/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Gameboy 220V adapter
Fra : bhermann
Vist : 313 gange
100 point
Dato : 08-08-05 14:40

Har købt en Gameboy (Advance SP) i USA. Den medfølgende adapter er kun til 110V og er med den amerikanske stiktype. Hvor finder jeg én til 220V og danske stik ?

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 14:44

Kig på trafoen - se hvad output den giver. (Volt og Ampere (mA))

Og så er det ellers ind i en velassorteret legetøjs butik eller elektronikbiks og finde en der passer.

Ellers er det vel bare at spørge efter en trafo hos en forhandler af Gameboy

mvh berpox

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 08-08-05 14:47

Tak for et ultrahurtigt svar berpox. Jeg var ude efter et sted, hvor den kan købes online. Har ikke selv kunnet finde det....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 14:49
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 14:50

Sorry - den er ikke til SP'eren...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 15:30

"Søg og du skal finde..."

Citat
Strømforsyning til GBA SP & NDS 220v
Erstatning for den officielle 220V AC Strømforsyning. Lige til at tilslutte GBA SP eller Nintendo DS og oplade batteriet! Virker til Japanske, Amerikanske og Europæiske udgaver af maskinerne.

fra http://www.gamebits.dk

klik dig ind på Gameboy SP - næstnederst på siden der er den!

mvh berpox

Kommentar
Fra : bhermann

Dato : 08-08-05 15:47

Ja, jeg søger også med lys og lygte.

Fandt lige denne: http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B0000DIE7G/qid=1123506765/sr=8-5/ref=pd_ka_5/302-0502351-6365635

Tror du, det er den samme ? Den er jo billigere, så.....

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 08-08-05 18:00

Tjo...den ligner jo meget godt, og den er da beregnet til det samme.

Så nu er det så op til dig, om du vil købe den i danmark, og lægge 45kr til i porto og få den ekspederet umiddelbart efter registrering af din betaling, eller 7-9 dage ved at handle i tyskland, og så spare ca. en flad halvtredser alt i alt

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-05 18:06

Hvaaaa.... lykkedes det ? Købte du i tyskland, eller ???

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : bhermann

Dato : 01-01-06 11:50

Tak for svaret berpox.

Bedre sent end aldrig.

Jeg blev utålmodig, dengang tilbage i august og endte med at købe den hos gamebit.dk.