/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Køb af webcam
Fra : grevelund
Vist : 443 gange
50 point
Dato : 11-08-05 23:03

Jeg står og skal have mig et webcam og vil gerne have lidt hjælp til hvilket et jeg skal købe.. Jeg har kigget lidt på dette:
http://www.mediaplace.nl/forum/about56829.html er det noget?? Eller er der nogle bedre forslag?

Det skal være noget af det førende på market, til en fornuftig pris.. Det skal også kunne virke til msn messenger, har hørt at ikke alle gør det, ved ikke om det er rigtigt.

På forhånd tak

Kasper

Kommentar
Fra : grevelund

Dato : 11-08-05 23:24

Eller ville dette være et bedre køb?
Logitech QuickCam Pro 4000 USB WebCam Video Web Camera

Vil det virke i Danmark når det er fra usa?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 11-08-05 23:36

Hvis det er med usb tilslutning så ja! Jeg ville vælge logitech!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-08-05 23:37

Og det virker til messenger!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-08-05 16:18

Du skal bare sikre dig, at de drivere der følger med, også passer til dit operatitsystem.
Jeg var udsat for, at et webcam på tilbud, ikke havde driver til XP. Men man kan vel også købe for billigt. (Museumsgenstand)

Godkendelse af svar
Fra : grevelund

Dato : 18-05-06 23:46

Tak for svaret tedd.