/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Aske i øl!
Fra : epidedymittis
Vist : 3977 gange
1 point
Dato : 20-09-05 16:57

Jeg beklager meget at mit tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/12302 ikke faldt i god smag.

Jeg tror problemet er at jeg ikke rammer målgruppen. Jeg må prøve at tippe et sted som www.ungogfriskogtittilfest.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-05 17:16

Jeg så ikke dit tip før nu, jeg syntes det var en elegant måde at redde den på, meeen du burde måske give en øl??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-05 17:16

ehm... dit link virker ik'!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 17:17

epidedymittis -> Jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv .... men jeg drikker under ingen omstændigheder en øl, hvis der er aske i
--------------------------------------
Jeg er sådan set totalt ligeglad hvor "rent" det måtte være, det er squ noget svineri at aske i andre folks øl, og kan i bedste fald koste en ny bajer og i værste en lussing.
--------------------------------------------------
Iøvrigt ved jeg ikke hvordan forbindelsen udvikler sig med aske i øl, men jeg har set et par tilfælde hvor folk blev alvorligt syge af at drikke rødvin med aske i, sååååå.....
Det kunne jo være fordi dit tip ikke er særlig godt, at det blev sådan modtaget
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 17:20

ASKE ER DET RENESTE I VERDEN!

Hvis man asker i en andens øl, BEHØVER det jo ikke være med vilje. Nææ, det er svineri at smide en ikke-tom øl ud, når man ligesågodt kan drikke den.

Skulle det være farligt at drikke askefyldt rødvin? Hvorfor nu det??

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 17:21

Hvis man synes det er ulækkert, at drikke øl med lidt aske til, er man formodentligt lidt rundt på gulvet, eller har for mange penge.

Det er INDISKUTABELT!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 17:27

Jeg har lige set det tip, som jeg så ikke kan forstå er et tip.

Hvis aske er så rent i øl burde den, der havde smidt aske i en andens øl selv drikke resten, og gi' den uskyldige en ny og ren øl i stedet.

Tænk at mene, at det er sundt at drikke af et "askebæger"

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-09-05 17:30

Dav.
Jeg vil IKKE tage stilling til selve dét med at aske i en andens øl, det er vel ikke dét dette drejer sig om

I MINE øjne (min PERSONLIGE mening) er det ulækkert
MEN men men....da jeg var ung (i ca. stenalderen) og pengene var små, så hed det sig faktisk AT man blev hurtigere snaldret hvis man askede lidt i sin øl (sin EGEN øl, forstås ).

OM dette havde en disse på sig, det skal jeg ikke kunne sige - men...ligefrem skadeligt, det kan det næppe være, i så fald burde mange i vennekredsen fra dengang, være borte nu...

Hmm.....det er da vist forresten længe siden jeg har set nogle af dem......

Knus til alle

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 17:31

FORKERT ans!

En øl med aske, er IKKE lig et askebæger!

Et askebæger = MEGET aske, spyt, skodder, bakterier, pest, papirsstumper, og tygget tyggegummi.
En øl med aske = MEGET øl + MEGET LIDT aske.

Det er altså ikke det samme.

Jeg tipper ikke om at man SKAL drikke øl med aske, hvis man ikke bryder sig om det. Blot om hvordan man nemmest reder sig ud af den noget uheldige situation.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 17:32

Citat
ASKE ER DET RENESTE I VERDEN! :o(

det er jo så DIN påstand - uvidenhed har ført storhed til forfald

Citat
Skulle det være farligt at drikke askefyldt rødvin? Hvorfor nu det??

..... fordi rødvin og aske danner en "giftig" forbindelse som man bliver syg af, ja hvis man ellers er sådan nogenlunde normal - så jeg skal ikke kunne sige om du kan klare det
men ved du hvad jeg ønsker dig VELBEKOMME
<\\Benny

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 17:34

Tak skal du have BÆNNYMAND!

Hva man ikke ved har man ikke ondt af, og af skade blir' man klog. Sådan er det!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 17:37

Hej Epi..... Du er dælme da en nød LOOL

Jeg kan ikke finde noget om det lige nu, men har engang fået at vide, at aske indeholder adskillige forskellige giftstoffer. Såååå det er vel ikke anbefalelsesværdigt at labbe aske i sig - Men på den anden side så tæsker de unge jo så meget andet møg i sig.... så lidt fra eller til

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 11 point
Dato : 20-09-05 17:41

Klumme -> ja hvad pokker - lidt aske imellem et blow Coke og en tre-fire exstacy-piller det kan vel aldrig skade

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 17:41

Pjat! Det er ikke asken, men røgen der er giftig.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 17:43

Der er INTET i vejen med stoffer, tobak, alkohol eller aske.

Det er bare et spørgsmål om at kunne styre sig selv og sit forbrug.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 17:46

Ja for pokker Benny... En kombi kunne hedde "Askepot"

Jo Epi min ven.... Aske er giftigt.....

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 17:49

Jeg vælger at overhøre indlæg der går imod min holdning, og citerer istedet The Mars Volta:

"Son Et Lumiere"

Clipside of the pinkeye flight
I'm not the percent you think survives
I need sanctuary in the pages of this book
Gestating with all the other rats
Nurse said that my skin will need a graft
I am of pockmarked shapes
The vermin you need to loathe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 17:56

Hvis man asker i en øl er det så ikke en indikation på at man burde gå hjem og sove den ud?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 17:57

[hør] Når jeg er tilstrækkelig stiv : Ka' jeg sgu ik' smage forskel på aske og øl ...eller petroleum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 17:57

Tror du selv på, at man kan brænde nedenstående stoffer af og ikke have rester i asken?? Jeg tror det ikke.

Citat
shellak, gummi arabicum, gelatine, alginsyre, johannesbrødkernemel, polyvinylacetat, polyvinylalkohol og cellulose, 1,2,3-propantriol (glycerol), 1,2 propandiol, 1,3 butandiol og phosphorsyre, metal-carbonater, oxider og nitrater af f.eks. aluminium, magnesium, titan, natrium, kalium og calcium.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 17:58

..men; når man vågner næste eftermiddag ?

Tjaeh.... dét er en helt anden snak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 18:04

CITATSMILEY_START/ shellak, gummi arabicum, gelatine, alginsyre, johannesbrødkernemel, polyvinylacetat, polyvinylalkohol og cellulose, 1,2,3-propantriol (glycerol), 1,2 propandiol, 1,3 butandiol og phosphorsyre, metal-carbonater, oxider og nitrater af f.eks. aluminium, magnesium, titan, natrium, kalium og calcium. /CITATSMILEY_SLUT

Alt sammen ganske sunde stoffer. Godt for krop og sjæl! Se selv HER: www.vaegtvogterneanbefalerrygning.dk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 18:07

Tror du selv på, at man kan brænde nedenstående stoffer af og ikke have rester i asken?? Jeg tror det ikke.

Kopieret fra: http://www.cancer.dk/Tobak/rygning+og+helbred/rogens+indhold/tilsaetningsstoffer+i+cigaretter.asp#tilsaetnings

1 Eddikesyre og/eller dens kalium- og natriumsalte Konserveringsmiddel og
forbrændingsreguleringsmiddel

2 Ammoniumhydroxid Bindemiddel og
produktionshjælpemiddel

3 Benzoesyre og/eller dens kalium- og natriumsalte Konserveringsmiddel

4 Calciumcarbonat Fyldstof

5 Cellulosefibre Fyldstof

6 Celluloseacetat og -diacetat Fyldstof

7 Citronsyre og dens tri-kalium og tri-natrium salte Konserveringsmiddel og
forbrændingsreguleringsmiddel

8 Kakaoekstrakt og pulver Ingrediens i sovs

9 Diammoniumhydrogen-phosphat Forbrændingsreguleringsmiddel

10 Ethanol Opløsningsmiddel

11 Ethylenvinylalkohol copolymer Lim

12 Ethylenvinylacetat copolymer Lim

13 Frugter, friske, tørrede ekstrakter og estere heraf Ingrediens i sovs

14 D-glukose Ingrediens i sovs

15 Glycerol Befugtningsmiddel

16 Guar gum Bindemiddel

17 Gummi arabicum Lim og bindemiddel

18 Honning Ingrediens i sovs

19 4-hydroxybenzoesyre og/ eller dens ethyl, propyl estere og natriumsalte Konserveringsmiddel

20 Lakridsrod, ekstrakt og pulver Ingrediens i sovs

21 Magnesiumoxid Fyldstof og reguleringsmiddel for surhed

22 Ahornsukker og sirup Ingrediens i sovs

23 Monoammmoniumphsophat Forbrændingsreguleringsmiddel

24 Pectin Bindemiddel

25 Polyvinylacetat homo-polymer Lim

26 Polyvinylacetat/vinylalkohol copolymer Lim

27 Polyvinylalkohol Lim

28 Propylenglykol Befugtningsmiddel

29 Rom Opløsningsmiddel

30 Natriumacetat Forbrændingsreguleringsmiddel

31 Natriumphosphat Forbrændingsreguleringsmiddel

32 Sorbinsyre og/eller dens kalium- og natriumsalte Konserveringsmiddel

33 Sorbitol Ingrediens i sovs og befugtningsmiddel

34 Stivelse Lim

35 Sukrose og sukrosesirup Ingrediens i sovs

36 Titandioxid Farvestof og fyldstof

37 Triacetin

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 18:07

Du napper dig bare en Askepot....... LOOOOL

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 18:11

Nejnej Klumme. Du har cæggart ret. (CIGA-RET(HAHA)).

Tak for din research!

Det skal nok passe, at asken ikke er 100% ren. Men det er stadig bedre at æde/drikke aske, end at spise en hel, ren, ubrændt cigaret. !

-Og så længe man ikke drikker 90 øl om dagen, med hver 5 kg aske i, sker der nok ikke meget ved det.

Der er INTET i denne verden der ikke er skídt for noget.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 18:15

nej nej nej epidedymittis det hedder:
Citat
Der er ikke noget der er så galt, at det ikke er godt for noget ;o)

.... men så vidt som jeg kan få ud af dine indlæg, så har du vist fået din andel
Så kom igen og sig, at det ikke skader
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 18:19

Hmmm... Sorbitol er rønnebær sukker.

..og Pectin; det der der laver en go' gelé stiv (!!!) ..og holder citronfromagen oppe.

Ethanol =

Guar gum : Lavet af tang.

Gummi arabicum : Rågummi (..fra gummitræet)

Kakaoekstrakt; ..som navnet siger : Kakao

Honning : Et biprodukt !

Rom : Uhmmmm....

Hva' er problemet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 18:20

Nåååååå Nu forstår jeg det.. Valget stod i mellem at æde en cigaret eller nappe lidt aske i en øl...... Jamen så har du da 100 % ret - Det er bedre nappe lidt aske

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 18:22

Derimod cigaraske! Det er sundt!

Eller potaske! Kan osse bruges i brunkager!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 18:22

JEG HOLDER MED MOLO

skål

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-05 18:23

Jeg troede også en gang på, at hundens tunge var det reneste i verden

Men blev klogere!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 18:25

Der kan du bare se creamy
tedd -> der er forskel på Askepot og Potaske for slet ikke at tale om en potte aske, selvom den måske er spædet op med lidt øl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-09-05 18:25

Citat
Der er INTET i vejen med stoffer, tobak, alkohol eller aske.

Det er bare et spørgsmål om at kunne styre sig selv og sit forbrug.

Nej, nu lyder du sgu ikke alt for klog epidemi,

Du er altså også en af dem, der slet ikke fatter at det er lige omvendt.....at stoffer m.m. på et tidspunkt styrer dig.........eller er det bare for at provokere du lukker sådan noget fis ud

Måske dør man ikke ligefrem af at drikke øl med lidt aske i, men det er F...... T...... mig ulækkert, og hvis du ved et "uheld" kom til at aske i min øl uden jeg opdagede det og drak af den, så ville der ske en af to ting........måske endda begge:
Jeg ville brække mig ud over dig og stikke dig en på låget

Og hvis du kom til det, og gjorde opmærksom på det, kom du sgu til at finansiere en ny øl

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 18:26

Så det er bare med at gemme udkradset til det blir jul, Molo!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 18:29

potaske er rigtigt rent, det er derfor at det bruges i cement.
Kviksølv er også rent.

Men epidedymittis næste gang du fester, så prøv med noget bukkake.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 18:30

Cremygirl.

Hvordan erfarede du det???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-09-05 18:32

Rent Benny... lool Der er Arsenik da osse, men derfor kan det jo godt være giftigt.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-09-05 18:33

Smøgerne er sgu' da dyre nok.
Det gælder om at få så meget ud af dem som muligt !
Lidt skidt fra eller til har jeg da ikke taget skade af.
Har jeg ?
Hvis jeg bruger en flaske som askebægre, hænger jeg altid en røgring om halsen på den.
Hvis i så skyller den ned alligevel, er det sgu’ jeres skyld !
Men hvis i alligevel bli’r mopsede, skal jeg nok organiserer en ny.
I får ret. Jeg får fred.
Gambrinus
Hvis i hoster eller nyser mig lige i fjæset, synes jeg altså, det er mere ulækkert.
DET koster en Mørk Gambrinus i 3/4 liter flaske !

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 18:35

SKÅL - og skide være med det
<\\Benny

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-05 18:35

Citat
Cremygirl.

Hvordan erfarede du det???

Det forklarede min biologilærer mig i 4 klasse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 18:36

Citat
epidedymittis Send til en ven Dato : 20-09-05 15:54

Tip : "Hvis du kommer til at aske i en øl..."

Hvis du er til fest, og du af en eller anden grund kommer til at aske din cigaret i en andens øl, reder du dig ud af den ved at sige: "Husk, at aske er noget af det reneste i verden!" Der er derfor INGEN grund til at hælde øllen ud, ligesom der heller ingen grund er til diskutioner eller slagsmål.

Ingen grund til panik, du drikker nemlig selv den øl, som du er kommet til at "aske" i

Bagefter er der ikke uvenskaber gæsterne imellem

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 18:43

nej og hvis du epidedymittis, så lige selv er centerperson i en gang bukkake. så tilgiver dine 'venner' dig nok aligevel,
Og de vil huske dig i lang tid efter

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-09-05 18:45

Jeg læste foresten (Ikke i en tegneserie) at forskerne havde fundet ud af, at nogle aber, der levede af nogle blade, der indeholder et eller andet giftstof, der ville slå andre omkuld, neutraliserede giftstoffet ved at gnaske på nogle forkullede træstykker.
Gambrinus
Puuuhh, det var en lang sætning.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 18:58

Jeg siger ingenting, der ikke er for at provokere.

Denne meget omtalte "Bukkake", er det mig der tar' helt fejl, eller er det en hardcore pornografisk begivenhed, hvor en pige får så meget sæd i ansigtet som overhovedet muligt? http://www.xnxx.com/free/bukkake-pictures.php

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 19:01

Jeg sagde jo bare at jeg ikke ville have aske i min øl.!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 19:14

Fjerner fluebenet.

Hvem skulle dog komme til at "aske" sin cigaret i en andens øl ?????????????

Jeg mener stadig, at den der kommer til at "aske" i en andens øl, selv skal drikke den "sunde" øl.

I må hygge Jer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 19:17

http://en.wikipedia.org/wiki/Bukkake
Tænkte nok at du var til at finde det værste, det kommer af for meget aske i øllerne.

http://www.porn-bread.com/bukkake.htm

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 19:29

"Tænkte nok at du var til at finde det værste, det kommer af for meget aske i øllerne."

Gider du omformulere den sætning til noget lidt mere forståeligt?

Jeg tror ik jeg har noget imod "Bukkake" -bare det ikke er MIG der sidder i midten!

-Du er måske af en anden opfattelse?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 19:33

Natmaden -og hvordan pokker kommer du overhovedet på at begynde at snakke om et så hårdt pornografisk emne?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 19:58

Ser du , du syntes at aske i øl er ligemeget, det syntes jeg ikke.
Jeg har da ikke noget med hård porno at gøre, jeg ville bare vise at alle har en grænse.
At du kan tro at folk finder sig i at få din øl ødelagt, viser med sikkerhed at du ikke drikker de samme steder som jeg.
Tror mere at det ville udløse en flok pipfugle rundt om hovedet, der synger det sidste hit, fra Blå øjne.

Hvor har du egentligt det fra at det er ok at ødelægge andres øl.
Det kan ikke være et uheld , men en for høj promille, eller mangel på respekt for dem du fester med.
Her ville det ikke udløse noget pornografisk, men sikkert at naren, ville vågne næste dag, med en kryds&tværs tatoveret på den ene balle.

Altså ingen aske i øllerne og ingen bukkake. U SEE

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 20-09-05 20:08

Jeg er imponeret over så alvorligt du tager det natmaden.

Tror du virkeligt, at jeg synes det er okay at ødelægge andres øl?
Tror du virkeligt, at jeg synes det er lækkert at drikke øl med aske i?
Er der ikke forskel på aske-øl og bukkake?
Hvor er rené diff fra Aqua nu?
Hva årstal blev dronningen født?

Ironi er en svær én hva?

Jeg går ned på bodegaen..! Hyg dig, på alle måder...!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 20:19

..... det var squ fint - nu er epidedymittis da til at kende hvis man møder ham på gaden, det er ham med de blå øjne, og en kryds&tværs på den ene balle
--------------------------------
Hvis fire - fem små blågrønne spurve suser i ring om hans hoved, så er der ingen tvivl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 20:20

Gi' nu bare påængårnø til mig...?
Jeg har jo ret
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 20:32

Så kigger jeg lige ind i tråden igen.

epidedymittis

Hvilket budskab havde du egentlig med dit tip ??

Som du kan se af bedømmelsen er det ikke godt modtaget.

Citat
Ironi er en svær én hva?

Ja, ironi er/kan være svært at forstå.

Hyg du dig på bodegaen. Jeg håber da, at der er askebægere der.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 20:34

stavefejl

askebægre

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 20:39

ans -> skidt med askebægre epidedymittis bruger da bare sin ølflaske

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-05 20:42

Både tip og det efterfølgende spørgsmål er placeret i kategorien smalltalk, ik?!

Ergo skal man nok ikke forvente, at epi har en dybere mening med hverken tip, eller spørgsmål..

Derudover vil det nok være en god idé, hvis man inden man vælger at deltage i en smalltalk gør sig klart, at der kan forekomme både drilleri og ironi i denne kategori..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 20:44

ans -> http://www.kandu.dk/dk/spg/74647#816226

Tomme trusler !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 20:54

ans ->

Citat
epidedymittis

Hvilket budskab havde du egentlig med dit tip ??

Som du kan se af bedømmelsen er det ikke godt modtaget.

Citat:
Ironi er en svær én hva?
Ja, ironi er/kan være svært at forstå.
Hyg du dig på bodegaen. Jeg håber da, at der er askebægere der.

..man har et standpunkt ; til man tager et nyt !

Jeg har da lige været på ; "Bodega" ...og fejre '1 års dag' for den nye ejer, men jeg ka' da stadig tænke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 20:55

Ps. ...er der noget a' ska' bære ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-09-05 20:56

Shiiiit, jeg har lige tabt lidt aske i min cacaomælk !
Sender i så et tæskehold ?
Det er da meget almindeligt, at man bruger en tom øl/sodavands dåse/flaske,
når man sidder ude og hygger sig op sommeren.
Ved en dåse asker man eller lægger et skod på toppen af dåsen, når den bliver konverteret til askebægre. Det er staks sværer med en flaske.
Det er da værre end at smide skod alle vegne omkring på terassen. Ik' ?
Gambrinus
Det er godt nok et spørgsmål, der kan bringe sindene i kog.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 21:22

Hvor langt er vi kommet?
Altså hvis man kommer til at bukkake en dame så skal hun ikke smides ud eller hvad?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-09-05 21:22

Citat
Det er da meget almindeligt, at man bruger en tom øl/sodavands dåse/flaske,

Gambrinus hvor læser du så, at der er tale om en tom dåse/flaske?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 21:23

Eller er der noget jeg har misforstået?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 21:27

Fra : epidedymittis Dato : 20-09-05 20:08
Citat
Jeg er imponeret over så alvorligt du tager det natmaden.

Jamen har du da en baggundsviden om det
Citat
Tror du virkeligt, at jeg synes det er okay at ødelægge andres øl?
Tror du virkeligt, at jeg synes det er lækkert at drikke øl med aske i?

Ja, det skriver du da.
Citat
Er der ikke forskel på aske-øl og bukkake?

Jo, Japanere syntes at foretrække bukkake
Citat
Hvor er rené diff fra Aqua nu?
Hva årstal blev dronningen født?

der må du selv ud og købe se&hør
Citat
Ironi er en svær én hva?

Ja hvad syntes du sæl ?
Citat
Jeg går ned på bodegaen..! Hyg dig, på alle måder...!

Keyhole på Isstedsgade 34 er ikke et bodega, men de servere da fadøl.!

Takker, jeg hygger mig gevaldigt.

-------
Knud var lige død, og der stod han foran sankt peter.

'Tja,' sagde sankt peter,
'Jeg forstår ikke hvordan du er havnet her, der står intet i min journal,
om at du nogen sinde har gjort en god gerning. Du skulle have været med elevatoren nedad.'

'Jamen' siger Knud 'det har jeg altså, der stod denne blondine, og sagde nej, til de der 3 rockertyper,
der så ud som om at de opvarmede til et spil bukkake, så for at aflede deres opmærksomhed,
så pigen kunne slippe væk, ja så askede jeg i deres øl.'

'Hmm' sagde sankt peter ' det står der ikke noget om i mine papir, hvornår er det sket ?'

'For sådan ca. 2-3 minnutter siden. Nede i swingerklubben' svarede Knud!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 21:46

epidedymittis ->

Lige så længe som jeg har drukket øl, har det været en kendt sag at aske i en øl vil få drikkeren til at brække sig. Det at hælde aske i en mands (M/K) øl er altså noget griseri der ikke kan forsvares. Hvis drikkeren i forvejen er så STIV at han/hun ikke kan smage at øllen er forurenet, forstærkes problemet bare.

Altså: Undlad at blande aske og øl. Det smager ad helvede til og resulterer ofte i modbydelige konvulsive mavesammentrækninger med grimme lyde, lugte og slim til følge.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 21:49

M.h.t. til dit tip, kan jeg godt forstå at det ikke fik flere point. Nok var det morsomt, men det var noget forbandet sludder. Øl blandet med aske er et OPKASTNINGSMIDDEL.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 21:51

Og hvis du/I ikke tror mig kan jeg kun sige: Prøv selv.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-09-05 22:02

Citat
konvulsive mavesammentrækninger med grimme lyde, lugte og slim til følge.

Men med lidt øvelse vænner man sig vel til sammentrækningerne, slimen, lydene
og lugtene AJ ?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-09-05 22:08

creamy - Jeg ved det ikke. Har aldrig haft lyst eller behov for at øve mig i sådan noget.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 22:14

Tror jeg vil smutte ned på den lokale kineserbar, og prøve en askefri Creamkaffe.
Ps. fedt med kinesere i baren. de tømmer askebægerne næsten før at man har brugt det. Prøv sæl

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 22:41

[hør] Det har lige været fuldmåne ( søndag ) ..så jeg har høstet !
Skal liiiiiige teste det magre udbytte af; 'Den Karrige Jord'

</LANDMAND>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 22:44

Hold da helt kaje ... Døn virkødø sgu !!!

</GRØN AMA'R>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 22:51

Husk nu at gemme potasken til brunkagerne Molo

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-09-05 22:53

Sikke en herlig tråd

Meeeeen...er der slet ingen af Jer der var ung i stenalderen? Altså den gang man hver lørdag mødtes hos vennerne til 'førfest' OG alle "vidste" (læg nu lige mærke til gåsens øjne!) - at man hurtigere fik en lille dims på HVIS MAN ASKEDE I SIN ØL

Jamen der var da mange der gjorde det. Om det 'virkede' husker jeg ikke (stenalderen) - men ingen blev altså syge af det.

Her er så 'bare' tale om cigaretaske og IKKE om 'potaske' , 'askepot' eller andet underligt

Jeg synes stadig at tanken er utrolig ulækker men det kan ikke være farligt. Nu skal man jo så også huske på at der ikke er tale om enorme mængder af aske, det er jo ikke sådan at diverse askebægre på bodegaen tømmes kl. 00:30, hældes over i en øl og indtages

Herlig tråd med masser af sjov, drilleri og humor

Knus til alle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 23:01

[hør] tedd m.fl. -> Jeg taler naturligvis om karsen i mit køkkens vindueskarm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-09-05 23:01

Kineserne lukkede tidligt, spurgte dem om de skulle hjem til Asker.
Men de kan nu ikke så meget dansk, datteren trode, jeg sagde Ælsker, så nu hænger jeg nok på hende. Sørens osse at hun ikke er fra Japan.
Men jeg fik da en gratis forhudsrulle mere for det, de er nu sjove de kinesere, som om at jeg ikke viste at det var en go kinarulle,,, eller var det

ØV MOLO
Kan du ikk' lige maile noget aske i min indbakke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-09-05 23:06

Natfisken ->> Jaarj sga' nog ta' nåed mæ tæ mæssen

</MOLOKEGLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-09-05 23:09

Knæhøj karse?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-09-05 23:12

... den må squ da være bedst på en æggemad - jeg mener hvis den blev høstet ved fuldmåne, så kan den jo dårligt være "rygetør" endnu
-------------------------------------
ja, den knæhøje karse selvfølgelig

<\\Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-05 00:09

Fornemmer jeg at der snakkes om ulovlig karse,
Næ Molokarse det er da det fra ærma, og det er både til æggemad og muffins(ogsåmedpotaske) friskt, som tørt.
Er dette fra molo's nye karseside ???
http://www.thc.dk/foredrag.htm
Ihh. THC-MOL , det snart mæssetid, så skal vi måske rigtig kikke i 3D,,

[/4Dmaden]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 09:46

G'mor'n

Hmmm.... Den blev vist lidt høj i går efter den dersens karseklipning

Det er kun forbundet med livsfare, hvis man asker i en rockers øl

..eller i min, medens jeg ser på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 09:56
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-09-05 11:09

Har i for øvrigt læst "varereklamationen" på Vestfyns pilsnere.
Der står : Tilsat øl !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-05 11:35

så er der da mere øl i en Vestfyns pilsner, end der er hund i en hundekiks

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-09-05 11:39

Troede først man måtte snakke om øl på Kandu efter kl. 12?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 12:01

Christianias 30 års fødselsdagsøl var tilsat : Holdninger

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-05 17:26

Ja den er god

Er nu mere bekymret for epidedymittis, ikke så meget fordi at der i profilen bla. står.
Citat
It’s okay to eat fish
’cause they don’t have any feelings

Næe mere fordi at pga. sidste indlæg fra epidedymittis virkede ret selvdestruktivt.
Citat
Jeg går ned på bodegaen..!

Bare han nu ikke har afprøvet hans asketerori.....

vil.du -> tror at jeg er fra den tidsalder, men har nu aldrig hørt om aske andet end, at hvis man tømte 'de gamles' barskab,
så kom man fra asken til ilden
Har ikke kunne klare , bare lugten af martini siden. nope
Så hellere drikke på askabus..

</BEVAR MIG VEL>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-05 17:31

Kjære tedd-tørfisk !
Jorden er rund !!
Klokken er altid over 12,, et sted

</BEVAR TØRFISK>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-09-05 17:43

Jamen sødeste molo da osse, d husker heeeelt forkert med det barskab
Når man lånte lidt fra barskabet så fyldte man jo bare op med wasser

Næhhh, dén med asken må jeg stå fast ved, for den er sand - og dét er ganske vist.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 17:53

vil.du -> UPSADASSE... det var vist ikke liiiiiige mig der skrev noget om at tømme barskabe? ...andet end mit eget

Jeg nød ikke de store mængder spiritus før jeg fyldte 27 år (= 1987) undtagen i week-end'en

Jeg drak sodavand og røg karse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 18:21

Ps. Nu om dage står den mest på tørkaffe (Café Noir) : Sort med sukker om mogenen/formiddagen og m. føde og sukker om eftermiddagen/aftenen/natten (evt. med en hel kardemumme på bunden ..bare lige for at give smagen et indisk strejf ).

Ved vintertide er det et godt krus Darjeeling The m. honning (..dansk naturligvis), der er favoritten ..med lidt stjerneanis, hel kanel, ingefær, tørrede korriander og nelliker (..ved juletid )

Når tøstern bli'r for stor ? Tjeah.. så er jeg umådelig glad for FF'ere (..og kartoffeljuice : http://www.distillers.dk/show.asp?id=234 )

Hér; snup en selv : http://fergusons.dk/ebeer/?ff

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-09-05 18:22

vil.du -> Tror at molopot holdt lange week-end'er.
Prøv så lige at fylde wasser på barskabet, samtidig med at overhoedet i ældsterådet kommer hjem.
bare fordi at man er en 4-5 stykker der lige, har glemt at gå i skole i et par uger, og så ind over overhodets billardbord.
Hmm. måske vi aligevel skulle have valgt den med asken.
Det var i den tid hvor at man lærte , hvordan munke keder sig i deres celler
De næste par år var jeg så depoteret til jylland, men der dyrkede de jo også karse

Jeg nu altså stadig bekymeret for epidedymittis, bare han ikke er gået med hjem til 'The Village People' og blevet stjerne for en aften

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 18:32

natmaden -> *LOL*

..jeg blev også 'landsforvist', men det var på kutter og dér var sgu ik' megen knæhøj karse, men masser af tørre tæv & kartoffeljuice

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-05 18:36

..som ung fik jeg både set Christiania (Børnemagt : Voksne er børn; der er blevet sindsyge !) ..og syd-sydvest det blæser på hebriderne (..og shetlandsøerne) og skidtfisk lugter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-09-05 18:51

YES! Jeg er hjemvendt fra en utroligt lang tur på bodega. Ingen aske i nogen øller, OG DET ER JO KUN GODT, for så BEHØVER man slet ikke benytte sig af mit fine tip. http://www.kandu.dk/dk/tip/12302

Der er nogen her der trænger til at blive klippet, og evt. landsforvist!

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 21-09-05 18:59

Tak for svarene alle sammen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-09-05 21:18

Citat
Der er nogen her der trænger til at blive klippet, og evt. landsforvist!

- nogen bestemt du tænker på ?
Tak for poængerne epidedymittis

<\\Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-09-05 03:31

Så bennymanden, nu har du aligvel nogen poæn, til alpehåndmadder.

men det var da godt at du nåede hjem med dyden i behold epidedymittis.

molo jeg endte i skotland i et halvt år, men hun var så osse men første kærlighed. [fælderentåresmiley]

Hey det kun ca. 35 år siden... glemer det aldrig. [ekstrafælderentåresmiley]

det osse dig og alt din åndsvage askes skyld epidedymittis.

</BEVAR ASKERØD>

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 13:22

Aske er altså ikke (ret) åndssvag natmaden!

Vi trænger ALLE til at blive klippet, og landsforvist.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 14:24

INDLÆG NR. 100!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-09-05 14:38

Nå så er dette nr. 101

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-09-05 17:48

102 her!

Gad vide hva rekorden i indlæg er?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-09-05 18:20

Kedelig
Jeg syntes at indlæg 103 var kedeligt