/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lodtrækning?
Fra : epidedymittis
Vist : 392 gange
5 point
Dato : 01-09-05 12:25

Jeg fatter absolut INTET af det skide system kandu har kørende, når det gælder lodtrækning om månedens præmie.

Jeg vil IKKE have det forklaret, jeg vil bare brokke mig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-05 12:28

oki da

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-09-05 12:29

Trøst dig... Kanduteamet forstår det heller ikke selv

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 15 point
Dato : 01-09-05 12:37

heller ikke her.... epidedymittis, hvorfor er det nu liiige, at vi ikke vil ha' det forklaret?
jeg orker nemlig heller ikke

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-09-05 12:37

Fatter heller ikke en hylende papfis.
Der findes jo sorte løgne, hvide løgne og statistik.

Eksempel :
10 % af alle uheld med automobiler skyldes at automobilføren har sprit i blodet !
Dvs. 90 % skyldes at automobilføreren IKKE har en jernbanesvelle i høreorganet !
Det er SINDSYGT FARLIGT,
at føre automobil uden en alkoholprocnt på MINDST 7 % !
Gambrinus

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-09-05 12:50

Jamen det er da for dumt at det skal være så besværligt? : Man har en pulje med superpoint, og så vælger man at lave 4 ubrugelige trækninger, og en 5. der gælder? Hva helvede er det for noget fis?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 12:52

Procenter er altså ikke hvad procenter har været .......
Hverken i alkohol eller i kandu´s pointsystem
((((( )))))
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-09-05 12:58

På den anden side, så er dagens vinder >idcka< da et rigtigt godt eksempel på, at det slet ikke kan betale sig med al den pointjagt som bliver lagt for dagen af visse brugere
"idcka" har været bruger siden 7.7.05 og har samlet hele 70 point ved at skrive 3 tip
- så der skal slet ikke så meget til at vinde "månedens brødrister"
<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-09-05 14:16

Citat
Jeg fatter absolut INTET af det skide system kandu har kørende, når det gælder lodtrækning om månedens præmie.

Næ, det er der heller ikke nogen andre der fatter........men nu er det sådan, at nogen ting skal man ikke forstå, men bare acceptere.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-09-05 14:20

Bennymand.

Bl.a. defor er det endnu mere latterligt ( AJiiiiiii, jeg hopper lige navne over ) at nogle så krampagtigt og sygeligt jager disse point LOOOOL

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-09-05 19:30

Der er vel også tale om en lyst til at hjælpe andre mennesker, end en decideret "pointjagt".

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 01-09-05 19:30

Tak for svaret aasenissum.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-09-05 22:22

selvtak, men her fortsætter så min manglende forståelse.
måske valgte du det ved selv at trække lod, ha
men jeg må indrømme, at jeg stadig føler et sug af glæde - næh dog, blev det mig. sikkert fordi det ikke sker så tit
mvh
...aase