/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Søger Efter en Mussepen ?
Fra : Surf
Vist : 514 gange
50 point
Dato : 25-09-05 17:46

Jeg søger efter en mussepen. den skal være en god en og må gerne koste de 1500 kr

så kom med nogen bud hvilket for en jeg skulle købe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-09-05 18:02

Aldi havde fornylig tilbud på en til ca. 300.- kr.

Det var dog ret gammelt software der fulgte med, men den virker udmærket (købte selv en.)

Du kan da prøve at kigge i din Aldi.......

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 25-09-05 20:48

Denne penpionter fra Sandberg er virkelig god. Bruger en på jobbet på 4. år, og har aldrig haft problemer. Deres software er i orden. Jeg har ikke følt nogen begrænsning.
For 4 år siden kostede den 700,- så den må stadig ligger under 1500,- i pris

http://www.mkdata.dk/pctutor/hardware/modul8b1.htm

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 25-09-05 22:03

Men jeg har hørt så godt om wacom. så nogen der kan sige god for det mærke der

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-05 08:22

http://www.246.dk/wacompen.html

Jeg havde på et tidspunkt en jeg kunne bruge med diverse penne - pensler osv osv og kunne bruge direkte på både papir og plade - har glemt hvad den hed - men var absolut den bedste jeg nogen sinde har været i forbindelse med.

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 30-11-06 02:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål