/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af IBM bærbar i en butik
Fra : Plambaek
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 28-08-05 13:45

Hej

Jeg skal have en ny computer. Jeg har bestemt mig for at købe en IBM, da jeg har sådan en på arbejdet. Jeg ved at man kan købe den på nettet, men jeg vil gerne købe den i en butik. Er der nogen der kender til en gangske almindelig butik hvor man kan købe sådan en til en fornuftig pris. Det skal være i storkøbenhavn.

mvh

Plambæk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 13:48

Prøv www.Zitech.dk eller en af de andre butikker som ligger i Computerstreet (Falkonér Alle)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 13:53

IBM Danmark A/S
Nymoellevej 91
2800 Kgs. Lyngby
Denmark

Tel:
+45-4523-3000

Fax:
+45-4593-2420

E-mail:
ibminfo@dk.ibm.com

Web site:
www.ibm.com/dk/

ring og forhør dig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-08-05 14:00

Miritdk - Plambæk skal vist kun købe en enkelt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-05 14:05

Eyvind - de kan vel henvise til hvor man kan få den der ønskes - så er man fri for at rende byen rundt

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 28-08-05 17:14

Du kan søge på www.edbpriser.dk

Der får du både priser og forhandlere

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 28-08-05 21:01

Hej

Zitech forhandler ikke IBM - desværre.
IBM har ikke nogen butikker til private.
Har prøvet at søge på edbpriser inden jeg satte mig til computeren.

Så der er desværre ikke nogen af svare jeg kan bruge....... ellers tak for svarene

P

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 28-08-05 21:02

Hej

Zitech forhandler ikke IBM - desværre.
IBM har ikke nogen butikker til private.
Har prøvet at søge på edbpriser inden jeg satte mig til computeren.

Så der er desværre ikke nogen af svare jeg kan bruge....... ellers tak for svarene

P

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-08-05 23:39

Hvad med at købe en igennem dit arbejde, måske kan du få den til firmapris!

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 29-08-05 07:40

Det har jeg også prøvet.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 29-08-05 08:41

Plambaek
Jeg fandt da flere løsninger på edbpriser.dk så prøv igen.

Der er ikke tale om butikker, men om forretninger der primært handler på nettet, dog har flere af dem showroom og personlig betjening hvis du dukker op på adressen

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 29-08-05 09:03
Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 30-08-05 12:59

kig evt. forbi www.laptopworld.dk med køberguide, anmeldelser mv.