/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til idcka ...........
Fra : bennymanden
Vist : 340 gange
8 point
Dato : 01-09-05 12:46

Så skal der brygges kaffe ...................
Det er da også en fin præmie i sammenligning med “månedens brødrister”
-----------------------------------------
Pas nu på FOR meget kaffe er både farligt og vanedannende

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-09-05 12:51

Tillykke idcka

Du kan evt. bruge den som julegave. Den er såmænd ikke fremme før alligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 12:52

[hør] Æv... så blev det alligevel ikke MIN

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 12:55

idcka

giver du så kaffe ????????

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-09-05 12:56

Tillykke
Jeg glæder mig virkelig til at høre, hvordan gæsterne kan bælle 50 ml. kaffeerstatning.
Når den ikke at blive kold ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 12:59

idcka

Godt, det ikke blev mig.........drikker nemlig ikke kaffe

Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 13:05

Gambrinus ->

Citat
..denne lækre espressokande, ...

Citat
Varoitus!

Turvaventtiilistä voi tulla kuumaa höyryä kun keitin on käynnissä. Tämän takia
muista asettaa kannun kahva turvaventtiilin vastakkaiselle puolelle kun
kiinnität kannun ja vesisäiliön toisiinsa.

Älä milloinkaan avaa kantta, kun laite on käynnissä.

Puhdistus ja hoito

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 13:09

Varoitus!

Turvaventtiilistä voi tulla kuumaa höyryä kun keitin on käynnissä. Tämän takia
muista asettaa kannun kahva turvaventtiilin vastakkaiselle puolelle kun
kiinnität kannun ja vesisäiliön toisiinsa.

Älä milloinkaan avaa kantta, kun laite on käynnissä.

Puhdistus ja hoito

Molo dog - min Life Translator 2 brød sammen

<\\Benny

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 01-09-05 13:11

Så Hjalp det ikke at du fik alle de Point af mig Klumme
Jeg regnede ellers med at du vandt den og inviteredere mig og arne på svampesuppe og kaffe

Så tillykke idcak

IPM

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 13:12

øv, gad godt at eje sådan én !!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 13:13

bennymanden -> På flydende Finsk formoder jeg ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 13:24

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 13:26

>idcka< - bruger siden 07.07.05 - optjent 70 point ved hjælp af 3 tip
--------------------------
godt gået siger jeg bare.

<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-09-05 15:38

til idcka.........Jeg vidste slet ikke der var en der hedder sådan her på siden

mvh dova

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-05 16:50

Tillykke.

Nu håber jeg så sandelig at du er til kaffe ellers er det jo lidt "trælst"

Fijala

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 17:47

Jeg gider sgu da ikke sige tillykke til een, jeg aldrig har hørt om. Hvem er han/hun hvad gør han/hun, og en anden
ting er, at det selvfølgelig var MIG der skulle ha' vundet.
Nu ligger sagen sådan, at jeg godt kan lide at blive belønnet, for mine altid intelligente og højt kulturelle svar,
men bliver det ikke. Det viser igen, at det er svindel det hele, når det ikke er MIG der vinder.
Og hvad kan man så udlede af dette: Jo, KanDu teamet overser mig med VILJE, og det er jo klart, for var der den mindste smule retfærdighed (man kan jo bare se hvor latterligt, når de lader miritdk vinde 2 gange) skulle JEG jo vinde hver gang. Selvfølgelig er KanDu teamet, både blinde og døve, når de ikke har fået øje på mine fortræffeligheder,
men jeg siger til dem:
Straf mig bare, jeg er stærk nok til at kunne holde pinslerne ud,
og hold ikke mig ansvarlig, for den gang jammerlige vås, KanDu efterhånden har udviklet sig til,
så enhver Hr.Hvemsomhelst efterhånden kan sætte sig ned , og skrive noget vrøvl som det her.
Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 18:10

keldd kan det trøste dig at det sikkert ikke er en kande der bliver brugt særlig meget med de små kopper ???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 18:46

Jeg drikke ikke kaffe mirit, og min nabos computer er nede, så jeg skal lige.....................
Livet er sgu da en jammerdal.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 18:49

stakkels stakkels keldd - livet er da også fuld af modgang for dig !!!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 19:21

Nåh, hvor er det synd! Det er det syndeste, jeg har oplevet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 19:28

Jeg synes det er endnu syndere end Camillasmoster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 19:29

skal vi starte en pointsamling til stakkels keldd det er syyyyyynd for ?????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 19:32

LMAO pludselig blev molo væk

ihhhhhhhh jeg har sådan en lyst til en lækker is med chokoladeovertræk - hmmm - ender vel med at jeg kører på tanken - måske - måske

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 19:40

..ikke væk ...er på vej til Kineseren

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 19:50

Altså fordi livet er mig imod, behøves I sgu da ikke at jamre.

Ser I, jeg ved, at det ikke bliver ved, snart er jeg ovenpå igen, og vil udfordre verden,

jeg vil aldrig mangle noget, det skulle da lige være, ah, det venter vi liiige lidt med.

Hilsen
Keldd..........

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 20:16

Aeh.... der er nu ikke noget på Stor-Pængø-dag som;

½ brændt øgle på rede m. slam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 20:37

en hvafforen molo ??????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 20:38

synes forresten alle blev væk da jeg prøvede at rippe i pointlommerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 20:45

miritdk -> Stor-Pængø-dag = Den første i måneden

½ brændt øgle på rede m. slam = ½ Grillkylling med Pome-frites og remoulade

</AMA'R>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 20:53

Lad mig sige det med det samme:
Point er en sygdom, lad være at samle på dem , og I vil få et roligt liv.
Når det først går op for jer, at man ikke kan bruge dem til noget som helst, vil meget være vundet.
En enkelt person herinde (Person og person er så meget sagt), mener man kan måle sin intelligens ved hjælp af
point, du almægtige, denne personage må i virkeligheden være fra sans og samling, og hinsides al hjælp.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 21:11

Søde Keld - du skal ikke være ked a'et. I morgen skinner solen atter - ovenover skyerne - og i weekenden er det sommer!

Jeg har en kæmpe Eskimo i min fryser - v' du ha' den, miritdk? Måms!

Hanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 21:13

..og uden for pædagogisk rækkevidde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-09-05 21:18

Det kan det tyde på - det bette pus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 21:30

Men søde Hannepige, jeg er skam ikke ked af det, jeg er da glad,
intet kan slå mig ud af kurs, men tak fordi du spurgte til mig, så nu synes jeg du er ekstra sød, altså sådan
rigtig meget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-09-05 21:41

Hvis ik' miritdk ka' spis' isen Camillasmoster?

Vil jeg da gerne ha' den

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 21:46

Hov hov molo.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-09-05 21:54

- nææææææææ den ligger godt og fryser den is

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 23:18

Hej, HOV hvor blev i af, jeg skal have mit kontaktbehov dækket.
Sig så noget.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 23:18

i = I

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-09-05 23:26

I er bare så ufattelige søde alle sammen...yeahh maaaan

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-09-05 23:30

Rolig Mango, er der gang i Bryllupsdagen?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-05 00:11

Det kunne godt lyde som om, det har været en dejlig bryllupsdag

Molo - hvis du flytter computer-messen herover til Århus, må du få den is

Søde Keld, de roder med æ rytmeboks

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-09-05 00:23

Kære Hanne, du finder ud af det ikke?
Du ved jeg altid vil være hos dig når du kalder cherry.
Din til døden hengivne Keld.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-05 01:10

Dø i fred alle sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-05 09:28

sad lige og overvejede et splitsekund om molos sidste bemærkning skulle tagets pænt eller om jeg skulle blive gal

men ilm molo - en fredelig død er vel i den grad at ønske når den tid kommer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-05 10:41

Tak miritdk ...dét vil jeg så huske til min dødsdag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-05 10:44

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-09-05 10:55

Jeg dør aldrig
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-05 12:12

Tillykke til idcka med kaffefidusen.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-09-05 12:41

Hvor er denne idcka (han/hun) har X slet ikke opdaget at i går var en VINDERDAG ?
---------------------------
.... nej nu - av mit hoved

<\\Benny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-05 18:54

haha i så fald er der nok en overraskelse i posten

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-05 19:03

Ja, men hvornår?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-05 19:05

bennymanden -> Ligemeget ...så; giv du bare alle 8 til </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-09-05 21:01

Tja - hvis det skal være sådan så blir´ det sådan
TIL I MORGEN
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-09-05 21:09

Kunaat benslet

..jeg og andre 'boltre' sig hér : http://www.kandu.dk/dk/spg/73585

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-05 21:29

Jamen, molo - har du damebesøg? Siden du går SÅ tidligt i seng

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 8 point
Dato : 02-09-05 21:47

Kamelmosteren's storesøster -> Nope; det er Benslet der er trillet på puden

Jeg ønskede ham blot en god og rolig nat, med ønske om at sove sødt og drømme behageligt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-05 23:00

Kamelmosterens storesøster

Som du kan sige det, molo... ja, han trængte vist osse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-05 23:00

Til at

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 05-09-05 17:27

Tak for svaret molokyle. - jeg er vågnet igen, omend det tog et par dage
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-05 17:36

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-09-05 17:41

Jo Tak