/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Logitech trådløs tatatur
Fra : CCjunior
Vist : 492 gange
100 point
Dato : 07-08-05 22:31

Jeg har et logitech tastatur med tilhørende mus mx700.
tastaturet er begyndt at drille gevaldigt. det skriver mere eller mindre hvad det vil og ingen af genvejs tasterne virker efter hensigten. min Ftaster virker heller ikke efter hensigten længere osv..
jeg har afinstalleret driver og hentet de nyeste opdateringer.
jeg har skiftet baterier
jeg har flyttet rundt på modtager, selv om den har stået samme sted i et år uden der har været problemer..
er der andre som har haft erfaring med dette ???

Det er sq svært at begå sig når det kun er hver anden dag tasterne virker...

Junior

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-05 22:39

Junior - Hvis der ikke længere er garanti på, så skrot skidtet og køb noget nyt. Det er jo helt åbenlyst gået i stykker.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 07-08-05 22:41

måske.. måske ikke.. men jeg syntes jeg før har hørt om nogen som har haft problemer med det.. håbede der var en løsning.. eller et trick.. noget med at banke skidtet ned i bordet og at det ville hjælpe..hehe..

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 07-08-05 23:48

Hmm jeg havde et lignende problem en overgang, jeg måtte have fat i usbstikket af og til for at overtale den.
Jeg af- og geninstallerede softwaren (hentede den på logitec.com, så der har nok været lidt opdatering samtidig) og klikkede på kontaktknapperne.
Siden har den fungeret upåklageligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-08-05 00:00

Junior - Hvis ikke nuber2's tip hjælper, så prøv at banke tastaturet ned i bordet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-08-05 00:22

Kan du ikke ændre på frekvenserne? Kunne jo være en interferens med andre radiokilder?

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 08-08-05 08:17
Kommentar
Fra : popper

Dato : 08-08-05 11:55

Prøv at stille modtageren langt væk fra pceren den kan nemlig godt drille hvis den står for tæt på din pcer.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 08-08-05 13:31

Tak for svaret arne.jakobsen.

Jeg ved ikke hvad der er galt, men nu har jeg afleveret det hos SHG som har byttet det til et sæt med mx1000 musen..
et ganske godt bytte..hehe..

de vil sende det ind til nærmere undersøgelse, men jeg håber sq ikke de finder fejlen. vil da nødigt af med det her igen...