/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lavest mulige "strafpoint" ...
Fra : bennymanden
Vist : 473 gange
30 point
Dato : 14-08-05 00:33

Her tør alle vel deltage, når nu straffen KUN et 1 point
------------------------------
Personlig er jeg fuldstændig ligeglad med de der point, jeg bruger dem til at lege med, hvis jeg sidder og grubler over et eller andet som jeg mener kan føre til lidt positiv snak her på kandu, tja så anvender jeg dem gerne
--------------------------
indimellem kommer der da også både lærerige og morsomme kommentarer, og når dette sker tilegner jeg gerne vedkommende nogle ekstra point, der er jo mange som gerne vil vinde "månedens brødrister" - selvfølgelig kunne det da også være sjovt, men det er nu ikke lige det jeg går og venter på
----------------------------------------
når man nogen gange følger diskutionen her på sitet, så er det ellers meget tydeligt at der også er brugere imellem som, endog særdeles gerne modtager point - nogle kalder dem pointjægere -
god jagt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 00:36

Hvad er spørgsmålet?

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 14-08-05 00:38

jeg elsker terte... <min komentar

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 14-08-05 00:41

Jaaa... Det var heller ikke så slemt ment.
Jeg er også tilfreds, så længe jeg har point til at fyre et spørgsmål af.
Jeg har tit fået en rigtig god hjælp herinde.
Det der luner er ikke point, men en tak når man har hjulpet nogen...........
Det er det, der driver værket.
Gambrinus

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 14-08-05 00:45

Hvorfor er det nu lige, at man ikke er overrasket over baronessens underskrift - er det fordi gambrinus er transseksuel eller er han bare en spasmager.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-08-05 00:46

Netop - at mærke når nogen bliver glade for hjælpen
..... når der kommer tilbagemeldinger om at ting er lykkedes på grund af kommentarerne - der er ingen der er færdig med at lære -
Så fortsat god fornøjelse alle sammen - husk på det er både GRATIS og FRIVILLIGT

<\\Benny

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 14-08-05 00:47

hehe...grineren

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:48

gambrinus spasmager ???????? umuuuuuuuuuuuligt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 00:48

Fatter stadigvæk ikke spørgsmålet Hvis der altså er et?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-08-05 00:49

Jeg har lige mistet min liste over "Dobbeltprofiler" - men der findes også både
tre - og firedobbelte..........
.... så tal ikke om skitzofren her

ærgeligt med den liste ....

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 14-08-05 00:49

Se DET er en længere historie.
Måske du ka' få Mirit til ta fortælle dig den.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:49

du er for hulan da også den eneste der spørger her tedd

Kommentar
Fra : debilo

Dato : 14-08-05 00:52

Mirit kan vel ikke fortælle det så det forståes, det ender vel bare i røde kjoler og hvad ved jeg.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-08-05 00:52

tedd -> der er nok ikke et egentligt spørgsmål, men det er vel Smalltalk -
--------------------------
det hele er affødt af de foregående spørgsmål (udtal: pointuddeling) .... så det vides ikke præcis hvad svaret er !

natten er ung

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 00:54

Ja men jeg får ingen svar!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:54

natten er ikke ung - dagen(søndag) er lige begyndt

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 14-08-05 00:54

Jeg havde faktisk næsten glemt Den Røde Baronesse.
(Og hendes password)
Hun dukkede lige pludselig op en dag, hvor Gambrinus havde problemer
og var ved at komme i undertal. Ka' ikke lige huske hvordan det var.
Hun blev dog genkendt i løbet af nul komma fem.
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 00:55

tedd som man råber i skoven får man svar

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 00:57

Nå ok ! Svaret er 42 så!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 01:26

stod det næste træ i vejen tedd ????????

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-08-05 04:09

42 er tæt på tedd ............
------------------------------------
Så er det bare lige om det er 42 point der skal til for at friste en pointjæger ?
.. eller det er 42 pointjægere der skal til at skabe en god pointjagt ?
-------------------------------------------
tja - mulighederne er mange

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-08-05 07:22

Hedder det ikke Superpointstitueret ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 08:37

[hør] Var der nogen der sagde påæng?

HIT MED DEM

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 08:49

ohhhhhhhhh ja - hvad ville molokyles indlæg ellers lige have været morn´

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 08:57

Mor'n miritdk

Sikke et dejligt vejr her til morgen. Jeg har for første gang i lang tid været ude at løbe, i stedet for min sædvanlige morgencykeltur

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 09:01

Jeg fatter nu ikke at spørgmålet ikke bare blev oprettet med ordlyden :

Til molokyle.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 09:06

jeps vejret ser herligt ud - har kun lige været i haven - håber sommeren har lidt at give endnu.

løbe????? hvem var efter dig

Har cyklet - havde nemlig glemt at købe kaffe i aftes - så den smagte lige ekstra godt

det er da også svært at forstå med de point - måske er der en der vil lave en ugentlig molokyleetpointkomoghentdemogsnakvidere spørgsmål

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 14-08-05 09:10

Hold da kæft en masse lort....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 09:50

Hai Ishoey

Pragtfuldt humør du er i

..long time, no see ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 10:04

Lad os snakke lidt tech fra morgenstunden.

Jeg er kommet videre med mit dynamiske menu system uden brug af grafik for alle browsere og i non-clompliance mode:

Kode
<html>
<title>Rounded corners</title>
<script type="text/javascript" language="JavaScript">
function change(id, newClass) {

identity=document.getElementById(id);

identity.className=newClass;

}
</script>

<style type="text/css">

body {background-color:#996666;}

/* Snazzy Box */

#xsnazzy p {margin:0 10px; letter-spacing:1px; padding-bottom:1em;}
#xsnazzy {display:block;background: transparent;width:25%;}

.xtop, .xbottom {display:block; background:transparent; font-size:1px;}
.xb1, .xb2, .xb3, .xb4 {display:block; overflow:hidden;}
.xb1, .xb2, .xb3 {height:1px;}
.xb2, .xb3, .xb4 {background:#eca; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #fff;}
.xb1 {margin:0 5px; background:#fff;}
.xb2 {margin:0 3px; border-width:0 2px;}
.xb3 {margin:0 2px;}
.xb4 {height:2px; margin:0 1px;}

.xboxcontent
{
display:block;
background:#eca;
border-style:solid;
border-color: #000;
border-width:0 1px;
text-align:center; /* Centering content */
}

/* Inset 3D Raised */
.raised {background: transparent; width:90%;margin:0 auto;}
.raised h1, .raised p {margin:0 10px;}
.raised h1 {font-size:1em; color:#fff; letter-spacing:1px;}
.raised p {padding-bottom:0.5em;}

.raised .top, .raised .bottom {display:block; background:transparent; font-size:1px;}
.raised .b1, .raised .b2, .raised .b3, .raised .b4, .raised .b1b, .raised .b2b, .raised .b3b, .raised .b4b {display:block; overflow:hidden;}
.raised .b1, .raised .b2, .raised .b3, .raised .b1b, .raised .b2b, .raised .b3b {height:1px;}
.raised .b2 {background:#ccc; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #eee;}
.raised .b3 {background:#ccc; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #ddd;}
.raised .b4 {background:#ccc; border-left:1px solid #fff; border-right:1px solid #aaa;}
.raised .b4b {background:#ccc; border-left:1px solid #eee; border-right:1px solid #999;}
.raised .b3b {background:#ccc; border-left:1px solid #ddd; border-right:1px solid #999;}
.raised .b2b {background:#ccc; border-left:1px solid #aaa; border-right:1px solid #999;}

.raised .b1 {margin:0 5px; background:#fff;}
.raised .b2, .raised .b2b {margin:0 3px; border-width:0 2px;}
.raised .b3, .raised .b3b {margin:0 2px;}
.raised .b4, .raised .b4b {height:2px; margin:0 1px;}
.raised .b1b {margin:0 5px; background:#999;}

.raised .boxcontent
{
display:block;
background:#ccc;
border-left:1px solid #fff;
border-right:1px solid #999;
text-align:left; /* Align content left */
}

/* Inset 3D Curved */
.inset {background: transparent; width:90%;margin:0 auto;}
.inset h1, .inset p {margin:0 10px;}
.inset h1 {font-size:1em; color:#fff; letter-spacing:1px;}
.inset p {padding-bottom:0.5em;}

.inset .top, .inset .bottom {display:block; background:transparent; font-size:1px;}
.inset .b1, .inset .b2, .inset .b3, .inset .b4, .inset .b1b, .inset .b2b, .inset .b3b, .inset .b4b {display:block; overflow:hidden;}
.inset .b1, .inset .b2, .inset .b3, .inset .b1b, .inset .b2b, .inset .b3b {height:1px;}
.inset .b2 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #aaa;}
.inset .b3 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #ddd;}
.inset .b4 {background:#ccc; border-left:1px solid #999; border-right:1px solid #eee;}
.inset .b4b {background:#ccc; border-left:1px solid #aaa; border-right:1px solid #fff;}
.inset .b3b {background:#ccc; border-left:1px solid #ddd; border-right:1px solid #fff;}
.inset .b2b {background:#ccc; border-left:1px solid #eee; border-right:1px solid #fff;}

.inset .b1 {margin:0 5px; background:#999;}
.inset .b2, .inset .b2b {margin:0 3px; border-width:0 2px;}
.inset .b3, .inset .b3b {margin:0 2px;}
.inset .b4, .inset .b4b {height:2px; margin:0 1px;}
.inset .b1b {margin:0 5px; background:#fff;}

.inset .boxcontent
{
display:block;
background:#ccc;
border-left:1px solid #999;
border-right:1px solid #fff;
text-align:left; /* Align content left */
}
</style>
</head>
<body>
<div id="xsnazzy">
<b class="xtop"><b class="xb1"></b><b class="xb2"></b><b class="xb3"></b><b class="xb4"></b></b>
<div class="xboxcontent">
<p></p>
<div class="raised" id="item_1" onmouseover="change('item_1','inset');" onmouseout="change('item_1','raised');" onclick="window.location.href='http://dmi.dk'">
<b class="top"><b class="b1"></b><b class="b2"></b><b class="b3"></b><b class="b4"></b></b>
<div class="boxcontent" style="cursor:pointer">
<h1>DMI</h1>
</div>
<b class="bottom"><b class="b4b"></b><b class="b3b"></b><b class="b2b"></b><b class="b1b"></b></b>
</div>
<p></p>
<div class="raised" id="item_2" onmouseover="change('item_2','inset');" onmouseout="change('item_2','raised');"onclick="window.location.href='http://dr.dk'">
<b class="top"><b class="b1"></b><b class="b2"></b><b class="b3"></b><b class="b4"></b></b>
<div class="boxcontent" style="cursor:pointer">
<h1>DR</h1>
</div>
<b class="bottom"><b class="b4b"></b><b class="b3b"></b><b class="b2b"></b><b class="b1b"></b></b>
</div>
<p></p>
<div class="raised" id="item_3" onmouseover="change('item_3','inset');" onmouseout="change('item_3','raised');" onclick="window.location.href='http://tv2.dk'">
<b class="top"><b class="b1"></b><b class="b2"></b><b class="b3"></b><b class="b4"></b></b>
<div class="boxcontent" style="cursor:pointer">
<h1>TV2</h1>
</div>
<b class="bottom"><b class="b4b"></b><b class="b3b"></b><b class="b2b"></b><b class="b1b"></b></b>
</div>
<p></p>
<div class="raised" id="item_4" onmouseover="change('item_4','inset');" onmouseout="change('item_4','raised');" onclick="window.location.href='http://www.kandu.dk'">
<b class="top"><b class="b1"></b><b class="b2"></b><b class="b3"></b><b class="b4"></b></b>
<div class="boxcontent" style="cursor:pointer">
<h1>Kandu.dk</h1>
</div>
<b class="bottom"><b class="b4b"></b><b class="b3b"></b><b class="b2b"></b><b class="b1b"></b></b>
</div>
<p></p>
</div>
<b class="xbottom"><b class="xb4"></b><b class="xb3"></b><b class="xb2"></b><b class="xb1"></b></b>
</div>
</body>
</html>

Nu mangler jeg bare at skrive Javascriptet ud af koden og benytte pseudoklasser ( http://www.w3schools.com/css/css_pseudo_classes.asp ) i stedet, så browsere hvor scripting er slået fra også kan være med. Desværre har IE det svært med at tolke pseudoklasserne :hover, :link, :visited og :active for andre elementer end anchor markøren, hvorfor jeg må indlejre menupunkterne i <a> .. </a> markører og tildele disse specielle regler i de respektive klasser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 10:28

Molo - du kan ikke tåle at løbe......

Jeg har bestilt sommervejr fra tirsdag - der skal jeg nemlig til Skagen

Og jeg vil seføli godt dele det med jer!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 14-08-05 10:58

Hold da op, hvor gavmildt, camillasmoster ( fandens til langt nick).

Holder den stik, så får du sq 20 point af mig, på søndag

Noget helt andet, hvad med den der Bermudatrekant? Den så jeg jo lige en film om forleden ( den lille på 7 så med og var ved at tisse i bukserne af skræk, nu tør han ikk sejle mere), jeg sagde så meget pædagogisk: Den der trekant findes slet ikke, så vi kan godt sejle til Bornholm næste år..........

Og lidt ret har jeg da, Bornholm ligger jo langt fra den der trekant, men har jeg ellers løjet overfor ynglingen?

Findes den trekant? ( og på en søndag skal vi slet ikke debatere andre trekanter)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 11:08

Fed menu du har lave Molokyle - jeg kan se at du har lavet den med "elastik" i bredden, men tror du ikke at en fast pixels på f.eks. 200px i bredden vil være pænere på de forskellige skærmopløsninger i stedet for de 25% ?

Dine knapper er lavet med skygger på - flot - men du har ikke lavet selve menuboksen med skygger - men med sort border i siderne og hvid i top og bund !

God søndag

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 11:14
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 11:17

Bare klik linket som det er ovenfor. På billedet lidt nede på siden er der links til mere om Bermuda trekanten

'/assets/images/autogen/a_cart_1.gif' var bare et forsøg på at linke til billedet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 11:28

HMPF !!!!!!!! synes lige det var så herligt vejr - fik slået græs osv - og nu ser det ud til at det ikke holder - find lige en mariehøne og send den afsted med ekspressfart - please - er træt af at gå og fryse i sommervejret

men ellers går det meget godt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 11:32

Korrekt bentjuul -> Det er blot for at illustrere mulighederne

..selvfølgelig kan farver (..også på borders), fast (cm/in/mm/pt/pc) & dynamisk (px/em/%) bredde, osv.. ændres så menuen passer til sidens layout iøvrigt, men det 'smarte' i dette tilfælde er at illustrere, hvorledes man dynamisk kan skifte et HTML elements CSS class egenskaber (className) ud med egenskaberne fra en anden class

Fidusen ligger i at tilknytte et id til den specifikke markør og så referere elementet via DOM

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 14:52

Molo og bentjuul

Øv, hvor I fører jer frem med en masse fremmedord

Det er garanteret for, at jeg skal blive "motiveret" til at lave min hjemmeside

maj_britt

Jam, søde, jeg hedder jo også Hanne

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 15:11

Bare gå i gang Hanne med din hjemmeside - så skal vi nok være der.............. og rose den. God ferie på Skagen og tak for det gode vejr der kommer

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-05 16:22

Det er altså snyd, når Tedd lusker ind og bruger en andens tråd og point til at stille spørgsmål for sig selv.
http://www.kandu.dk/dk/spg/72483#788143

PS. Der er fejl i Molokyles side >>onmouseover="change('item_2','inset');"<<
Jeg har prøvet at holde musen henover, men der sker kun det, at jeg ikke kan se noget på skærmen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 17:44

Ingen fejl

Kandu.dk har såmen, igen, igen, igen og ..igen, indsat et mellemrum (whitespace) i koden, hvor det ikke burde befinde sig

Nemlig:

http ://dr.dk

..skal rettes til :

http://dr.dk

..hvis man ørkes-, hjerne- og formålsløst henter koden herfra i blind tro på; 'Den virker !!!'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 18:02

Selvfølgelig virker koden - de par småfejl der er, rettes da bare som f.eks. ved alle onmouseover og out osv at flytte simikolon hen på den anden side af gåseøjnene så det bliver

onmouseover="change('item_3','inset')"; onmouseout="change('item_3','raised')";

Tror jeg nok..... men den virker godt her.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 18:10

Forkert bentjuul

onmouseover="change('item_3','inset');" onmouseout="change('item_3','raised');" ..er korrekt ..og :

onmouseover="change('item_3','inset')" onmouseout="change('item_3','raised')" ..også !

..da der IKKE er flere javascript funktioner/procedurer kald, der skal udføres i samme event

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 18:14

..ellers (..ved kald af flere funktioner/procedurer) ville pseudokoden være :

onmouseover="FUNK_1('X'):FUNK_2('Y');...FUNK_X('N');" onmouseout="FUNK_1('X'):FUNK_2('Y');...FUNK_X('N');"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 18:17

UPS..

onmouseover="FUNK_1('X');FUNK_2('Y');...FUNK_X('N');" onmouseout="FUNK_1('X');FUNK_2('Y');...FUNK_X('N');"

Pointen er at ';' (semicolon) bruges til at adskille funktionskald i en event ...inden for delimit'eren "..."

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 18:21

Jeg bøjer mig i støvet, vidste ikke det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-08-05 18:34

Altså læs nu hvad der står.
>>PS. Der er fejl i Molokyles side >>onmouseover="change('item_2','inset');"<<
Jeg har prøvet at holde musen henover, men der sker kun det, at jeg ikke kan se noget på skærmen.
>>
Selvfølgelig kan man ikke se noget, når musen holdes henover skærmen - vel.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-05 18:36

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-08-05 18:39

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-08-05 18:41

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 21:14

Og tak bentjuul - spændende med den hjemmeside!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-08-05 21:21

altså! Problemet er jo ikke Arne herinde det er Molo! Hvem laver en undrskriftsindsampling?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-08-05 23:31

Jo JO tedd - men Molo contra Arne
-----------------------------------
Molo plejer på ingen måde at være ubehagelig og komme med diverse nedladende udtryk - meeen, han er god til ligesom at snige sig ind, han har ikke engang spurgt om hvad spørgsmålet egentlig går ud på ?
Han er den eneste jeg kan komme på, der kan komme med såååå lange kommentarer i tråden, og så i al ubemærkethed
-----
Jo underskriftindsamling Hvor henvender man sig ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-08-05 23:34

Strafportoen blev sat op til 30 dengang al den hjemmesidesnak gik i gang

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-08-05 23:37

Ja, hvad man er årsag til, suk

Nu vil jeg snige mig ind under dynen og drømme om, hvordan min hjemmeside skal se ud - så må vi jo se, om jeg kan lave sådan hi hi...

z

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-08-05 23:40

jamen, så godnat Hanne og sov godt
Held og lykke med din hjemmeside

<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-05 04:20

Molo er afsporende! Det må være ligesom jernbanesabotør

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-08-05 04:22

så det må være lidt som at være en god tyskerdansker?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-05 08:21

Nu skal jeg lige jobbe fra 9-12, men så lover jeg at komme tilbage med lidt relevante oplysninger om tyske kampfly under II. verdenskrig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-08-05 09:05

G´morn - jeg er også afsted de næste 4 - 5 timer, men her er lidt til at starte på: http://www2001101.thinkquest.dk/1024/dansk/materialer/kampfly.php
---------------------------
<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-05 09:13

God arbejdslyst til de arbejdsramte

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 15-08-05 09:17

Jo tak - men også god dag til alle jer som allerede er begyndt at kede jer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-08-05 09:22

Næ næ - næ næ, bennymanden - jeg har jo mit dukkehus

Og jeg skal pakke til Skagensturen i morgen, så deeet....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-05 13:22

1.) http://www.acepilots.com/german/bf109.html
2.) http://www.acepilots.com/german/fw190.html

To absolut kompetente jagere i Luftwaffe

</MOLOKLYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 01:47
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 08:49

tedd -> Sådan en japser er ingen match for ''Swalbe' ME 262

http://www.btinternet.com/~lee_mail/Me262-1.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 09:16

Tror nu nok JVC og Sony er kommet længere?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-08-05 09:21

- ja, Philips er vel en saga blot ......

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-08-05 09:22

Japanske motorer i Mercedes og engelske i BMW

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 09:36
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-08-05 09:40

Ja UHA tedd - med sådan en skulle man jo næsten være med i formel 1 i morgen
-------- 612 HK ((( )))

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 09:44

Var det tyskerne eller japanerne der vandt krigen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 09:45
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 09:53

Forøvrigt er porsche hjemmesiden en af de fedeste hjemmesider på nettet! Man kan bruge timer derinde!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-08-05 09:54

Her er der lidt at vælge imellem, når det kommer til cyber-kubik : http://www.lemanszone.dk/pcspil/index.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 10:09

Tror Benny er blevet væk på porsche hjemmesiden?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 20-08-05 12:03

Ja - det er en helt fin side tedd - fin lyd på den testdrive
-----------------------------------
...... jeg er jo i gang med den der forband*** sat-modtager, jeg kan ikke finde ind i menuen
Jeg venter spændt på om en kender den eller måske endda har en, så man kunne få fat i en brugermanual - det er præcis den på stig´s billede.
se her: http://www.kandu.dk/dk/spg/72810

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-08-05 12:08

Nogle gange skal man trykke på 2 knapper samtidigt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-05 20:32

[hør] Jeg tænkte lige på :

Bli'r man 'staffet' på point, hvis man sætter sig ned i sofaen ...foran flimmeren ...i aften ...og ser :

First Blood ..med Sylvester Stalone i hovedrollen?

...menings- og mageløs underholdning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-05 20:33

Næppe staffet...?

..men straffet ..så?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 20:36

Jep du får et klip i kørekortet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 20:36

Er det ikke Rambo 1?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-05 20:45

Jo.. tedd ....3 påængår for den skarpe iagtagelsesevne !!!

</ZULU>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-08-05 20:46

En klassisk Z film

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-08-05 21:00

Den kvindelige speaker på TV2 ZULU kom netop NU; til at anonncere aftenens film som: Fresh Blood

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-08-05 23:17

"Friskt blod" kan jo altid være godt
----------------------------
Jeg har fundet ud af Sat-modtageren, så jeg vil hellere se Shakira end Sylvester
..... den underste del af fjernbetjeningen kunne skydes nedad, så der fremkom 8 knapper mere, så nu er det hele bare i orden
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Et godt og BILLIGT anlæg til mit havehus 37 kanaler + 5 Reklame/tvShop programmer - det hele fra Astra - godt nok
hvad med ham Robert Mitchum i "Rosens Broderskab" - han er squ da osse bedre end Sylvester

<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-08-05 23:20

Alle er bedre end Sylvester!

Undskyld jeg lige blandede mig i drenge-tråden

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-08-05 00:33

I dag er det tedd´s fødselsdag .......

<\\Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 00:49

Så gi'r han nok en lille en, en lille en, en lille en.....

For han er én af vor' egne, for han er én af vor' egne, for han er én af vor' egne - en rigtig hænger..

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 23-08-05 00:53

Ja kig du bare forbi Hanne! Husk lige at tage øl med!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-05 00:56

Godt I kan fortsætte tillykketråden herinde - ånden hér er bedre end i min Det er vist den først tillykketråd der er endt i skuddermudder.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-05 00:59

bennymanden & Camillasmoster -> Alt er bedre end : Fist Blood

tedd ->

</TILLYKKE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-08-05 01:49

Fist blood - det er mine knoer efter at have fjernet fliser på badeværelset...

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 23-08-05 12:43

Tak for svaret tedd. ...... hvis vi skal snakke mere kampfly eller sat-reciever, ja eller for den sags skyld B-film ... så må vi have åbnet en ny tråd -
nu får du disse 30 poænger i fødselsdagsgave tedd - kan du have en rigtig god dag, og tak for dit altid gode humør - bliv ved med det

med dagen

hilsen
<\\Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-08-05 20:12

bennymanden -> Hvorfor åbne en ny tråd?

Du ka' da bar' spør' mig !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-08-05 07:08

Tak Benny! Havde vist en god dag, såvidt jeg husker