/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Software hjælp
Fra : QurtKoben
Vist : 461 gange
820 point
Dato : 23-09-05 13:04

Hej!

Jeg spørg lige igen her.
Jeg søger nogle der kunne have lyst til frivilligt, at skrive om software og hardware.
Eller noget andet inden for teknologiens store verden.

Hilsen
QurtKoben
www.nambo.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-05 13:08

Så godt dit tidligere spørgsmål, men ville ikke ødelægge din mulighed for at trække pointene tilbage.
Men nu beder du jo ligefrem om det.

Tror næppe du her på boardet finder nogen der er villige til det.
Det er jo en jobannonce, ovenikøbet ulønnet.
Sæt den i en avis eller et komputerblad - der vil du få meget mere respons.

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 23-09-05 14:04

Hej refi

Man kan vel altid definere om der er tale om et job, det er ikke meninger.
Jeg spørger her fordi, jeg regnet med at der var nogle her med en interesse for det samme som mig, og måske havde lyst til at skrive om det.
Det har du så ikke, hvilket også er helt ok

QurtKoben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-05 14:16

Du kan vel godt se det ulogiske i at "nogen" tjener penge på "andres" ulønnede arbejdskraft.........

Kommentar
Fra : QurtKoben

Dato : 23-09-05 14:45

Hej igen refi

Jeg er på ingen måde ude på, at tjene penge på andre.
Hvorfor skulle jeg, jeg ser hverdag griske folk udnytte andre, det strider i mod min personlighed, og mod mit syn på andre mennesker.
Det eneste på min side der kan tjenes på er google bannerne i toppe.
Den har ikke givet noget af sig.

QurtKoben

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 820 point
Dato : 23-09-05 15:08

Du må da gerne sende en e-mail til mig.
Skriv lidt om hvem du er og så'n.
Gerne et telefonnummer.
Det er ikke meget, der står i din profil.
Min e-mail står i min profil.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-05 15:10

Kender du ikke Kirkens-X-Hær Refi ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-05 15:12

Åh jo

Godkendelse af svar
Fra : QurtKoben

Dato : 14-10-05 13:01

Tak for svaret Gambrinus.