/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min brænder vil ikke brænde dvd'er mere
Fra : taber_nar
Vist : 342 gange
200 point
Dato : 25-09-05 18:48

jeg har et problem med min brænder.
den kan læse cd'er og dvd'er og den vil også gerne brænde cd'er, men den er begyndt ikke at
vil brænde dvd'er.
når man vil brænde i nero siger den "disc type not supported"
brændereren er af mærket NEC og jeg bruger win xp sp1.

HJÆLP !!!!!

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 25-09-05 18:54

har du skiftet til et andet mærke ?? eller er det måske en + skive du skriver på eller - skive ??har du prøvet med andre medier ?? eller er det de samme som du altid har brugt ??

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 210 point
Dato : 25-09-05 19:00

Brænderen skal selvfølgelig understøtte formatet på skiven, eller også er brænderen ved at være defekt.

Jeg tror mest på det med dvd formatet.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 25-09-05 19:19

behøver ikke være formatet
min søn har lige nu samme problem, den er også pludselig stoppet med at ville brænde , med samme fejl
han har brugt ca 100 stk , og har stadig nogle tilbage af samme sending , så det kan ikke være formatet der er skyld i dette

Kommentar
Fra : taber_nar

Dato : 25-09-05 20:04

den kan både brænde + og - skiver , og jeg skifter jævligt mærke på dvd'er

Godkendelse af svar
Fra : taber_nar

Dato : 25-09-05 20:08

Tak for svaret Fijala.
tror du har ret med den kan være defekt, men lever i håbet