/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AVG 7.0 og Norton AntiSpam kan ikke samm~
Fra : Surf
Vist : 481 gange
70 point
Dato : 30-09-05 13:43

Lige her for nylig købte jeg Norton AntiSpam 20005 og fik den installeret på min pc. og pludselig gået der så meget langt tid at der opstået timeout når jeg skal tjekket om jeg har fået mail

hvis jeg disable plugin ved AVG Free Edition email skaning. eller deaktiver antispam på Norton antispam 2005. altså bare en af dem gået det meget godt

men ligsåsnart de begge 2 er slået til er problemet der
Hvorfor kan de 2 ikke arbejder sammet var

og hvad skal jeg gøre ved det så jeg begge 2 kan ha slået til

nu må i da hjælpe mig

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 30-09-05 14:17

Altså efter egen erfaring så virker 2 antivirus programmer aldrig på samme tid. De sætter hindanden ud af funktion. Hvis det ene er bedst til at scanne "incoming" filer og den anden er bedst til at scanne hele computeren. Så bør du deaktivere den der er bedst til at scanne selve computeren og så bruge den anden til at køre i baggrunden.

Altså højst 1 antivirus program må køre.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 30-09-05 14:38
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-09-05 14:44

Du kan IKKE køre to anti-vira programmer samtidigt. (Og det burde heller ikke være nødvendigt.)
De konflikter.

Hvis jeg dig brugte jeg AVG. Den brugte jeg selv før jeg skiftede til Norman.

Kommentar
Fra : leob

Dato : 30-09-05 15:23

Nu er det jo ikke to antivirusprogrammer, idet det ene er et anti-spam, hvilket er noget andet.
Bortset fra det, har jeg adskillige gange være ude for, at sådanne to ikke kan sammen og slet ikke hvis også er en afirewall indblandet.
Mit bedst råd er, at købe det hele i een samlet pakke (spam, virus og firewall), så der der størst chance for, at det ikke går galt. Husk også og lukke for evt. XP programmer af samme katogori
leob

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 30-09-05 15:40

troldenesdhb --->
jaja men de gav mig ikke nogen svar

Og i andre --->
altså der er ikke noget andet at gøre vel

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 30-09-05 16:18

Prøv at afinstallere det hele,ALT
Og begynd forfra, eneste råd jeg kan give.
mvh

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål