/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
erro gaurd
Fra : a1005
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 08-08-05 11:19

hej
net office har kontaktet mig, og fortalt at jeg har 205 erros på computer/ i programmerne. Den tilbyder at jeg kan købe et program til 29 $ det ønsker jeg ikke, men hvad muligheder har jeg så for at fjerne disse erroes? jeg har gennemgået hele pc med anti virus program, men den fandt ingen virus,

Kommentar
Fra : Doodie

Dato : 08-08-05 11:21

Du kan ikke altid stole på, hvad du bliver kontaktet med, og så vidt jeg ved, hvis de har scannet din komputer, har de gjort noget ulovligt.. Kender ikke lige helt lovgivningen omkring det, men er nu noget sikker.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 08-08-05 11:46

Glem NetOffice's tilbud.

Gå ind på http://www.spywarefri.dk og http://www.arlet.dk

Begge steder er der mange gode programmer at hente og hjælp at få. Hilsen Arne

P.S.: Det hedder error og errors i flertal.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-08-05 15:45

Lyder som forsøg på bondefangeri

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-08-05 15:49
Kommentar
Fra : a1005

Dato : 08-08-05 21:28

hej tedd
din addr. viser samme resultat og også en vare der skal købes til en dyrer pris. er der ikke andre muligheder??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-08-05 22:03

Du har sandsynligvis ingen errors så lad bare være med at købe et sådan program! Er det ikke bare en pop-up der dukker op på skærmen?

Kommentar
Fra : a1005

Dato : 09-08-05 08:20

Hej med jer.
under spywarefri.dk fra Arne fandt jeg et gratis download til 14 dage som fandt cookies og trojanske heste og alt muligt skrammel, og en masse pop-ups, så det er rigtigt fint, tak for det Arne. Ang. stavefejl ja som du kan se mangler jeg også lige et gratis download på en engelsk ordbog, måske er du lige manden for at klare det problem også.
tak for hjælpen alle.

Godkendelse af svar
Fra : a1005

Dato : 10-08-05 13:08

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-08-05 13:46

a1005 - Tak for det. I stedet for kun at give dig et link til en Engelsk-ordbog, vil jeg hellere give dig dette link. Det er ganske vist beregnet for Seniorer, men indeholder så meget guf at vi andre også kan have stor gavn af det.
Check det selv: http://www.seniorinternet.dk/senior21.htm

Venlige hilsener fra Arne

Kommentar
Fra : a1005

Dato : 10-08-05 21:50

Hej Arne
jeg har lige været inde og checke den, ser spændende ud og jeg vil kikke nærmere på den. Tak skal du have

Stor hilsen fra Annette