/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
Hjælp.. Gigabyte GA Bundkort.
Fra : Lesonal
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 13-09-05 12:04

Hej med jer, ja jeg ved godt at dette her sted ikke er et købe/sælge plads, men jeg tillader mig alligevel lige at spørge.

Jeg har en amitech 470 PC, hvor jeg tror at bundkortet er stået af. Jeg har prøvet alt, købt ny cpu ovs, men den starter kun op, og så sker der ikke mere. Suk. Nå men det der så ligger i det er, at i selve program pakken ligger der nogle ting så som spil mm, som vi var rigtige glade for, og gerne vil have igen. Men da jeg ikke kan finde et bundkort magen til, vil jeg gerne høre om nogle af jer skulle ligge inde med sådan et til en fornuftig pris. Kortet er..Gigabyte GA-72MM MicroATX. Så kan jeg benytte mine førstehjælp CD,er igen. På forhånd tak,
Med venlig hilsen
Lesonal.
PS. Har prøvet alt (Den blå avis gul og gratis loppemarkeder mm, uden held).

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 12:42

Prøv at kikke på dette link, der er varer til nedsatte priser

http://www.demoshop.dk/index.htm

eller www.papkassen.dk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-05 13:37

Har du prøvet at kontakte Amitech? http://www.amitech.dk/

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 13-09-05 16:48

Hejsa jeg bor omkring vejle og jeg er næsten 100 % sikker på at jeg har en til at ligge, er det noget du selv kan komme forbi efter

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 19-09-05 14:19

Hej buch78.

Ja det kan jeg godt. Hvad vil du have for det?.

Med venlig hilsen...
Lesonal.

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 19-09-05 14:30

Og hej tedd.

jeg har snakket med amitech, de kunne ikke hjælpe mig da de er udgået. øv.