/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
bedste vandkøling ??
Fra : dogmadk
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 13-08-05 11:37

hej til jer alle jeg er ved at se på vandkøling til min com jeg har leget lidt med det men ikke meget.
men hvad er bedst til prisen oghvor kan man købe det. jeg har sokket 939 og det er en amd 64 bit cpu 3000 jeg har i jeg har søgt lidt og fundet det her:http://www.chippen.dk/info-vandkoeling/vandkoelingskits/Qtec-KS70.shtm og til prisen er det vist ikke så galt enda:699
men er der noget der er bedre som i kender ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-08-05 12:44

Q-tec vandkølingssystemmet ser fint ud. Pris er meget forskelligt, så det er bare med at søge på på nettet og læse en masse om det

Hvis du vil læse lidt om montering af vandkøling skal du ind på denne side

http://h2okoeling.dk/default.asp?site=show.asp&t=Guide&id=329

Denne beskrivelse er ment som en guide for ikke at få lavet noget der ikke rigtigt funker, da vi jo taler om vand inde ved en masse strøm.