/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ændre fil
Fra : notatoy
Vist : 318 gange
300 point
Dato : 07-09-05 16:37

Jeg har nogle filer på min pc der står som neromediafiler, disse kan jeg ikke brænde ned på en dvd. Hvordan ændrer jeg disse filer til noget jeg kan brænde enten i nero eller i dvd decrypter?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 07-09-05 16:55

Prøv at download programmet winISO http://www.downloadatoz.com/winiso/download.html

Så kan du ændre filerne til .ISO - filer, og brænde dem.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 08-09-05 08:41

Hej notatoy.
Hvad er deres extension? (Altså det. der står efter punktum i deres filnavn)
VH
Leif

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 11-09-05 21:51

Hej Leif.
Efter punktum står der avi???

Kommentar
Fra : notatoy

Dato : 11-09-05 21:52

Hej Leif.
Efter punktum står der avi???

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 13-09-05 08:15

hEJ NOTABOY.
Avi-filer er videofiler, der er komprimerede på en speciel måde, som ikke alle DVD-afspillere kan vise.
Nyere versioner af Nero kan brænde dem over. Du skal bare ikke bruge Nero Recode.
Prøv at oprette en datadisk og før filerne over.
VH
Leif