/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jernladyen
Fra : ans
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 11-08-05 21:45

Jeg fik ikke mulighed for at bedømme dit tip, så jeg vil gi' lidt point her.

Hvor kan man købe

"Stegt sprød mand i champignonsovs"

Det er dette tip, jeg hentyder til

http://www.kandu.dk/dk/tip/12025

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 11-08-05 21:58

Jaaa....
Det er et link der er blevet gemt !
Non semper ea sunt quae videntur.
Gambrinus

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-05 22:03

Ja, det var da nogen menukort der vil noget.....Lige fra ½ grillet kælling til chili con arne

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-08-05 22:14

Hvordan mon en chili con arne smager

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-05 22:22

Det ved jeg ikke ans, jeg har heller ikke lige lyst til at smage på det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-08-05 00:37

Fik mig også en godnatgriner - Tak for det Jette!

Tarteletter med Hans i asparges

½ kælling med pommes frites

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-05 00:49

Den med chili con Arne sprang også mig i øjnene

Plus en masse andre herlige sprogforbistringer.

Det er s.. herligt med en go' griner!

Hanne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 00:53

Det er ikke kun herligt med en god griner, det er også sundt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-08-05 01:05

Næh, har jeg været sund i dag?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-08-05 01:38

Jeg ka' ikke finde artiklen igen, men overskriften lød :
Rektor tillader mindre pjæk !
Gambrinus
(Det er da på tide, at elever ikke straffes for at komme i skole. Hva'ba' ?)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-08-05 01:42

Og forleden var der denne overskrift :
Hver anden norsk pige vælger abort.
Gambrinus
(Om hun så er gravid eller ej ????)

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 100 point
Dato : 12-08-05 03:51

Hej med jer.
Ja, det var et godt grin, man fik inde på den side. Jeg kiggede ellers lige to gange, da jeg så overskriften på den. Og jeg opdagede kun denne tråd, fordi Ans skrev om det i et af mine spørgsmål, for jeg er ikke en brøkdel på kandu af det jeg har været, da jeg ikke gider alt det ævl og kævl, der altid er med og om Arne. Og jeg vil heller ikke have ham i con arne.
Og nu vil jeg hoppe lige i dynen. Den har ventet på mig et par timer. Sov godt alle sammen - hvis i ikke allerede gør det.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 10:10

[hør] Kan jeg også lige nå at grine af?

..slagteren der garanterer kvaliteten og forsikre at julemanden smager som i gamle dage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 12-08-05 11:57

Jernladyen, der er også en tråd til dig her: http://www.kandu.dk/dk/spg/72354

Og jeg fik mig også lige en griner af dit link

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-08-05 12:07

Bare lige hvis der er nogen, der ikke kender Ambassen.
http://www.ambassen.dk
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-05 12:41

Gambrinus -> Skadesanmeldelser ..er 'gammel', men helt ubetalelig

</SKIDE_BILISTER>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 12:46

Jernladyen

Hva' var det så, der lokkede

Siden her er jo også ret sjov

http://www.cigarfar.dk/

men den kender de fleste vel.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-08-05 14:40

Toupie, tak fordi du fortalte om den anden tråd.

ans, der var ikke noget der lokkede. Det var et link, min lillebror sendte til mig. Men det undrer mig, at siden var så sjov. Hvis man fjerner "halen" på mit link, så det slutter med dk, så er det godt nok ikke spor sjovt mere.

Cigarfar og ambassen er helt afgjort også en god side at få et grin af. Jeg må fluks i gang med cigarfar, når jeg har læst min post og taget opvasken (suk). Ambassen har jeg vist tæsket igennem flere gange.

Hilsen Jette

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 16:48

Jette

Jeg har lige set dit nye tip, det kendte jeg fra denne side

http://www.wagenschenke.ch/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 18:13

Jette hvor langt er du nået med at hjælpe ham "hjem" ?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-08-05 19:11

Hæ, jeg er kun nået til 76 m. Men med noget øvelse tror jeg, det kan blive væsentligt bedre. Jeg prøvede ca. 5 gange. Den første tur tror jeg det var 4 m. den stakkels fyr nåede, inden han "kyssede asfalten".
Hilsen Jette

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 12-08-05 19:26

Tak for svaret Jernladyen.

Jeg fik mig en griner

Hilsen ans og god weekend

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 12-08-05 20:20

Hej ans.
Tak skal du have. Jeg grinede også godt, da jeg læste den. Min lillebror er ekspert i at finde alt muligt skørt. Men han arbejder også på en stor arbejdsplads, hvor han får en masse.
Kan du også have en rigtig god weekend - det, der er tilbage af den.
Hilsen Jette