/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Rat og Pedal sæt
Fra : Oompa_Loompa
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 17-09-05 18:03

hej.

Er der nogen i nærheden af Esbjerg som har et rat og pedal sæt med force feedback af et godt mærke som gerne vil sælge det billigt??

Skal helst være i nærheden af Esbjerg.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 17-09-05 18:09

Du får nok mere ud af og søge på www.qxl.dk eller www.dba.dk - www.gulgratis.dk

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 17-09-05 21:31

Heh.. underligt spørgsmål.. Chancen for at der er én fra Esbjerg der læser NETOP dette spørgsmål er lille.

Chancen for at den ÈNE fra Esbjerg, lige netop har et rat og pedal sæt med force feedback af et godt mærke til salg er EKSTREMT lille!

...men held og lykke med det!

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 50 point
Dato : 20-09-05 03:21
Kommentar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 20-09-05 12:18

har fundet en,... mren ellers tak for hjælpen med de forskellige links...

Godkendelse af svar
Fra : Oompa_Loompa

Dato : 20-09-05 12:19

Tak for svaret Gambrinus. fandt en på dit link

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-09-05 12:55

Selv tak.
Husk lige at læse bedømmelserne, før du køber.
Gambrinus