/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Og når jeg så får lyst til at arbejde...
Fra : bliddana
Vist : 617 gange
5 point
Dato : 22-09-05 12:30

Hej - er der nogen der ligger inde med en side med noget grafik af en abe og teksten "Og når jeg så får lyst til at arbejde - sætter jeg mig hen i et hjørne og venter på at det er overstået..."

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 12:35

har du hørt om "gør det selv metoden" ???????? søgemaskiner er nu en god ting af og til

Kommentar
Fra : bliddana

Dato : 22-09-05 12:38

jaja - jeg gør det tit selv selv, lissom dem i silvan, men måske kunne nogle hjælpe her? Hvis du ikke vil hjælpe - ok... ER der andre der kan og vil??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-05 12:44

bliddana

Tag dig ikke af denne miritdk, som efterligner AJ i sine dumsmarte og belærende bemærkninger. Hun har ikke fattet, at man netop kan spørge på Kandu, fordi man ikke selv kan finde det ønskede eller ikke gider.

Kommentar
Fra : bliddana

Dato : 22-09-05 12:46

Tak - jeg er ny her og har allerede lært lidt om visse personer her og deres "tone..." Tak, Klumme!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-05 12:46

bliddana.... jeg kan ikke umiddelbart finde aben, hvis du selv søger videre er teksten.... Når jeg får et anfald af arbejdsiver, sætter jeg mig hen i et hjørne, og venter til det går over.... min far havde "aben" hængende i sit værksted,
meget malplaceret, da han altid har været aktiv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-05 12:55

Godt blidana....

Fat mod, der er masser af hjælpsomme sjæle på Kandu, som vil hjælpe uden absolut at skulle belære.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 15 point
Dato : 22-09-05 12:57

Jeg har en tegning af den abe med teksten nedenunder.

Hvis du vil, kan jeg tage et billede af den og sende den på en mail til dig.

Min mail finder du i min profil.

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-05 13:00

blidana ser lige at du er helt ny her på kandu velkommen til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 13:06

sory blidana - det var et hurtigt udfald - den abe burde kunne findes - har også haft den selv men husker ikke hvorfra.

dova - står der ikke kunstnernavn på ?????????

klap i klumme

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-09-05 13:10

Ja, selvfølgelig ved jeg, hvor du får fat i den, men så kom jeg i tanke om, at jeg måtte nok hellere sætte mig hen i et hjørne og vente, indtil en eller anden har besvaret spørgsmålet.

God Weekend

MVH

Kommentar
Fra : bliddana

Dato : 22-09-05 13:11

Ha Ha viskinge - ikke dårligt...

Kommentar
Fra : bliddana

Dato : 22-09-05 13:12

Og tak nordsted1 - meget venligt af dig...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-09-05 13:14

Du skal bare lære at te' dig ordentligt miritdk...... hvilket du jo tydeligvis osse blev klar over. Så missioenen var jo en succes

.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 13:18

viskinge

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 13:26

Jeg glæder mig i DEN GRAD til det bliver weekend!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-09-05 18:27

bliddana - velkommen!

Håber, du har en veludviklet humoristisk sans

For her er dømt kærlig mobning

Tonen er rå, men kærlig! Fra nogle af os

Hanne

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 19:39

Det kan godt være tonen er rå. Men den er ALDRIG kærlig! -Det er helt sten-sikkert!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-09-05 20:16

epidedymittis...... Du taget meget fejl, jeg har fået mange krammer og kærlige tanker, og jeg er ret sikker på det var velment.

Kommentar
Fra : bliddana

Dato : 22-09-05 21:18

I er en bande banditter, er I. Hyggeligt at være her - bliver hængende...

Kommentar
Fra : bliddana

Dato : 22-09-05 21:19

Dova - du er en perle. TAK!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-05 21:35

Det var da godt du kunne bruge den.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 22:31

((((((((((( dova ))))))))) hvem har lavet den abe ?????????

bliddana - kom du ikke her og bliv væk og kald mig for en bandit -

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-09-05 23:26

mirit

Det aner jeg da ikke, hvem der har lavet den abe.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-09-05 23:29

ØV ! jeg har nemlig også haft den og fandt den på nettet igen for længe siden og ikke om jeg kan hitte den igen lol

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-09-05 23:41

Jeg vil oz ha' en abe...........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-09-05 23:59

Jubii, nu har jeg oz fået den

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-05 00:24

Jeg vil også ha' en abe !
Men der skal stå :

Jeg arbejder ikke bedst under pres. Jeg arbejder KUN under pres !
Gambrinus
Knus og kram til dig epidedymittis. (Der mangler en smækkys smiley)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-09-05 09:11

Hah - også mig - tak dova

Kommentar
Fra : bliddana

Dato : 23-09-05 09:14

Hvordan slipper jeg for at få mails hver gang der er kommentarer her??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 23-09-05 09:16

Nederst fjerner du fluebenet i "Ja tak Send mig et indlæg .............."
og trykker på Send Indlæg.
Altså en tom komentar.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : bliddana

Dato : 23-09-05 09:17

Tak for svaret dova.