/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fladskærm med USB ??
Fra : Jenskumar
Vist : 967 gange
325 point
Dato : 24-09-05 15:06

Hej..

Findes der en fladskærm med indbygget USB stik, som fx kan køre et PowerPoint præstation direkte via det USB stik, uden brug af anden form for hardware.

Med venlig hilsen

Jens Kumar

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 24-09-05 15:30
Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 24-09-05 15:55

Kan den også køre et PowerPoint præstation uden brug af en computer?

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-09-05 16:19

Hvad ville du have præsentationen liggende på?

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 24-09-05 16:45

Tænkte om det ikk var muligt at have en præsentation liggende på usb nøgle, også tilslutte usb nøglen til fladskærm også kørte faldskærmen præsentationen auto...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-05 19:52

Hvordan havde du tænkt det skulle være muligt.
Et eller andet program skal jo afvikle filen.
Uanset om du laver præsentationen som selvkørende skal den jo stadig bruge win eller et program der kan afvikle filen.
Data kan jo ikke køre af sig selv.

Men du kan få skærme hvor komputerdelen er indbygget i skærmen - så er det muligt.

Kommentar
Fra : Jenskumar

Dato : 24-09-05 20:03

Er der så en skærm hvor computerdelen er indbygget, eller ligger det et stykke inde i fremtiden.

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 30-09-05 13:18

Det tror jeg ikke findes endnu...Men der er ingen problemer hvis PowerPoint ligger computerens harddisk...

-Squarna

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 325 point
Dato : 30-09-05 13:25

Jo - du kan godt få komputere hvor det hele er samlet i skærm/fod.

Bl.a. Amitech laver en - har ikke lige et link, men prøv at søge selv.

Godkendelse af svar
Fra : Jenskumar

Dato : 30-09-05 18:07

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-09-05 18:30

Selv tak