/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Til Gambrinus Musik Der Rykker
Fra : IPM
Vist : 352 gange
200 point
Dato : 25-08-05 18:38

Du skal også have point for dit svar
Og at du kan lide musikken
Har så mange point at jeg gerne giver dem væk med glæde
Det er jo den måde man få venner på ikke

IPM

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 210 point
Dato : 25-08-05 18:47

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-05 19:03

Svarer det ikke lidt til, at man gir' en omgang bajere på bodegaen - og vupti har man fået sig en omgang forsumpede venner, der ikke er til at slippe af med igen?!

Nåmen tillykke med din nye ven. Vær du blot glad for, at ikke alle kanduer er ligeså intresikmusseret som bl.a Gambrinus...Det kunne sq gå hen og blive til en temmelig dyr omgang - og ende med en hæslig omgangskreds..

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 25-08-05 19:09

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-08-05 19:36

Hva' ska' jeg med fjender ?
Når jeg har dig som ven.
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-08-05 19:41

Creamy for fanden. Hvor mange point har DINE venner ikke givet dig i Biologi-kategorien? Uden at du har svaret på noget som helst? Fej lige for din egen dør før du kaster dig over IPM og Gambrinus. Man skal squ ikke kaste med Sten når hans Far står og ser på. Narrehat.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 25-08-05 19:59

Fra : arne.jakobsen Dato : 25-08-05 19:26
Citat
"Uønskede kommentarer til spørgsmål."
Det sker nu og da at en person kommer ind i dit spørgsmål med en kommentar, der ikke har noget som helst med dit spørgsmål at gøre. Mit forslag er at du, uanset hvad kommentaren handler om, simpelthen lader som du ikke har set den. Undlad at kommentere den. Kandu-teamet har lovet at der i en kommende ny version af Kandu bliver mulighed for at fravælge profiler, men indtil det sker må man bare lukke øjnene for disse overgreb. De personer der kommer med sådanne uvedkommende kommentarer, LEVER og ånder kun for at få svar på deres ofte meget svinske kommentarer. Hilsen Arne

http://www.kandu.dk/dk/tip/12143
Gambrinus

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-08-05 23:41

Arne den eneste humor du forstår er din egen "syge humor" Creamy var sgu da pisse morsom,