/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Flere Ram i min lidt ældre PC !!!!
Fra : import
Vist : 413 gange
43 point
Dato : 12-08-05 10:43

Jeg har en extra PC som jeg gerne vil have lidt flere ram i ( har nu 128 ), hvordan finder jeg ud af hvilke jeg skal bruge da jeg ikke kender typen på mit bundkort, og hvor installerer jeg dem !!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-05 10:54

Du kan starte med at downloade/installere Everest der kan vide hvad der sidder på dit bundkort, hvad det er for et bundkort og meget andet. http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
RAM blokkene sidder på bundkortet i nogle slots (stik), men når man ikke ved hvilken type er det lidty svært at være præcis.

Kommentar
Fra : import

Dato : 12-08-05 11:43

tak for tippet jeg prøver, og vender tilbage !

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-08-05 12:12

Fint, det vil være lettere at gå videre når du er kommet så langt.