/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
de forbistrede emails
Fra : vaxen
Vist : 737 gange
3 point
Dato : 26-09-05 17:52

Nu er der jo ikke andre der har skrevet noget så.... Er det kun hos mig, at emailsene ikke lander?????
For anden uge i træk kommer jeg hjem fra kursus til en nærmest tom indbakke... Hva' er nu det??

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-05 17:54

Det samme, som forrige uge.

Ingen mails.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-09-05 17:55

Kandu er til at lukke op og skide i! Sådan er det bare! Det skide emails kommer heller ikke hos mig, og det er, som du selv siger, IKKE første gang det sker. Vi skal vel, SOM SÆDVANLIGT, tvinges til at vente et par uger, før vi igen kan leve.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-09-05 17:55

Heler ikke her

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 26-09-05 17:56

Ja det er noget værre noget ;-(

Meeeen....jeg har fået 4-5 stk. både i går og i dag

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-09-05 17:56

Det er ingen nyhed - "kandu" burde omdøbes til "kan-ikke".

Det er godt, at det ikke sker på min arbejdsplads - så blev EDB-afdelingen formodentligt opsagt.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-09-05 17:57

Nåååå ok!!! Så er jeg mere rolig..... Jeg burde jo have lært at mistænke Kandu som det første!!

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-09-05 17:58

100%, hvis der er noget der ikke virker, kan man altid gi kandu skylden.

Don't blame it on the moonlight, blame it on kandu!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 18:18

Keine emiler her heller!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-05 18:56

Det mest bemærkelsesværdige er at Kandu Teamet fuldstændig og aldeles glimrer med deres totale fravær. Ikke så meget som et bogstav for lige at orientere brugerne.

De er en flok lallende amatørskovle (Kanduteamet) og hvis de troede de skulle starte et messageboard op (gratis) for så senere at sælge det og blive milliardærer som genierne fra SKYPE, må da tro om igen

***** KMPLAG*****

De har ledelsesmæssigt ikke styr på noget som helst, er patologisk konfliktsky, fyldt med løgn, holder ikke hvad de lover og deres praleri med hvad de kan og vil med deres formidable programmører, er da lige til at dø af grin af.

Råskitsen er god nok, men hvis man vil være vinbonde, så skal man kunne andet end bare sætte stokkene.

Jeg synes at alle skal sende Teamet en mail på service@kandu.dk og fortælle hvad de mener.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 19:33

Manglende emiler ? Det kan som sædvanligt ikke hidse mig op ..eller komme som en overraskelse.

Dét der falder mig for brystet er tv-avisen's indslag :

Nu skal små aktieejere belønnes med en lavere skat på afkastet

Tænk; at man stadig kan tjene penge på at eje, i stedet for at arbejde ....som de arbejdsløse er nødt til, for overhovedet at overleve.

Hvem sagde vi er et rigt land? ...de rige?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-09-05 19:33

Lidt ærgeligt at Teamet er så ligeglad med os brugere - et notat til os i tips havde være på sin plads, men de er måske ved at lukke sitet ned !!

Så jeg bruger bare www.eksperten.dk mere end jeg plejer og er meget lidt her på Kandu.dk - men nu har jeg sendt et link til denne tråd til kandu.dk og det bør andre også gøre som klumme skriver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 19:37

Klumme -> Lad os købe lortet ..få det op at stå og lave 'kassen'. Derefter kan vi skide på brugerne og klippe kuponner med statens velsignelse

...lige som alle andre bedsteborgere og med selvsamme borgeres velsignelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 19:44

Danmark ligner sgu snart Kandu.dk

Det fungerer ad helvede til, men hva' fa'en; folk der arbejder lægger sig i selen med håb om succes,

...medens overklassen tér sig; præcis som den har aller mest lyst til (..citat: C.V. Jørgensen)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 19:49

Jeg kan lige høre det for mig :

Selvfølgelig skal de arbejdsløse arbejde for deres 'understøttelse'

..hva' tror du det er? En gavebod?

Tjaeh... åbenbart

..men du ka' kun lægge billet ind, hvi du er 'noget ved musikken' !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 19:50

HOLD KÆFT : Jeg er bitter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 26-09-05 20:00

Molo, ligner ikke dig at være bitter......

Forstår godt den med aktierne, men jeg arbejder altså for at overleve - at jeg så er en af de heldige, der kan lide mit arbejde, selvv om jeg ikke er noget ved musikken - skidt pyt, for jeg er nødt til at have det for at klare mine økonomiske forpligtigelser.

Og mon ikke jeg ligner flertallet af ganske almindelige lønmodtagere??

Jeg gav en øl, hvis du var tættere på, det ser ud til, at du godt kunne bruge den nu

Knus Ripley

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-09-05 20:06

Molokyle du kan få lidt afløb her www.bsjh.dk/prover/borgelig.swf

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:16

I stedet vil jeg resitere et gravsktift fra 1544 af Clément Marot :

Ma mignonne

Citat
A une Damoyselle malade :

Ma mignonne,
Je vous donne
Le bon jour;
Le séjour
C'est prison.
Guérison
Recouvrez,
Puis ouvrez
Votre porte
Et qu'on sorte
Vitement,
Car Clément
Le vous mande.
Va, friande
De ta bouche,
Qui se couche
En danger
Pour manger
Confitures;
Si tu dures
Trop malade,
Couleur fade
Tu prendras,
Et perdras
L'embonpoint.
Dieu te doint
Santé bonne,
Ma mignonne

</GREJ DÉN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:19

gravsktift ??? ..et gravskrift ...selvfølgelig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:22

Jeg har selvfølgelig lavet min egen oversættelse, sådan som JEG synes den ska' lyde

</POETEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:29

Hofstadter's alt for tidligt afgået kompagnon og livsledsageske har udtrykt det så smukt:

Citat
Chickadee, I decree
a fine day.
Dart away
from your cage
and engage
in brave flight,
flee the coup.
Hope you swoop
into ham,
apple jam,
and french bread,
or instead
you will lose
the bright hues
of your plumes.
Flu consumes
scrawny birds;
heed my words
and take care.
Slip the snare
that does pinch
my wee finch.
Hopes abound
that aground
you won't be,
chickadee.

</MOLOKYLE>

Ps. Så smukt, så smukt, så smukt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:34

Det eneste der mangleds i ovenstående 'in my oppinion' er navnet på afsenderen : Clément

..som i Carol's oversættelse burde have været noget med: Yours Carol !

..og i MIN oversættelse er blevet til : Si'r Molo !

...men I får den ikke at sé. Det er MEGET privat

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:40

Heldigvis har jeg fundet en tråd på kandu.dk, jeg ikke behøver emiler for at følge med i !

DENNE !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:41

Faktisk er jeg så udmærket tilfreds med mit eget selskab

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-05 20:43

Nu er molo igen begyndt at tale/skrive med sig selv.

Så er det på tide at fjerne fluenenet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:44

Njøehhhh...... jeg ku' nu godt savne KamelensMøsser ...bare en lille bitte smule ?

http://www.123hjemmeside.dk/Hannes-Menageri

</SØDE?>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:45

ans

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-09-05 20:46

ans> hvorfor? fluebenet gør jo ingen forskel, er du bange for at noget begynder at virke??
Så meget magt tror jeg trods alt ikke Molo har

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:50

Øbs.... jeg glemte lige RIPLEYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII.................

Selvfølgelig må du gi' en bajer ....HER : http://www.kandu.dk/dk/spg/73190

..hvilket også gælder ALLE andre

D. 1 i Valbyhallen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:51

hansen9 -> Du kommer også ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 20:56

Hej molo ma cheri Jeg hørte, du kaldte...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 20:57

Jeg kommer desværre ikke - jeg skal ud at forsvare dronning og fædreland - i 13 sekundmeter......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 20:59

Kun 35 min. på cykel fra Ama'r

..hver vej

MostersCamille -> Du kommer bare !

Ps. Jeg elsker dig allerede

Pps. Gi'r du også bajere ?

..FF'ere ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:01

CanastaSnyder -> STOR RESPECT for søens folk

Ps. Jeg elsker dig sgu alligeveller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:02

Jam, mein schatz - jeg skal jo forsvare dronning og fædreland... Jeg er først i havn søndag aften...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:02

Åh tak, molo

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:03

Min såkaldte svoger kommer desværre fra Amager!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:05

Jegt ka' da aflyse ...og påmynstre som gast ...oppasser ...stewart ( ) ...dæks-/messedreng .... eller noget?

</SEJLER>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:06

I kan alle komme til fødselsdagslagkage, superboller, cacao og kagekone i november måned alt er hjemmebagt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:07
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:08

..but who knows ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:10

Nu er jeg et stort ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:10

Hmmmm... bruger lige emilfriheden til at finde nogen bedre billeder af min 'gamle' skude

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:12

Nåhh

Jeg skal se, om jeg kan finde et af "min"...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:14

http://www.flotille124.dk/

Den hedder "Bustikken".

Sådan!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:14

Budstikken seføli...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:15

Molo - Hvad hedder din gamle skude?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:17
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:25

Krammesøster -> På jomfruturen med en nye mast hed den : Luna (Christianshavn) 53" Nautor Swan 1977 m. mesan

'Fladere' end den du ser på billedet i sidste link i min ovenstående kommentar.
Ingen 'sprayhood' eller noget det 'stak op' ...dejligt fladt teakdæk at løbe frem og tilbage på.
Spinkelt, men effektivt sø-gelænder der ikke skæmmede profilen.

Man kunne ikke andet end bare blive forelsket i denne ocean-cruiser/kapsejler

En drøm at sejle

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:31

Ps. 12 ombord ...vi var 3 der ku' sejle ...26 sekundmeter Vesten i Kattegat ..om natten gik hun 26 knob i halvvind ....medens alle de andre knækkede sig

[hør] Fed tur fra Burmeister&Wain til Marstrand og Tordenskjolds berømte soldater

Der mangledes i hvert fald ikke vind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:33

Ps. Vi måtte rebe 2 gange og skifte til stormfok.

Det var RET sejt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-09-05 21:33

Hold da ferie manner du ævler molo! Denne tråd består 90% af dine indlæg!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:38

Skøøønt!

Hvad er "sprayhood"?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 26-09-05 21:39

Jeg synes altså at det er dejligt at se Molo ævle og være i godt humør jeg var ved at blive helt bekymret

Send mig en mail, når du kommer til Østjylland, så gælder ølinvitationen bestemt, men jeg har ikke lige tid til at tage til "Djævleøen" nu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:40

epidedymittis - Det' da klart - alle er jo gået fra borde

Eller er de blevet kølhalet?

Mytteri - det er, hvad det er !

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-09-05 21:41

Oz mig oz mig jeg bor også i Østjylland - vi må lave et træf!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:42

57" var den sgu... http://www.boatshow.com/Swan57RaisedSaloon.html

..men med 'lowered saloon'

Dælens jeg ikke har no'en billeder . ..og VHS'en er sgu bleven væk
...jeg havde ellers selv rerdigerret den i 1989 på pædagogisk seminarium i Gentofte ...underlægningsmusikken var : Enia ..og Mark Knofler

</SAILAWAYSAILAWAYSAILAWAY>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:47

Camillassvindler -> ..og du skulle være søhoppe?

Spayhood : http://www.schultz-kalecher.dk/index.htm

En Kaleche på en båd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:49

Sprayhood -> Frit oversat : Et sprøjteskjul

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-05 21:50

hansen9

Jeg frygter det værste, fjerner igen fluebenet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:51

Er det ikke rart ikke at få no'en emiler allesammen ?

...bare vent !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:54

Nu mangler ans sgu begge ben

..men ans ska' sgu nok hænge på; ..om så det bli'r i neglerødderne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-05 21:55

Stakkels vaxen, når e-mails fra kandu fungerer igen.
vaxen er den eneste, der ikke kan fjerne fluebenet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:56

Det er endnu ikke slut

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-05 21:57

molo

Så længe jeg har øjnene i behold kan jeg jo altid kigge ind

Det ert godt nok mange flueben, jeg har fået fjernet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-05 21:57

ert = er

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 21:58

..og så er det også den eneste tråd i aften med en smule underholdning = MIG !

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 22:10

...resten af dagen er gået med noget så kedeligt som rengøring ...for andre

Min egen? ...er en ren fryd

...og så en lille bitte tiny weeny itzy bitzy ultra mini smule : XHTML/CSS

..man ska' jo følge med! ...oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 26-09-05 22:33

WOW!! Sidst jeg lurede på puteren var der 15 beskedne indlæg...Og nu er der så 69.... Email-storm eller ej - jeg lader den stå... Nogen trænger til at få afløb

Kan i sove supersødt!

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-09-05 22:42

Citat
de forbistrede emails

vaxen, når kandu igen sender e-mails, så skal du nok får til denne tråd det har molo sørget for.

Kommentar
Fra : dk.betjenten

Dato : 26-09-05 23:00

IGEN igen
mvh

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-09-05 23:23

Næææ... Godaften.
Er det her i er ?
Mig troed mig var blevet væk.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 23:29

Gambrinus -> Du får også lige en emil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 23:30

..til gode

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 23:33

Min mor har foræret mig en STOR portion skumslik, fordi jeg er en flink søn ..og har ladet øllerne blive i køleren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 23:36

Til stor gæde for vaxwn holder jeg liv i tråden

...medens vaxen sover

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 23:38

vaxwn ??? ..hvem er det?

Jeg mener selvfølgelig dumme vaxen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 23:40

gæde ???

...ikke mere skumslik til den herre !!!

:.-Z </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-09-05 23:41

....altså

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-09-05 23:44

Ja Molo... lad os købe lortet. Jeg har et ark med gl. mælkemærker... så det er bare lige over.... Du skal ta' det tekniske, men det er jo heller ikke noget problem,
hvis standarden bare skal holdes.

Bare mail vores tilbud til dem. Jeg vil ind og se Tom & Jerry... er lidt mat efter en 4 retters menu...... med "tilbehør"

</RYD CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-09-05 23:46

Tjaa...Jeg har fået lavet en hel masse "fornuftigt" i de her dage.
Et par pc'ere, lidt strøm på en Harley, haft gæster og sidst men ikke mindst, har jeg fået clocket min AMD 64 seriøst !
Så miun pc har alligevel været "nede" det meste af tiden.
Det er fantastisk, hvad man kan få fra hånden, når Kandu's mail er nede.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 26-09-05 23:51

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-09-05 08:23

Min har været tooooom (fuldstændig) i tre uger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-05 08:57

Skumslik til morgenmad ....besynderlig oplevelse

...og stadig ingen emiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 10:43

Så har jeg lige fået en mail fra kandu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-05 10:47

Osse her http://www.kandu.dk/dk/spg/75001

Hvad mon er gået galt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 10:53

Jeg har fået EN.....nej TO emiler!

(Ringer med skibsklokken)

Sødde molo, nu er "mit" skib jo et stort et, som seføli ikke har brug for en sprøjtehætte

Var du slet ikke bare lidt søsyg?

26 knob -jes! Så vil jeg godt være med til at sejle med sejl!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 10:56

Jeg tror ikke, jeg tør være her - det er noget skummelt, når man får ÈN emil!

Hvis der så kommer flere - ja, så tror jeg sq, jeg må fjerne samtlige arme og ben....

Hva' ka' der ikk' være i dem????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-05 11:02

..og jeg har fået 7, men de er forholdsvis nye. Der er ikke kommet nogen fra de sidste 4 dage endnu.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 13:05

vaxen, det kan ikke vare så længe, så får du ca. 100 mails til denne tråd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-09-05 13:26

Nu fik jeg liiiige 75, til gengæld er kandu så om muligt mere laaaaangsomt end det plejer

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-05 13:53

Og nu er republikken Als connected igen.
Vi ligger åbentbart sidst i køen.
Hvem var det der foreslog røgsgnaler gennem lyslerere, når det var overskyet ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 14:03

Vi kan jo også bare morse

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 14:05

Ok.... Shit.... jeg har fået de hundrede!!!! Godt med en god sorteringsmekanisme i outlook

Men PYYYT med det! Så længe vi har det godt med det, vi laver, så prut da være med de par miler der

Vaxen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-09-05 14:07

Sortere - nemt - high ligt det hele + shift/del

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 14:11

Lige præcist og nøjagtigt 3773!!!!!!!!!
Men nysgerrig som jeg er, bliver jeg jo liiiiige nødt til at lure, om der er nogle meget vigtige tråde.... (jeg slettede al indhold i Kandu mappen efter sidste weekend - der var over 3000!!!!)

Jeg får faktisk stadig mails fra sidste weekend..... Gad vide, om det nogensinde holder op igen .......

Vaxen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-05 14:13

Nu risikerer vi at få på puklen for gentage os selv
og ikke ha' læse alle trådene helt igennem
Det gider jeg altså ikke.
HVOR NEMT KAN DET VÆRE !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-05 14:28

For satan det går hurtigt det her !
Tror i Kandu har fået foretaget den længe lovede/ventede opgradering ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 14:40

Ja, og man får ovenikøbet dubbleup.........

Hvornå mon de har Happy Hour?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 16:06

Er du da SÅ færdig!!! Det holder da aldrig op igen!!!! Jeg har altså fået eventyrligt mange mails fra denne tråd....

Er det mon den Kandu'ske straf for blidt og blødt at have kritiseret systemet????

Hvad sker der så, når man for alvor bliver træt af det??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-05 16:12

Du får 27 mere indtil nu, hvis jeg har talt rigtigt LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-09-05 16:13

Forudsat der ikke er dubletter i mellem

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-09-05 16:18

Jeg kunne nøjes med 217 stk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 16:19

79 har jeg fået so far.... ja, så passer det ski da nok sammen alligevel... Det ser bare så omfattende ud

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 16:22

What Molo???? Jeg håber så sandelig ikke de 217 stammer fra denne tråd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 16:33

vaxen på nuværende tidspunkt dette indlæg nr. 106/107/108 ved ikke lige hvor mange "nye" indlæg der kommer

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 16:38

Tjaa... så har jeg jo lidt endnu at se frem til... Er nu oppe på 89.... Det fungerer jo fuldstændig som et Kandu-barometer det her

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-09-05 17:16

WOW - sikke en dejlig og sjaw tråd

[citat]
Er det ikke rart ikke at få no'en emiler allesammen ?
[/]

Jåwjåw - nu kommer der ca. 144 ad gangen

..ska' hilse fra min ven Outlook og sige at den er 'traaaat'..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 20:12

Citat
Abonnere på spørgsmål

Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, hver gang der er et nyt indlæg til dette spørgsmål.

Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 20:13

Wauuuuuuuuuuuuuuu, citat lykkedes!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 20:44

Ha!! Det her er jo min egen tråd - så kan jeg også træne citat... Det er endnu aldrig lykkes!!!

Citat
dette er så et citat

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-09-05 20:46

WEEEEEEEEE!!!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-09-05 20:51

Så, tøser, ikke så overstadige, åh lad gå.
Keldd

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-09-05 23:43

Hold da helt k..., hvor er vi goe!!! og klap på skulderen-smiley

Vi er vaxe og mos(t)er derudaf!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 27-09-05 23:47

Hva' så piger ?
Nu har de udviklet Viagra til jer !

De kalder dem Niagara.
Gambrinus
(Så lige en ellers meget lødig film)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-05 00:32

En AHA oplevelse af de helt store kan jeg forstå

Prøv så også lige :

Kode
PROGRAM krypter;

USES
CRT,DOS;

CONST
TIL=TRUE;
FRA=FALSE;
INFO=255;
FOR_LIDT_PLADS=254;
STOP=253;
KUN_LAESE=252;
ESC=#27;
INDRYK=3;
NEDRYK=3;
PCM_INDRYK=26;
PCM_NEDRYK=6;
TEKST=LIGHTGRAY;
BAGGRUND=BLACK;
OPLYS_BAGGRUND=BLUE;
FEJL_TEKST=RED;
ADVARSEL_TEKST=YELLOW+BLINK;
ADVARSEL_BAGGRUND=RED;

VAR
n1,n2,skift:BYTE;
tast:CHAR;
fil,ny_fil:FILE;
ind,ud,attribut:WORD;
ASCII:ARRAY [1..512] OF BYTE;
katalog,kode:STRING;
filnavn,ekstra:STRING[80];
tid,start,slut,antal,procent,en_procent:LONGINT;

PROCEDURE marker(status:BOOLEAN);
VAR
reg:REGISTERS;
BEGIN
CASE status OF
TIL:BEGIN
reg.ax:=$0100;
reg.cx:=$0809;
END;
FRA:BEGIN
reg.ax:=$0100;
reg.cx:=$0100;
END;
INTR($10,reg);
END;

PROCEDURE ombyt(VAR a,b:BYTE);
VAR
c:BYTE;
BEGIN
c:=a;
a:=b;
b:=c;
END;

PROCEDURE test(fejl:WORD);
CONST
FIL_IKKE_FUNDET=2;
STI_IKKE_FUNDET=3;
ADGANG_NAEGTET=5;
SKRIVE_BESKYTTET=150;
DREV_IKKE_KLAR=152;
CRC_DATA_FEJL=154;
SECTOR_IKKE_FUNDET=158;
GENEREL_FEJL=162;

VAR
tal:BYTE;

PROCEDURE ledetekst;
VAR
tal:BYTE;
BEGIN
SOUND(1000);
DELAY(200);
NOSOUND;
FOR tal:=2 TO 25 DO
BEGIN
GOTOXY(1,tal);
CLREOL;
END;
GOTOXY(INDRYK,NEDRYK);
WRITE('!!! ');
TEXTCOLOR(FEJL_TEKST);
WRITE('FEJL');
TEXTCOLOR(TEKST);
WRITE(' !!! -> ');
END;

PROCEDURE afbryd;
BEGIN
CHDIR(katalog);
WRITELN;
WRITELN('Programmet afbrudt...');
WRITELN;
TEXTBACKGROUND(OPLYS_BAGGRUND);
CLREOL;
TEXTBACKGROUND(BAGGRUND);
marker(TIL);
{$I+}
HALT(0);
END;

BEGIN
IF fejl <> 0 THEN
CASE fejl OF
INFO:BEGIN
ledetekst;
WRITELN('Syntaks : KRYPTER [drev:][sti] <filnavn> <n›gle>');
WRITELN;
WRITELN('Program til kryptering/dekryptering (transformation) af alle filtyper.');
WRITELN;
WRITELN('Parametre :');
WRITELN;
WRITELN('Der skal angives et navn p† filen, der skal transformeres.');
WRITELN('Hvis filen ikke ligger i aktuelle katalog, kan der angives drev og stinavn.');
WRITELN('Efter filnavnet SKAL der angives en n›gle.');
WRITELN('N›glen kan v‘re en hvilken som helst r‘kkef›lge af tegn; incl. specialtegn.');
WRITELN('Den SAMME n›gle skal bruges ved transformation af SAMME fil.');
WRITELN('Forskellige filer kan transformeres med forskellige n›gler.');
WRITELN;
TEXTCOLOR(ADVARSEL_TEKST);
TEXTBACKGROUND(ADVARSEL_BAGGRUND);
WRITE(' ADVARSEL ');
TEXTCOLOR(TEKST);
TEXTBACKGROUND(BAGGRUND);
WRITELN(': ');
WRITELN;
WRITELN('Alle krypterede filer vil v‘re ubrugelige, indtil de dekrypteres igen.');
WRITELN('Fors›g p† at benytte en krypteret fil kan f† systemet til at g† ned.');
WRITELN('F›r en krypteret fil kan benyttes, SKAL den dekrypteres med KRYPTER.EXE.');
afbryd;
END;
FOR_LIDT_PLADS:BEGIN
ledetekst;
ERASE(ny_fil);
WRITELN('Ikke plads p† disken til at transformere : ',filnavn);
afbryd;
END;
FIL_IKKE_FUNDET:BEGIN
ledetekst;
WRITELN('Kan ikke l‘se filen : ',filnavn);
WRITELN;
WRITELN('Kontroller at filnavnet er korrekt.');
afbryd;
END;
STI_IKKE_FUNDET:BEGIN
ledetekst;
WRITELN('Kan ikke finde filen : ',filnavn);
WRITELN;
WRITELN('Kontroller at drevet, stien og filnavnet er korrekt.');
afbryd;
END;
KUN_LAESE:BEGIN
ledetekst;
WRITELN(filnavn,' er en skrivebeskyttet fil.');
WRITELN;
WRITELN('Attributten +r er sat for filen ',filnavn);
WRITELN('KRYPTER.EXE kan ikke transformere skrivebeskyttede filer !');
afbryd;
END;
ADGANG_NAEGTET:BEGIN
ledetekst;
BEGIN
WRITELN(filnavn,' er et katalognavn.');
WRITELN;
WRITELN('KRYPTER.EXE kan ikke transformere et katalog.');
END;
afbryd;
END;
SKRIVE_BESKYTTET:BEGIN
ledetekst;
WRITELN('Disken er skrivebekyttet.');
WRITELN;
WRITELN('Fjern skrivebeskyttelsen og pr›v igen.');
afbryd;
END;
DREV_IKKE_KLAR:BEGIN
ledetekst;
WRITELN('Drevet er ikke klar eller st†r †bent...');
WRITELN;
WRITELN('Inds‘t disketten og pr›v igen.');
afbryd;
END;
CRC_DATA_FEJL:BEGIN
ledetekst;
IF ekstra <> '' THEN
ERASE(ny_fil);
WRITELN('Der er en uoprettelig CRC data fejl i filen : ',filnavn);
WRITELN;
WRITELN('Filen ligger sandsynligvis i et omr†de med BAD BLOCKS p† disken.');
afbryd;
END;
SECTOR_IKKE_FUNDET:BEGIN
ledetekst;
IF ekstra <> '' THEN
ERASE(ny_fil);
WRITELN('Sector ikke fundet, disken er muligvis beskadiget.');
afbryd;
END;
GENEREL_FEJL:BEGIN
ledetekst;
WRITELN('Generel fejl : Disken er beskadiget eller ikke formateret.');
afbryd;
END;
STOP:BEGIN
CLOSE(fil);
test(IORESULT);
IF ekstra <> '' THEN
ERASE(ny_fil);
FOR tal:=2 TO 25 DO
BEGIN
GOTOXY(1,tal);
CLREOL;
END;
GOTOXY(INDRYK,NEDRYK);
TEXTCOLOR(FEJL_TEKST+BLINK);
WRITE('STOP');
TEXTCOLOR(TEKST);
WRITELN(' : filen ',filnavn,' er IKKE blevet transformeret.');
afbryd;
END;

PROCEDURE procentometer(x,y:BYTE;procent:BYTE);
VAR
tal:BYTE;
BEGIN
TEXTBACKGROUND(OPLYS_BAGGRUND);
GOTOXY(x,y);
IF procent = 0 THEN
BEGIN
FOR tal:=0 TO 24 DO
BEGIN
GOTOXY(x+tal,y);
WRITELN(#177);
GOTOXY(x+tal,y-1);
WRITELN(#205);
GOTOXY(x+tal,y+1);
WRITELN(#205);
END;
GOTOXY(x-1,y-1);
WRITELN(#201);
GOTOXY(x-1,y+1);
WRITELN(#200);
GOTOXY(x-1,y);
WRITELN(#186);
GOTOXY(x+25,y-1);
WRITELN(#187);
GOTOXY(x+25,y+1);
WRITELN(#188);
GOTOXY(x+25,y);
WRITELN(#186);
END
ELSE
IF procent MOD 2 = 0 THEN
BEGIN
IF procent MOD 4 = 0 THEN
BEGIN
GOTOXY(x+procent DIV 4,y);
WRITE(#221);
INC(tal);
END
ELSE
BEGIN
GOTOXY(x+procent DIV 4,y);
WRITE(#219);
END;
TEXTBACKGROUND(BAGGRUND);
END;

PROCEDURE status;
BEGIN
IF slut > 100 THEN
BEGIN
procent:=start DIV en_procent;
IF (skift <> procent) AND (procent <= 100) THEN
BEGIN
GOTOXY(INDRYK,NEDRYK);
WRITELN(procent,'% af ',filnavn,' transformeret...');
procentometer(PCM_INDRYK,PCM_NEDRYK,skift);
skift:=procent;
END;

PROCEDURE copyright;
BEGIN
TEXTBACKGROUND(BAGGRUND);
CLRSCR;
TEXTBACKGROUND(OPLYS_BAGGRUND);
TEXTCOLOR(TEKST);
WRITE(' KRYPTER.EXE... CopyRight Henrik Mortensen 1996.');
CLREOL;
GOTOXY(1,PCM_NEDRYK+NEDRYK);
CLREOL;
GOTOXY(2,WHEREY);
WRITE('ESC = Afbryd.');
TEXTBACKGROUND(BAGGRUND);
END;

BEGIN
marker(FRA);
copyright;
tast:=' ';
start:=0;
ekstra:='';
GETDIR(0,katalog);
filnavn:=PARAMSTR(1);
IF ((filnavn[1] = '/') AND (filnavn[2] = '?')) OR (PARAMCOUNT < 2) THEN
test(INFO)
ELSE
BEGIN
kode:=PARAMSTR(2);
IF (LENGTH(kode) < 2) OR (kode[1] = kode[2]) THEN
BEGIN
n1:=ORD(kode[1]);
IF n1 <> 170 THEN
n2:=55
ELSE
n2:=170;
END
ELSE
BEGIN
n1:=ORD(kode[1]);
n2:=ORD(kode[2]);
END;
{$I-}
IF filnavn[2] = ':' THEN
BEGIN
CHDIR(filnavn[1]+':');
test(IORESULT);
END;
ASSIGN(fil,filnavn);
GETFATTR(fil,attribut);
IF attribut AND READONLY <> 0 THEN
test(KUN_LAESE);
RESET(fil,1);
test(IORESULT);
ekstra:=filnavn[1];
ekstra:=ekstra+'.tmp';
ASSIGN(ny_fil,ekstra);
REWRITE(ny_fil,1);
test(IORESULT);
slut:=FILESIZE(fil);
IF DISKFREE(0) < slut THEN
test(FOR_LIDT_PLADS);
GETFTIME(fil,tid);
IF slut >= 100 THEN
en_procent:=slut DIV 100;
REPEAT
IF KEYPRESSED THEN
BEGIN
tast:=READKEY;
IF tast = ESC THEN
test(STOP);
END;
BLOCKREAD(fil,ASCII,SIZEOF(ASCII),ind);
test(IORESULT);
FOR antal:=1 TO SIZEOF(ASCII) DO
BEGIN
ASCII[antal]:=ASCII[antal] XOR n1;
IF antal MOD 2 = 0 THEN
ombyt(ASCII[antal],ASCII[antal-1]);
ASCII[antal]:=ASCII[antal] XOR n2;
INC(start);
status;
END;
BLOCKWRITE(ny_fil,ASCII,ind,ud);
test(IORESULT);
UNTIL (ind = 0) OR (ind <> ud);
SETFTIME(ny_fil,tid);
CLOSE(ny_fil);
ERASE(fil);
test(IORESULT);
RENAME(ny_fil,filnavn);
CLOSE(ny_fil);
test(IORESULT);
CHDIR(katalog);
GOTOXY(INDRYK,NEDRYK);
WRITE(filnavn,' er succesfuldt blevet transformeret.');
CLREOL;
GOTOXY(1,PCM_NEDRYK+NEDRYK);
TEXTBACKGROUND(OPLYS_BAGGRUND);
CLREOL;
TEXTBACKGROUND(BAGGRUND);
marker(TIL);
END.

... ak ja; go'e gamle Turbo-Pascal dage ...suk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-09-05 00:37

Ihh, det ser da spændende ud

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-09-05 00:56

Å hva' så molo ?
Min AMD 64 3000+ 939 Veniceer render lige nu :
CPUCLK : 200@300 MHz = 1.8@2.7 GHz !
HT BUS : 300 x 3.0 = 900 MHz 4x512 HyperX CL2 PC3200 2.5-3-3-3-8 5 nSek.
50,0000000 % ! ! ! ! ! ! ! !
CPU Temp. : 36 C* 309,1 K*
Monsteret kører klippestabilt.

Kom ik' her og bli' væk.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-05 01:01

Tjaeh... men uanset copyright koden er det nu kandu.dk's ejendom :

Citat
Hvis du har i sinde at skrive eller sende noget, som du ikke ønsker hele verden skal vide, så lad være med at gøre det på kandu.dk. Grunden til dette er, at alt hvad du måtte skrive eller sende tilhører os. Ja du læste rigtigt, vi kan reproducere det, afsløre, transmittere det, udgive det, sende det til et andet sted, vi kan endda sende det til din mor ( når vi altså har fundet hendes adresse). Ikke nok med det, vi kan bruge enhver ide, koncept, knowhows eller teknologi der måtte komme fra dig på hvilken som helst måde vi ønsker, og det er inklusiv udvikling, fabrikation, markedsføring af produkter eller andre ting.

</VELBEKOMME>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 28-09-05 01:02

Molo....... ka' du ik' li' lav' en DOS 5 64 Bit udgave ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-09-05 12:24

Er der nogen, der har en strikkeopskrift på babyfutter i tykt garn?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-09-05 13:08

Kaffesøster -> Næeh... men jeg kan sige dig, hvad klokken er : http://www.tekzoned.com/hand/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-09-05 14:05

Ved du hvad Molo.. Det var ikke pænt gjort. Nu må jeg realisere at en ny 4 dages arbejdsuge truer...... Det arbejde tar altså meget af fritiden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-09-05 15:33

Ha, den er alternativ

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-05 01:22

Alternativ?

Dén kommer her : http://www.sickhumor.dk/Epost/Jose/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-09-05 07:46

Har du husket at støve den af, molo? (keine misunderstanding)

Den er gammel som Metusalem...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-09-05 10:39

..men stadig sjov

Jeg tror nu jeg sad og kedede mig lidt og det var det eneste morsomme jeg lige kunne komme i tanke om

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-09-05 16:18

Dit lille pus Jo, den er da sjov

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-09-05 21:18

molo.... prøv at se på denne side, næste gang du keder dig (det er jo ikke sikkert du har samme humor?)

www.ambassen.dk

Kommentar
Fra : gigsen

Dato : 30-09-05 14:13

Hej allesammen. Jeg er ny på kandu, og jeg må sige, I er virkelig fantastisk morsomme. Min mand tror da bestemt jeg er blevet tosset, når jeg sådan sidder og griner højt, og helt for mig selv. Denne tråd er da endnu morsommere end den sidste jeg læste. Men jeg glæder mig meget til at følge en evt. fortsættelse.

Hilsen Gigsen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 15:12

Velkommen i "klubben"! Gigsen

Hanne

Kommentar
Fra : gigsen

Dato : 30-09-05 18:30

Tusinde tak skal du ha'. Glæder mig til at læse meget mere, og efterhånden også bidrage i debatten.

God weekend til Jer alle.

Gigsen - Gitte

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-09-05 18:55

Hej med dig Gitte!! Og velkommen hertil! Jow jow - her er der tit og ofte sjov og ballade - det er bare om at springe på

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 19:16

gigsen -> Hvornår skal du skilles ?

..så man i fred og ro kan bage lidt på dig

</VELKOMMEN>

Kommentar
Fra : gigsen

Dato : 30-09-05 19:29

Tak Vaxen - jeg springer ind når jeg ikke længere kan holde mig tilbage.

Hej molokyle. Jeg tror jeg holder godt fast i den Bullermand jeg er gift med. Du ved, man ved hvad man har, men ikke hvad man får. Og som jeg plejer at sige: "Men smider ikke guld på gaden". Men tak, jeg er da meget smigret.

Gigsen - Gitte

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 19:33

Det var da satans molo!
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 19:35

JEG ved hvad du får Ud med Bullermand !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 19:37

Hva' så Keldd -> Kom jeg loverboy i for købet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 19:39

Kan jeg friste med en STOR opvask og 6 par sure sokker gigsen?

..eller det kan Bullermanden måske sagtens overgå?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 19:40

I'll be back

Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 19:45

Gigsen, jeg vil godt advare mod molo, en charlatan af værste skuffe,

hvorimod jeg, er charmerende, har pæne møbler og er varmt klædt på,

en anden fordel jeg har,og det er, at jeg er yderst beskeden, men velkommen til kandu, og jeg fornemmer,

(jeg tager aldrig fejl), du er meget smuk. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 19:46

Haw haw molo dear - nu er jeg ja-lo-ux, nå

Keeeeld - molo bedrager mig uhuu

Det er godt Keld - du kan garanteret godt banke molo - HA

Ellers kalder jeg på min far......................

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 19:52

Nej nu!!!

Jeg finder mig en mariner, gør jeg....her i weekenden - så kan I lære det!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 19:52

Daaaaavs søde Camilla, kan du se hvad jeg sagde, han er rigtig slem
noget andet er, han er også en cyklistbølle, der ikke tager hensyn til andre trafikanter
Så hør efter hvad der bliver sagt. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : gigsen

Dato : 30-09-05 19:59

Hej Molo - Bullermanden kan sagtens overgå 6 par sure sokker. Uha, bare tanken om hans arbejdstøj her hver fredag, der kan ingen følge med. Hvad angår opvasken - sådan noget kan jeg slet ikke finde ud af, jeg har opvaskemaskine - selvfølgelig en gave fra min elskede.

Hej Keldd - Tak. Jeg er meget smuk, haha. Bare spørg min mand.

Bare rolig Camillasmoster - Jeg skal ikke ha' klinket noget.

God weekend alle sammen.

Gigsen - Gitte.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 19:59

Bedrager ? Mig ? Bemærk venligst :

Jeg har skrevet 'man' IKKE 'jeg' !!! ...og jeg har hele tiden talt på Keldd's vegne, da jeg troede han lå og sov brændert ud i mosen og blot ville spare ham for besværet med alene at få Bulldermand verfet ud

</REDDET PÅ MÅLSTREGEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 20:10

[hør] Her prøver man bare at være flink og hjælpsom i et forsøg på uselvisk at støtte en kammerat. Hvad er takken?

Trusler om koporlig afstaffelse ...og I ved, hvad jeg mener om dette

Guf for statsadvokaten

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=312081

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 20:19

Bemærk venligst alle KanDu's flotte piger, at jeg har yderst rèelle hensigter (ihvertfald i begyndelsen) ( alle KanDu's piger er flotte) og molos løgnehistorier med at jeg render rundt med brændert på, over i mosen, er selvfølgelig pure opspind (manden er jo også kendt som notorisk løgner), bare se den han fyrer af:

Citat
og jeg har hele tiden talt på Keldd's vegne

Ha ha ha ha ha ha min bare røv , hvis det er noget med at der skal tales på mine vegne,
vil jeg gerne selv klare den.
Det er selvfølgelig igen et ynkeligt forsøg på at stille min person i miskredit
overfor pigerne her på boardet.
Men den går ikke molo.
Hilsen
Keldd............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 20:26

Nu tror Keldd sgu også han ka' få din mis på kredit gigsen

...har den mand ingen skam i livet?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 20:35

Ha ha ha ha ha, jeg var lige ude og danse, sammen med dem der danser inde i fjernsynet(vild med dans),
nej hende ville jeg godt være kæreste med et par dage.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 20:42

Iøvrigt er jeg jo også cyber-kæreste med creamygirl : http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

..og skal under trusler fra familien (bl.a. hendes far) indgå tvangsægteskab med voldspsykopaten Camillasmoster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 20:44

Den eneste trøst er : Hun skulle efter sigende lave go'e brunsviger og rosinboller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 20:56

Det er sandelig et hårdt liv molo, du må se og falde lidt til ro.

Se nu at gøre hvad du har lovet, ellers får du et sagsanlæg på halsen.

Du vil så også få det bedre med dig selv. I kan blive gift ude på Cristania,

jeg ved det er det du altid har villet, inderst inde. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:01

I kommer imidlertid til at undvære mit, som altid behagelige og lærerige selskab, da jeg har nogen yderst vigtige gøremål at se til :

1.) Highlander (Zulu kl. 21)

..men den har jeg set 100 gange, så jeg slår over (zapper) til :

2.) Den røde Drage (Dr1 kl. 21.45)

Jeg vil dog prøve at holde jer orienteret om begivenhedernes gang ...sådan ca. hvert andet minut

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:08

Nåeh... det er først 21.15 den begynder. Så er der jo masser af tid til at sige noget klogt :

Overtro bringer uheld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:10

Hov nu ska' jeg se Birthe Kjær byyye

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:11

[hør] Jeg kan stadig nå at komme med guldkorn :

Nostalgi er ikke, hvad det har været

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:15

Man mindes jo dengang, man var turneringsdanser......suk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:16

Ja, jeg venter.........guldkorn guldkorn, kom nu frem....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:31

Og venter - jeg kører snart til Horsens - så molo, hvis du skal nå at komme med nogle guldkorn (som jeg kan læse, inden jeg kører), så er det nu og jeg bliver modtaget med åbne arme - jeg har al maden med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:32

Jeg er optimist ...hvad er der ellers at håbe på?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:34

Når jeg ikke kan finde på noget morsomt at sige? ...så siger jeg bare noget sjovt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:38

Bliver man træt ved tanken om arbejde? Bør man gå i seng og sove

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:41

Keder du dig molo?

Hvis nu det der Valby træf ikke er noget alligevel, kan I bare komme til Horsens Havn - dér sker der noget - og I kan komme med ud at sejle med den ildsprudlende danske marine

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 21:43

Desværre må dem der skal på computermesse undvære min tilstedeværelse, jeg er indisponeret, men i er alle velkommen
til at spise morgenmad her i Langebæk.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 21:56

En computermesse uden Keldd ? Det lyder pludselig som om, det kunne gå hen at blive en helt hyggelig dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-09-05 21:59

Jeg tror også, at jeg kommer til at hygge mig i morgen

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-09-05 22:05

HVordan er det nu....hmm...at brænde....sig.....der er ild ....i.....brææææææænde..r.....brænder......et stykke træ med ild i...= brændert? ehm...naaaah......jamn.....brrrrr......ænnn....dert?.....øhhh...hmmmm....brand...= en brand....branden......alle bran........de...ne...? Ehm........fuld?...hmmm......er fuld.......hmmmm.....han er....br...fuld.....han er fuld....han har....bræn...dt sig? han har en kæ.....kæp...i...øret? naaah......øhmm...han har..en.....bræ....n.....dert...på?naaah......NU HAR JEG DET!!

B-R-A-N-D-E-R-T

>> daffer lynhurtigt videre <<

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 30-09-05 22:07

Kelld-> hvornår serverer du ca morgenmad? Jeg skal ikke hente nøglen til mit Dukkehus før 9.00

God fornøjelse til alle til computermessen

Og velkommen til Gitte - tro mig, der er sjovt her - for det meste

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 22:17

vil.du -> Har du drukket brandevin eller brændevin?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 22:21

brændert !!!

Sriritus fremstilles ved en proces der kaldes brænding. Hvis man brander spiritus blir man ikke fuld, men får muligvis varmet ørene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-09-05 22:24

To stavefejl uden at have rørt en dråbe i dag

Sriritus = Spiritus
ørene = ørerne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-09-05 22:31

Nejnej molo - ikke rødme, det er der ingen grund til *GGG*.
Der er osse en 'brænding'? Det er en hav-ting og noget cd/dvd osv.....dims

Sproget ER sjovt!

Stavefejl er ligemeget, 'tyrkfejl' er sjawe

*er daffet videre*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-09-05 23:49

The Ripley:
Du kan komme på hvilken som helst tid du lyst til

Jeg vil så rakke molo kraftigt ned, så du ikke er i tvivl om, hvem du skal vende ryggen til

mellem os to, kan jeg sige, at om den herre har jeg virkelig noget kraftigt sladder,

som man absolut, bør tage til efterretning, virkelig hårrejsende stof, jeg har også billeder af ham,

i virkelig meget komprimenterende situationer, for slet ikke at tale, om den gang han..............

nej, det er jeg virkelig for fin, til at skrive om, vi ses,...........Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 00:04

TheRipley -> Stol aldrig på en mand der har dampmaskiner med PRISSEDDEL på ..liggende på sin hjemmeside :

http://www.keldd.webbyen.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-10-05 00:07

..og som tager spionfotos af tophemmeligt højteknologisk udstyr :

http://www.keldd.webbyen.dk/vishjemmeside_privat.asp?mode=top_frame&id=550252&side=&webside=4450086

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-10-05 08:52

Ha ha ha ha ho ho ho,
Mine forbindelser til byen er elendige om lørdagen, men du vil høre fra mig molo,

når jeg på et tidspunkt, er i nærheden Schelenborg, din tid vil så være omme.

Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-05 16:48

Citat
vaxen Send til en ven Dato : 26-09-05 17:52

Spørgsmål : "de forbistrede emails"

Nu er der jo ikke andre der har skrevet noget så.... Er det kun hos mig, at emailsene ikke lander?????
For anden uge i træk kommer jeg hjem fra kursus til en nærmest tom indbakke... Hva' er nu det??

Er du på kursus igen

Nu er der igen ingen e-mails.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-10-05 17:55

Nææ, her hos mig komme de ligeså fint... med lidt forsinkelse måske, men de kommer da....

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-05 17:32

Hold da op, jeg har lige fået 163 emiler!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 19:08

Keldd -> PAS NU PÅ !!!

...i modsætning til dig : Har jeg hårdtslående 'venner'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-10-05 19:18

Det var nu ikke slagsmål jeg tænkte på molo,

jeg havde da tænkt at hælde noget i halsen på os

sgu da ikke noget med at gå og slå. Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-10-05 19:54

Jeg har tænkt at lave en : [mooney] smiley ..med 'revne' og 'alt' og sende den til maria@kandu.dk

Vent at se !

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-10-05 20:57

Hej drenge! Er I ude at lege?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-10-05 21:42

Nu er mails igen ikke sendt.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 3 point
Dato : 12-10-05 22:00

Nu er mails igen ikke sendt, sendt, igen ikke sendt, sendt.... fes den mon ind?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-10-05 07:11

Jeg er ved ..langt om længe at komme mig oven på influenza'en. Jeg har haft feber i 12 dage, men her til morgen var jeg feberfri

Det hjælper på humøret at være rask igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-10-05 08:49

Jam, sødde, har du haft en flue i 12 dage?

Og her ville jeg have sendt et indlæg camillete........

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 16:34

Tak for svaret Camillasmoster.