/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
lydenhed
Fra : txn
Vist : 658 gange
170 point
Dato : 02-10-05 12:13

Jeg har et MSI KM4M-V bundkort i min maskine.Jeg har ikke nogen tilhørende cdrom.jeg mangler lyd på mit system.Hvor kan jeg dovnloade et eller andet så jeg får lyd på systemet?-ikke noget med systemgendannelse-duer ikke da jeg har ny xp-installation.gerne direkte link-hvis muligt.
på forhånd tak.
Torben.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 12:16
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 12:16

Du skal også hente driver til bundkort. IDE agp osv.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 12:18
Kommentar
Fra : txn

Dato : 02-10-05 12:40

hej peet49-jeg prøvede at downloade via dit link(nyeste) Audiodrivers>Realtec>America and europe men får en besked der siger:Den Zipkomprimerede mappe er ugyldig eller beskadiget (jeg har prøvet flere gange)hvad gør jeg så?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 12:48

Jeg prøver lige.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 12:53

Har lige downloadet audio og pakket ud uden problemer. Du husket at pakke dem ud?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 12:54

Det er en setup.exe-du skal have tilladelse til exefiler på dit system.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 02-10-05 12:56

Nu er jeg lige begyndt med pc så det ved jeg ikke , kan du skære det ud i pap for mig?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 12:59

Du er logget på som administrator?

Kommentar
Fra : txn

Dato : 02-10-05 13:02

Yes jeg er logget på som adm.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 02-10-05 13:04

yes dt tror jeg da

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 13:05

Det finder du ud af ved, at genstarte, trykke F8 under opstart og logge på som administrator, er du ikke logget på som administrator har du ikke alle rettigheder til, at ændre systemet.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 02-10-05 19:15

jeg er logget på som adm. men jeg kak stadig ikke få det til at virke.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 02-10-05 20:07

Få din maskine tjekket for spyware og virus.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 02-10-05 22:14

jeg tjekker fo virus&spyware imorgen-tak for nu-jeg vender tilbage når jeg ved mere.
Torben

Kommentar
Fra : txn

Dato : 04-10-05 11:54

Jeg har nu kørt Ad-Aware,Spy sweeper,AVG Free og spy Bot Search & destroy jeg får stadig samme besked.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 04-10-05 14:00

Du skal højreklikke på filen-klik på pak ud

Kommentar
Fra : txn

Dato : 07-10-05 15:28

Jeg har nu prøvet alle de råd jeg har fået.Jeg har stadig ingen lyd.Skal jeg gå ned i butikken der solgte og installerede bundkortet og hvad er så en rimelig pris for at få svinet til at virke?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-05 15:34

Du skal nok regne med et par hundrede kroner, hvis det kun er lydkortet, du skal have indstalleret. Hvor bor du i landet?

Kommentar
Fra : txn

Dato : 07-10-05 15:36

Kan en eller anden skrive mig præsis hvordan jeg gør? Det er frustrerende ikke at have lyd på maskinen
Tak til peet49 selvom det ikke umidelbart løser mit problem

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-05 15:40

Har du spurgt i butikken, hvor du købte den, det kan være de har en kopi af cdèn, sådan kører det her.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-10-05 15:51

Du kan prøve, at åbne filen og indstallere fra nettet istedet for, at dovnloade den. Hos mig er der som sagt ingen problemer.
Du burde have samtlige drivers til dit bundkort, hvis du vil have det til, at køre fejlfrit.

Kommentar
Fra : txn

Dato : 08-10-05 19:11

Hej peet47 hvordan åbner jeg filen og installerer fra nettet.Skulle det virke når jeg har downloaded og åbnet uden susses?.Giv mig evt. præsise instruktioner på hvad downloadlinket hedder da det muligvis. Kan være noget forkert jeg har downloadet.Kan det være lydenheden på bundkortet der ikke virker? Det kan være jeg bliver nødt til at gå i unishop og få dem til at fixe mit problem-men det er jeg sgu ikke meget for.Det koster jo-hvis du hved hvad jeg mener

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-10-05 19:55

Det letteste og hurtigste er maåske, at købe sådan et:http://ph-computer.dk//index.php?cPath=71&osCsid=a03381660889292aaec608f068e2749b

Kommentar
Fra : txn

Dato : 09-10-05 14:51

Tak for din hjælp peet47.Dit link til ph-computer vil jeg ikke bruge da man skal opgive både emailadresse og kodeord for at oprette sig som bruger(det er jo lige til at misbruge).Edb-priser.dk kan anbefales.Jeg bor i Kgs.Lyngby og går ned med pc`en imorgen så må de reparere dyret i UNI-SHOP,det er dem der har sat maskinen sammen.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-10-05 15:03

Selv tak og held og lykke med det.