/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor ussel kan man være og hvor dybt kan~
Fra : Klumme
Vist : 428 gange
250 point
Dato : 02-10-05 06:55

Det koster godt nok 10 point at kigge denne http://www.kandu.dk/dk/spg/75343 men der kan man se hvor ussel og luset man kan føre sig frem på Kandu for at få point

Hold da kæft sir jeg bare..... hvor dybt kan arne jakobsen synke??

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-10-05 07:26

For fuldstændighedens skyld se også denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/75343

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-10-05 08:01

arne>>mon ikke det skulle være dette link du mener
http://www.kandu.dk/dk/spg/75340

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-10-05 08:04

og bortset fra at det burde være sverola der leverede point videre til arne , istedetfor at nusnus, så er det faktisk arne der skal have de point
så her må jej nu give arne ret, her er du , klumme , på gale veje med din personjagt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 08:39

LOOL

Du fatter da vist ikke så meget bredker. Hold da op en gang bavl du kan fyre af LOOL, men uanset hvad du mener at arne mener, og hvad du mener med personjagt, mener jeg at så har han skrabet bunden med den tekst for at få point. Fy for den lede

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-10-05 09:47

Kan kun være enig med bredker.

Kommentar
Fra : pims

Dato : 02-10-05 09:53

Jeg syntes det er rigtig trist, at man kan få sig selv til angribe andre mennesker på grund af ingenting. Arne kom med det rigtige svar og fik point for det, ved at gøre nusnus opmærksom på at man bare kan åbne en ny tråd. Tja, jeg læser tråden om og om igen, men jeg kan ikke finde noget som bringer mit p... i kog. Det ville livet da osse være for kort til. Hilsen pims

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 10:40

Læser jeg det korrekt, når jeg forstår det sådan, at det IKKE er svaret fra AJ der er noget i vejen med, men METODEN han bruger til at få for point for et for sent svar?!

Mon ikke Arne allerede har gjort teamet opmærksom på, at deres informationer angående pointgivning er mangelfulde (set med hans øjne) - og indtil dette laves om, har besluttet sig for selv at gøre diverse spørgere opmærksom på, at hans svar sagtens kan belønnes, selvom spørgeren allerede har tilgodeset og givet en anden point..

Iøvrigt er min ydmyge mening at nogle (heldigvis de fleste) deltager for at hjælpe hvor man kan, uden overhovedet at tænke på pointene som en altafgørende faktor for at "gide" være behjælpelige med et eventuelt svar..

Andre igen (heldigvis de færreste) deltager derimod kun for at kunne prale med en eller anden syg placering på top listerne, samt nedgøre andre, der ikke er ligeså højt placeret. Det gælder kort sagt liv eller død, at få tiltusket sig nogle cyberpoint, så man kan mase sig højere og højere op på top 50, idet denne liste sørgeligt nok er blevet det vigtigste måleinstument i ens liv. Man tror groft sagt ikke, at andre der ikke figurerer på denne latterlige liste er noget værd som mennesker..

For øvrigt er det slet ikke noget nyt, at man med begrænset viden, en masse frækhed, nedgørelse af andres svar og skubberi i løbet af no time kan skaffe sig en masse hurtige point, samt en placering på top 50. Man skal så være på 10-15 timer om dagen og opføre sig som et dumt svin, men det kan sagtens lade sig gøre..

Hver sin lyst, som man siger..

Og fortsat god weekend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 10:48

Ja selvfølgelig Creamygirl.

Det er netop dette voldtiggeri der er humlen i tråden. Om AJ svarede rigtigt eller ej, og hvem der "skyldte" hvem point, har ikke et klap med sagen at gøre.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 10:52

Well... Reglerne er: Har du et svar til et spørgsmål, så giv det. Hvis svaret bliver godkendt, får du tildelt de udbudte point. Altså - hvis man synes det er fedt at få point, ja så er man i følge reglerne i sin gode ret til at modtage dem.

Er det for hulen da ikke fuldstændig ligegyldigt hvad folks motivation for at svare er? Det vigtige er vel, at spørgeren får sit brugbare svar.
Desuden - hvis ikke de point var så vigtige, hvorfor så have så travlt med folk, der gerne vil have dem?

Sorry Klumme, denne gang er du altså trådt helt ved siden af.

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 10:55

Det er sgu da utroligt LOOOL

Læs Creamygirls indlæg og forstå...........

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 11:00

æhmm... Jeg er ikke enig med Creamy... Det handler skam ikke om at forstå

Som sagt - det er for mig hulens ligegyldigt, hvad der motiverer folk til at svare - hvis bare svaret er fint. Og jeg er skam ikke i tvivl om, at havde det været en hvilken som helst anden Kandu-bruger, så var det ikke faldet så voldsomt for brystet...

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 11:01

Eller... med få undtagelser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 11:07

Vaxen m.fl.... du har helt rigtigt ikke fattet det. Jeg gengiver lige teksten som dette pointdyr smed i et indlæg i tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/75340 for at rage point til sig. Kan du stadig ikke fatte det, så er det bare ..... Kohbergs boller.

Citat
nusnus -> Det kan du vel godt. Du har jo været Kanduer i mange år, så du har vel 50 point mere. Du kan bare åbne en ny tråd til formålet, det gør andre der vil give point til mere en én svarer.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 11:13

øhm.. jeg er ikke helt fatsvag - bare uenig

Fred være med det

Vaxen

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-10-05 11:17

klumme>>nu er du da meget snæversynet
vi kan alle tage fejl , men der hvor den store forskel er , der viser om de er voksne nok eller børnehavebørn , er om de tør indrømme at de tager fejl
den der tør indrømme det viser jo at han er voksen nok til at have lov til at fortsætte
tør man ikke , ja ved snart ikke , men at jagte en KUN pga hans person, det er at synke for dybt

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 250 point
Dato : 02-10-05 11:19

Med fare for at score point i denne tråd, vil jeg komme med denne løsning :

Arne skal gives beføjelse til at give sig selv point i alle tråde, hvor han optræder.
Så må vi jo se, om han kan nøjes med at give sig selv point, når han bidrager med et brugeligt svar, hvor han undgår at irettesætte og tilsvine andre.
(Hvilket nok er hver gang ifølge ham selv)

Spørgeren skal have mulighed for, at tildele sine udlovede    point til den vedkommende selv mener, har svaret rigtigt.

De point Arne på denne måde tildeler sig selv, skal komme fra en Arne-pulje hvortil vi alle giver et tilskud. På denne måde vil Arne bringe sig selv i toppen af statistikken og vi må så se om han falder til ro, når han føler at han har opnået sit kald her i livet.

Vi vil på denne måske slippe for alle de spørgsmål med overskriften : Til Arne.
De fylder alt for meget og er irriterende, fordi andre seriøse spørgsmål ryger alt for hurtigt ud af ”Seneste 25”

Jeg vil selv foregå med et godt eksempel og skyde alle mine 4229 point i Arne-puljen.
Gambrinus
(Dette er et seriøst svar)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-05 11:41

Jeg så godt spørgsmålene før de blev lukket og forstår ikke at lige det kan få dig til at fare op Klumme, det er da almindelig brugt her på kandu at der bliver oprettet nye spørgsmål med det ene formål at give mere end en point, at så AJ gør opmærksom på det kan jeg ikke se noget problem i! vi ved jo godt at manden er POINTJÆGER, forøvrigt er det et stykke tid siden at omtalte person har overfuset nogen     lad os håbe det varer ved

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-10-05 12:17

> o.v.n.
Det at oprette spørgsmål udelukkende med det forrmål,
at uddele point er faktisk noget nyt her på Kandu.

Efter min ringe mening er det et skråplan, vi er kommet ind på.
Disse spørgsmål fylder alt for meget i "Seneste 25"

I "gamle dage" var et tak,
med en tilkendegivelse af at man havde fået løst sit problem, alt rigeligt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 12:29

Genialt forslag Gambrinus. LOOL

Nej det er ikke nyt at oprette et sp. med det formål at uddele point, men det er nyt at man efter at være forbigået i en tråd - reelt eller ej - fremkommer med et usmageligt forslag til hvordan man efterfølgende får point. Pointene er bedøvende ligegyldige, men metoden og teksten er så påtrængende ulækker og samtidig symptomatisk for AJ' syge forhold til point.

At o.v.n mener at AJ har været en sød dreng i et stykke tid, er set før. Det stunt laver han når han føler der bliver lidt for varmt omkring hans selvoptagede person. Hvad skulle få en vaneforbryder til at skifte stil. Han er og blir denne usympatiske og ondskabsfulde pointsyge person han hele tiden har været, og bliver ikke anderledes.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-05 12:34

Fuldstændig enig Gambrinus, jeg gjorde blot opmærsom på at det bliver brugt, det burde være nok at acceptere svar fra den der har løst problemet God weekend til alle

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-10-05 12:37

og det er da kun pga at der er nogle der holder ham i ørerne o.v.n. at der har været fredeligt i den seneste tid her på kandu - ellers skulle du bare ha' set.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 12:39

Som sidegvinst til dit forslag Gambrinus, så kan Kandu jo sende AJ 12 kaffekander eller lidt blandet tastatur, mus, spil mv. på een gang. Så er de sparert for brokkeriet over deres langsommelige tildsendelse af deres fine lovede præmier.

De har jo nok at se til i forvejen LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 12:45

Jeg vil foreslå Kandu, at sætte Emma Gads bog om god skik og opførsel på listen af præmier og derefter støtte at AJ får den. Den har han virkelig brug for

Det er helt korrekt hvad bentjuul skriver. AJ skal som rockere stresses, så holder de et lavere aktivitetsniveau.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 12:46

Så håber jeg da bestemt, at du også vinder et eksemplar Klumme...

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 12:48

Kære vaxen... Jeg er alm. bruger da jeg ikke interesserer mig ikke en døjt for point, så det bliver ikke aktuelt, og er osse ganske unødvendigt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-10-05 12:53

Det er da pointene manden går efter, så dit forslag virker sikkert ikke Klumme bentjuul: så lad os holde ham i ørerne, men pas på der ikke går smalltalk i spørgsmålene jeg er IKKE AJ fan     jeg har også stødt på ham og selv prøvet hvordan han opfører sig når nogen går ind i spørgsmål og giver svar når han troede pointene var hjemme

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 12:53

Jeg tror ikke, der står meget om point-ambitioner i Emma Gads bog - til gengæld står der en del om, hvordan opfører sig overfor andre mennesker. Det var nu mere i den retning, jeg tænkte.
Ligeså rar og sjov du kan være, ligeså usympatisk kan du opføre dig overfor folk af anden mening end dig selv.

Og nej, jeg pudser ikke min glorie, jeg formulerer mig også ad hækkenfeldt ind imellem - men forsøger i det mindste at undgå at svine nogen til...

Vaxen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-10-05 12:54

OK
Så starter festen !
Gambrinus

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-10-05 12:55

hvis du ikke intresere dig en døjt for de point , hvorfor skriger du så altid op over at andre får dem , kan være du mener det er uberatiget at de får , men det er jo ligemeget da de ikke intresere dig

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 12:55

Hmm.. Gider ikke at diskutere på det personlige plan... Vi to er uenige om fremgangsmåden til at få godt klima på Kandu - det har vi konstateret et utal af gange... Pyt med det...

Jeg vil hermed holde mig til sagen og ikke fremføre betragtninger om nogens personlighed...

Faldt i min egen fælde

Vaxen

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 13:01

Nææ den slutter Gambrinus. LOOL

Der er nogen der ikke fatter hvad det er for et pointluderstunt AJ har kørt af, men kagler om alt muligt andet... og det gider jeg ikke spilde tid på. så derfor baj baj....

Du skal selvfølgelig honoreres for dit suverænt begavede forslag

Vaxen..... *SS* Du er go'

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 02-10-05 13:08

Hehe.... Tarrrk Klumme

Kan I have en herlig søndag!

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 13:11

ILM......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-10-05 15:26

Du får lige den nette sum af 25 point tilbage - værsgo'

Skulle jo lige se afslutningen på arne- puljen*G*

Nå men, bortset fra det, så kan jeg da lige fortælle, at lige det spørgsmål du tager op Klumme, overhovedet ikke kan få mit pis i kog..

At arne er en pointjæger, er ikke noget nyt, men så længe han ikke omgås sproget med en 4-årig Thalidomid -chimpanses vilkårlige lemfældighed, så er jeg såmænd tilfreds..
I mit univers kan han være pointjæger, hvis det er det der opfylder hans krav for en god hverdag. Dog forbeholder jeg mig ret til ikke stiltiende at være vidende til hans grovkornede kommetar til andre kandubrugere i hans jegt på point..

Eksempler på lave og grove kommentar angående andres status på kandu:

Citat
Jeg beskyldes for at være point-jæger, men der findes da ikke større point-jæger end dig. I følge dig selv abonnerer du ikke på noget. Så du sidder altså på Kandu's seneste 25 i døgndrift og svarer på alt hvad der rører sig. Ofte kommer du med en kommentar, der allerede er lagt af andre Kandu'er. Andre gange kommer du med totalt tåbelige kommentarer. Bare for at score point.

DU er Kandu's største point-jæger :-X

Citat
Hvordan han nogensinde er blevet nr. 13 på listen er squ en gåde. Han taler og skriver som en 13-årig 2'nd gen. indvandrer.

Citat
Så helvedes rigtige er dine forsøg på svar ikke. Ofte skriver du det samme som mig eller andre, KUN for at sikre dig ét minuts opmærksomhed. Du stjæler andres point med arme og ben, UDEN at sige TAK for hjælpen.

Citat
Når man så går ind og checker din profil, finder man ud af, at du er en ganske ny Superbruger der er logget ind den 4-5-2005. Du er SÅ ny at du endnu ikke har kunnet besvare ét eneste spørgsmål.

Det betyder jo ikke at du er dum i nakken: Men resten at din kommentar er SÅ fyldt med såvel stave, som sprogfejl at man skal kende dig godt (og formentligt også gå i klasse med dig) for at undskylde alle dine fejl.
Du har forsøgt dig, men SÅ dumme er vi altså heller ikke herinde på Kandu. Kom igen om et par år, når du har noget at bidrage med. Lige nu hører du mest hjemme derhjemme hos Far og Mor.

Citat
Du har været Kandu'er siden november 2002. I den forløbne periode har du kun været i stand til at svare på ganske få spørgsmål og har ialt optjent 4040 Superpoint.

Citat
når man læser din profil, hvornår du loggede på som Kanduer første gang og hvor mange spørgsmål du har været i stand til at svare på, kan man da ikke være i tvivl om at dine svar ikke kan bruges til noget.

Citat
Vil den person der lige har givet 0 * for mit tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/11215 lige melde sig og forklare hvorfor?
Du skal ikke bruge hverken tip eller tråd til dit svar, send det direkte på hca@inet.dk. Så kan vi snakkes ved der.

Desuden har Bentjuul da ret. Selvfølgelig er det fordi, at arne bliver holdt lidt i ørene, at kandu for en stund er fri for hans tilsvininger. Jeg indrømmer gerne, at jeg sender teamet hvert eneste indlæg jeg støder på, hvor arne i bedste Dr. jekyl & mr. Hyde stil stormer frem med hans egocentriske fremtoning og hans uacceptabelt nedladende, bedrevidende og grove kommentarer til andre kandubrugere..

Og siden jeg er startet med det, har han faktisk været tålelig. Det sker kun sjældent, at han glemmer hvordan man tiltaler andre - og det tror jeg bunder i noget han selv fortalte for snart 1 år siden *GG*

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 06-10-04 01:17

Og jeg bli'r også kun grov efter indtagelse af adskillige flasker rødvin. Men så vil jeg godt holde med dig I at jeg KAN blive grim i munden.

Måske er han lige nu på kur*S* - eller måske holder teamet ham i ørene, fordi de jævnligt bliver bekendt med hans eskapader

I hvert fald er det et stykke tid siden, at manden har nedgjort andres evner..