/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Heartbeat Club: Inderst inde...
Fra : rwo
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 01-10-05 16:23

Er der én, der kender en musikbutik på nettet, hvor jeg kan downloade nummeret: Inderst inde med Heartbeat Club....

Har prøvet både iTunes og TDC musikbutik på nettet, men uden held...

Hilsen

rwo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-05 16:28
Kommentar
Fra : rwo

Dato : 01-10-05 16:35

Nej, den er med Heartbeat Club, som jeg har skrevet....

hilsen

rwo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-05 16:49
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-05 16:56

http://www.bilka.dk/musik

Søg på "heart beat club" - og så er den der som den andenøverste - med titlen "Aller inderst inde"

Er det ikke den?

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 50 point
Dato : 01-10-05 18:42

Tror siden apacheserveren på omds.de er "væltet" - både bilka og dba linker til siden - og ingen af stederne er det muligt at aflytte musikstykkerne...

Tålmodighed....så kommer det nok snart igen

mvh berpox

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 01-10-05 20:11

Hmmm... Jeg havde intet problem med at høre musikstykket, hvorfor jeg valgte dit svar fremfor det der kom før dit

Venlig Hilsen

rwo

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-05 23:01

Næ....nu kører det også rigtig fint....men jeg fik flere fejlmeddelelser fra serveren da jeg prøvede tidligere på dagen...

Så kan vi vist godt lukke og slukke spørgsmålet til lyden af aller inderst inde

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 01-10-05 23:14

Tak for svaret berpox.

Sorry... jeg troede jeg havde accepteret svaret... Har i hvert fald været ved det, men har måske ikke fået trykket ok...

Prøver igen... Og tak for hjælpen..

Og for at være helt ærligt, så efter jeg havde set dit svar, så fandt jeg ud af, at jeg har skrevet navnet forkert, når jeg har søgt efter det.... Jeg har skrevet heart beat i ét ord, hvorfor den ikke har fundet den på nogen af mine tidligere nævnte musiksteder... Så det endte faktisk med, at jeg faldt den på iTunes alligevel...

Havde også kun søgt efter den i en måned troede de var meeeget sløve med at få lagt de sidste nye hits ind

Så TAK

rwo

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-10-05 23:20

Velbekomme - tja - sikke meget et manglende mellemrum kan afstedkomme

mvh berpox

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-10-05 23:23

Ja, og to sangtitler som også kunne minde om hinanden