/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
problem med mine abonneringer.
Fra : leonard
Vist : 348 gange
50 point
Dato : 17-08-05 11:51

Det er snart længe siden,at jeg har fået noget fra Kandu ind på min e-mail.Jeg er stadig tilknyttet,men der kommer ikke
noget ind.Har jeg gjort noget galt?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-08-05 11:54

Har du tjekket at der er fluben i det du gerne vil abonnere på under din profil ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-08-05 11:57

Du skal selvfølgelig ikke kigge under din profil, men under dine abonneringer i menuen til venstre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-08-05 11:58

Ja, det lyder som om du har gjort noget galt. Du skal gå ind på "Dine abonneringer" afkrydse de emner du ønsker at abonnere på og så huske at trykke på Gem-knappen. Derefter burde det fungere. Gør det ikke det, så send en email til Kandu. Det gør du ved at trykke på "Kontakt kandu.dk" i menuen ude til venstre. HIlsen Arne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-08-05 11:59

og når du har sat flueben i det du vil abonnere på så skal du rulle ned til nederst på siden og tryk på send liste.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-08-05 12:00

Gem-knappen hedder Send liste.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-05 13:41

lillearne.

Hvorfor gentager du bentjuuls forklaring?? Regner du igen igen igen med at spørger bliver forvirret og giver dig point FJOLS

Hvis du koger dit efterabningsævl ned, så kunne nedenstående, som udgør 69 % af dit tåbe indlæg, undværes

Ja, det lyder som om du har gjort noget galt Derefter burde det fungere. Gør det ikke det, så send en email til Kandu. Det gør du ved at trykke på "Kontakt kandu.dk" i menuen ude til venstre.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-05 14:25

Det duer ikke at sende mails til Kandu. Har prøvet at sende en med: "Smid Arne på porten, han er modbydelig at høre på". Den har de desværre aldrig reageret på!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-08-05 14:30

Hm...Klumme og 3773: Det er da vist ikke Arne, der prøver at lave ballade i (alle) trådene

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-05 14:40

Ripley..... Vi laver ikke ballade, men påviser psykopatens lede adfærd, hvor han end dukker op.......

Al ballade udspringer af fra monsteret arne jakobsen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-05 14:40

Nej, men vi indrømmer når vi laver ballade! Det er forskellen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-05 14:41

Ikke enig med dig der Klumme. Jeg skal gerne indrømme at jeg her forsøger at genere Arne!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-08-05 14:43

Håber I selv kan finde ud af, hvad I gør

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-05 14:44

Nåååå.......Du er tilgivet 3773 LOOOL Han fortjener om nogen osse at blive generet på det groveste og så meget som ovehovedet muligt.

Lidt skægt Ripley... hvis du havde holdt din bøtte, så var denne tråd ikke cyklet videre. Så man kan med rette spørge hvem der bærer ved til bålet LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-05 14:47

Jamen det gør vi da Ripley..... AJ's syge adfærd skal udstilles og fremvises hvor og hvornår den end dukker op, så ingen, her tænker jeg specielt på newbies, er i tvivl om at han er syg i sit hoved og modbydelig ondskabsfuld.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-05 14:50

Hold lige øje med denne muterede idiot og hans vrangforestillinger. Jeg skal ud og holde øje med hoologans. Åhh gud, hvis man mødte een der lignede AJ uha uha uha

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 17-08-05 14:53

Det værste Klumme, det er , at du jo har ret i, at jeg skulle havde "holdt min bøtte", somme tider er det bare lidt svært, at holde fingrene fra tastaturet - tror jeg godt du kender

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-08-05 14:55

LOOOL Du er osse tilgivet Ripley