/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Forvirring på højere plan ?? Creamy / Ga~
Fra : erling_l
Vist : 276 gange
1 point
Dato : 02-09-05 12:26

Havde tænkt mig at drille Gam ved at give de 83 fra i går til Creamy - som dog aldrig gik ind på spørgsmålet, så hun kunne få pointene. Nu lukkede Gam til spørgsmål ---- til fordel for Creamy ..... og så er min forvirring total om, hvad det giv ud på..... Nuvel - 83 point hænger her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/73493

Glem, hvad der står som overskrift - pointene går til den, der kan fortælle den bedste vits, hvor 83 indgår......... det var alligevel en joke fra første færd....

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 11 point
Dato : 02-09-05 12:37

Den er en anelse uartig!!

En kvinde på 83 år går ind i en sexshop, hun henvender sig til ekspedienten, og spørger med rystende stemmen: Kan man købe dildoer her, hvortil han svarer ja, og hiven en ned fra hylden, nej det skal ikke være den, så finder han en anden, og jow det er den rigtige siger hun igen med rystende stemme. Ekspedienten skal til at slå beløbet ind, da kvinden siger: Jeg skal ikke købe den, jeg skal bare vide hvordan man slukker den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-05 12:39

Hvad gik det ud på.....Se statistik ude i menuen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-05 12:41

Ja, jeg har så fortalt en vits i den tråd du linkede til.

mvh dova

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-05 14:41

Nu er kvinder begyndt at bruge Colgate tandpasta i skridtet.

For som det loves så giver det mindre huller.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-09-05 21:45

Hvis du blev forvirret, er formålet med spørgsmålet i går opnået.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-09-05 07:31

Nu er kvinder på 83 begyndt at bruge Colgate tandpasta i skridtet.

For som det loves så giver det mindre huller.

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 03-09-05 11:42

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-09-05 13:02

selv tak