/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows logon
Fra : Douink
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 28-08-05 19:45

Hej!!
Min windows er pludselig begyndt at stoppe ved vælge bruger.. men jeg vil have den til at logge helt ind til skrivebordet med det samme uden det vælg bruger haløj. der er kun en bruger på systemet og den skal altid logge ind på den bruger. kan du huske hvordan jeg får den til at logge helt ind på den bruger?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 19:53

kontrolpanel>brugere og adgangskoder>her kan du vælge om brugeren (dig) skal opgive adgangskode

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-08-05 22:13

I kontrolpanelets brugerkonti, skift måden hvordan brugere logger af og på
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : technet

Dato : 29-08-05 00:45

jeg siger det endu engang
se på http://www.winguides.com/registry/

der finder man næsten alle dr filuligheder som vi oploader

men nu er jeg snart træt af at folk ikke fatter en disse af hvordan windows er bygget op , så derfofor stopper jeg snart, med at komme på kandu.

men du kan se på dette lille hint :
http://www.winguides.com/registry/display.php/13/

PS . så kig dog på andre ting fra http://www.winguides.com/
for der er guld at hente
eks:
http://www.winguides.com/search.php?keywords=shutdown&mode=or&target=registry&hits=25&guide=registry
http://www.winguides.com/registry/display.php/199/
http://www.winguides.com/registry/display.php/667/
osv.............

brug dog for f....... jeres fantasi , for vi knokler sg da for jeres skyld ( undskyld jeg bander men jeg har den opfattelese at dansker ingen fantasi eller ikke er selvstændig eller de skal alting bekræftet )
og se nu hvad jeg linker til ::: ja nu kører din pc´´ bare som en drøm ( når du er færdig med registry
tja på min egen tager det ca 14 dage at indstille den fra bunden ( surt , men så er det jo godt at man har backup af regdatabsen og diverse )

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 100 point
Dato : 29-08-05 02:44

Start - Kontrolpanel - Brugerkonti
Her skal der kun være 2 brugerkonti.
Din egen og Gæst.
Ved Gæst skal der stå : Gæstekontoen er ikke aktiveret.
En eller anden Windowsopdatering laver en ekstra konto.
Den hedder et eller andet mærkeligt A.._--- (Jeg kan ikke huske det).
Slet den og det virker som det plejer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-08-05 08:29

Rolig nu Technet!

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 29-08-05 23:42

sorry gutter i gør det sværer for jer selv end det reelt er.

Det du gør er at trykke wintast+r sådan "kør" kommer frem

der skriver du "control userpasswords2" altså uden " og trykker enter

du skal bare sørge for at den lille check box over den liste med brugere, er sat. Altså skal der være en lille kryds i!!

derefter trykker du apply og det virker.!!!!

4 steps som du har gjort inden for 30 sek. Sådan skal det jo være

\knap

Godkendelse af svar
Fra : Douink

Dato : 30-08-05 00:39

Tak for svaret Gambrinus. det var lige det er skulle til.. og KUN DET.. så "technet" hvis du overvejer at skride fra Kandu så syntes jeg du skulle overvejde det igen.. lamt at flame sådan pga du har set spørgsmålet før..
Men endnu en gang tak Gambrinus.. det var kommet med en opdatering til windows og det køre bare nu :)

Kommentar
Fra : Douink

Dato : 30-08-05 00:42

technet: desuden er de links du kommer med prøve programmer som ikke har noget med spørgsmålet at gøre.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 30-08-05 04:02

Jamen, der ka' man bare se.
Gambrinus