synes jeg - sige noget om personen.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 52 point
Dato : 04-10-05 08:14

Citerer lige mig selv..

Citat
nogen mennesker kommunikerer man altså bare bedre med end andre - og selvfølgelig er man mere overbærende med dem, og knapt så overbærende for de modsatte. Sådan fungerer verden Tedd, og det er der ikke noget som helst underligt i..

Og tillader mig at ønske de fleste en god tirsdag!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 09:32

G'mor'n -> Jeg kan nu stadig ikke se det negative i at være polemiker og dette ER en polemiker smiley =

Så det vil jeg gerne tage på mig

..og så har jeg liiiiiige en rettelse til Klumme : Nissernes vagtparade som er en del af kulturen på Schelenborg, er IKKE med Poul Bundgaard, men med : Poul Richard !

Lortesang !!! ..nu har jeg haft den i hovedet i 3 dage : Alle de søde små nisser. De skal til parade §¶¶ ¶ ¶ ¶¶¶ ¶¶ ¶¶ ¶¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 12:09

Øhhh hvilken lim er du på for tiden??

Jeg kan ikke erindre, at jeg har nævnt noget om min ven Poul Bundgaard og nissernes vagtparade. Du må få ledelsen til at få Peter Bellis ørebaskere som "Station Teddybjørn" og "Uden regning" på repertoiret. Så vil der ikke være et øje tørt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 15:11

Mon ikke du selv skulle snuppe en antabus Klumme :

Citat
LOOL Fed jukebox

Café Schelenborg
Kastrupvej 67, 2300 København S, Tlf.: 32550874

Endnu en beværtning, der er alt andet end en café...

...og Nissernes vagtparade med Poul Bundgaard.

http://www.kandu.dk/dk/spg/72286#790360

</MOLOKYLE HUSKER SOM EN FF'ER>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 15:20

LOOL. Du skal sgu ikke lokke mig til at købe et sp til 50 point til ingen nytte. Næææ du.. det har jeg ikke skrevet, men blot videregivet fra denne

http://pubspotters.dk/vispub.php?id=430&setype=byen&sedenne=Amager

Antabus til mig er vist spild af gode varer..... jeg får højst 3 gst, hver 14 dag

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-10-05 15:21

Nissernes vagtparade lytter man kun til under indtagelse af X antal snebajere

//bentglædeligjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 15:32

Åukæiiii...

Så kommer HELE kommentaren Klumme :

Citat
Kommentar Fra : Klumme Dato : 17-08-05 10:05

LOOL Fed jukebox :o))

Café Schelenborg
Kastrupvej 67, 2300 København S, Tlf.: 32550874

Endnu en beværtning, der er alt andet end en café, men et ganske ordinært værtshus/bodega, men med en hel del charme. Det første der falder en ind, når man træder ind i lokalet, er den gode stemning, der findes her. Øl udvalget er så ordinært, som det kan blive uden at være en skændsel mod voksne ølentusiaster. Derimod kan man ikke brokke sig over prisen, der lyder på 11 kroner for en øl inden kl. 16 (samt hele søndagen) og 15 kroner om aftenen, dog kun på flaske. Derudover findes der op imod 15 forskellige "bittere" - lidt for enhver smag. I weekenden kan de tilbyde dobbelt rom/whisky/gin eller vodka for sølle 25 kroner inkl. Vand. Jukeboxen er næsten lige så lidt opdateret som øludvalget, og specielt er der en "skive" jeg stadig kan få koldsved af - nemlig Amagers stolthed "Økuller". Men ellers spænder det fra Johnny Madsen, Lars Lilholt, Aerosmith og Nissernes vagtparade med Poul Bundgaard. Alt i alt lille hyggeligt sted med keglebillard og 32" fjernsyn, der ofte viser fodbold.

...fjernsynet er nu blevet en endnu større 42" fladskærm. Øllerne er steget til 13 kr. (16kr. om aftenen), men Ouzo, Tequila og Whisky til en flad ti'er ...ALTID hele året, alle dage, døgnet rundt ...i 24 timer

Gi'r du dig nu Klumme? .........så ville det være første gang !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 15:35

Klumme -> ..og nu skal du ikke tørre den af på Morten. Det er DIG der har lagt kommentaren UDEN kildehenvisning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 15:37

Bøj dig i støvet og kys din røv farvel ...hvis du lægger dig ud med polemikeren og sandhedsvidnet : Molokyle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 15:38

...det kunne jo være; jeg tilgiver en enfoldig og ubemidlet sjæl ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-10-05 15:39

Se der knak tråden !
Whisky med vand ?
Jeg var engang ved at blive smidt ud fra den Irske i Hillerød,
fordi jeg bad om en iskerning i min Whisky.
Gambrinus
I drink alone.
With my good friend Johnny Walker and his brother Black & Red.
(George Thorogood)
Fed sang

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 15:40
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 15:41

LOOOL Jeg bøjer mig og erkender den kendsgerming, at jeg ikke lagde kildehenvisning i indlægget, men så gir jeg mig dælme heller ikke mere. DE..... Café Schelenborg eller hvem fanden der har skrevet det, må stå inde for sandhedsværdien. BASTA..... Og hvad er der så lige galt med Nissernes vagtparade m. good old Don Poul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 04-10-05 15:41

Isterning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 15:43
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-05 21:52

Hey Klumme!

Let lige din yndige numse - og tjek 5/8 @ ™ prik prik?!

Og helst hurtigst muligt (LÆS: med det samme )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-10-05 22:37

Hmmmm tjaeeee..... ved ikke rigtig. Jeg er sådan set ligeglad - han aner ikke hvad han siger, og det har jo ikke direkte noget med mig at gøre. Hvis det har, så er jeg sådan set fløjtende ligeglad

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-10-05 22:47

LOOOL

Du er bare så plumrådden Klumme men ok, smid du bare "røven" i sædet igen..LOL

Sov godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-10-05 23:58

Klumme -> Jeg bøjer mig.... ..er nok for mig

...og dog : Det kunne være en stavefejl ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-05 00:01
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-10-05 00:03

Send den for fanden til Kandu... så har vi den inden jul........2008 LOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-05 00:05

Klumme -> Er gjort !!! : http://www.kandu.dk/dk/spg/75448

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-10-05 13:06

Creamygirl

Plumrådden.... tjaeee, men du ved at den slags gir mig dobbeltkvalme

Molo
Kanon, men så kan vi vel forvente den er til rådighed som jeg skrev, ved juletid.....2008

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-05 13:27

Sidst jeg indsendte en smiley : http://www.kandu.dk/dk/tip/7538 var der nu kun gået en uges tid fra jeg sendte den

...men dengang var Kandu Teamet nu også en smule mere fremme i skoene

Blandt andet lovede de os en opgradering : http://www.kandu.dk/dk/tip/5826

..og de havde agt som magt til at fjerne 'uønskede' brugere :

1.) http://www.kandu.dk/dk/tip/5329
2.) http://www.kandu.dk/dk/tip/7539

De svarede på brugernes forespørgelser om at oprette nye grupper : http://www.kandu.dk/dk/spg/11758

Hvilket jeg forgæves har forsøgt gennem et års tid til halvandet i forbindelse med den stærkt savnede CSS kategori under : Teknologi->Udvikling

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-10-05 13:30

JA ja du... Rom blev ikke drukket på een dag

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-10-05 13:38

Molokyle, prøv at opret et spørgsmål til kandu.dk om CSS kategorien, og send dem er mail med spørgsmålet - det kan være at det hjælper.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-10-05 13:38

Genialt Molo !
En CSS kategori !
Jeg viste slet ikke, hvad det var jeg havde manglet indil nu.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-10-05 13:44

Du er sgu da et fjog Gambrinus.... Jeg har da hele køleskabet fyldt med CSS. Hvordan kan man leve uden

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-10-05 14:01

Ups.....
Der dummede jeg mig vist.
Fandt det på KRAK.
Det ligger lige over for skolen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-10-05 14:05

Ajiii hvor vi driller nørderne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-10-05 19:08

Så må jeg liiiige oplyse; De Hr.'er : http://www.kandu.dk/dk/kurser/css/cssKursus.asp

..der er måske ..en grund til at dette 'krav' ikke er 'helt ude i sovsen' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-10-05 08:06

Undskyld jeg maser mig på og afbryder "stilheden" - but once again Klumme,
Tjek lige -> 5/8 @ ™ prik prik! - når/hvis du får tid vel at mærke

Happy tuesday

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-05 20:37

Den larmende tavshed LOOL

Creamygirl.... jeg har set det, og jeg kan kun gentage.... Jeg er iskold.

Jeg har sendt det til dem. Det er ris til hans egen røv og han har .

Han er jo ikke for snu i forvejen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-10-05 20:41

Skal forstås sådan, at han ikke har en kinamands chance.....

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 02-01-06 16:59

Tak for svaret creamygirl. Fin betargtning.......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-01-06 19:04

Jeg kan bare det der medbetargtninger

knapspasser