/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hører det aldrig op ??
Fra : oz1eqp
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 05-08-05 12:47

claraogsigne's spørgsmål i aftes var: http://www.kandu.dk/dk/spg/71930

Selvom hun/De havde fået mange korrekte svar, var det KUN en kvinde (dova) der kunne udløse point?????

Også selvom dova's svar var direkte tåbelig og forkert.

claraogsigne ER nok ikke et menneske, men 2 lesbiske. De hader mænd så meget, at de ikke vil give point til mænd uanset hvor meget mændene har hjulpet dem. Men straks en pige (dova) kommer ind med en stupid kommentar, Så bliver der lukket. Det er squ da sygt.

Jeg ved at der findes mange søde, kloge piger på Kandu. Jeg elsker jer alle.

Der er vel ingen der er i tvivl om,hvem der er mest syg,hvis han kan komme med sådanne kommentarer.
Det hører åbenbart aldrig op med disse uforskammede bemærkninger.
Arne Jakobsen er og bliver uforskammet i sine udtalelser måske fordi han skal prøve at højne sit EGO.
Manden må da have store mindrekomplekser siden det er nødvendigt at opføre sig så dårligt.
Normale mennesker opfører sig da heldigvis ikke sådan.
Men trods alt god weekend.
oz1eqp

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 05-08-05 12:51

Svaret er; Nej, det hører vist desværre aldrig op........

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-05 12:54

Desværre.....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-08-05 12:55

Nix........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 12:57

Ignorerknappen kommer vel på et tidspunkt

Til glæde for mange som for få.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 05-08-05 12:58

Jeg har skrevet til KANDU-Teamet,men de gider åbenbart ikke svare når nogen stiller
dem et pår relevante spørgsmål.
Det er under al kritik,at han kan få lov til at fortsætte sit uvæsen.
oz1eqp

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 05-08-05 13:01

oz1eqp -> jeg tilslutter mig dit indlæg og ønsker også dig en god week-end
mojn
<\\Benny

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 05-08-05 13:10

Tak i lige måde Bennymanden.
oz1eqp

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-08-05 13:13

Printer spørgsmål - hvor er det henne?

Dette må da være under kategorien Small Talk - hvor der i forvejen findes utroligt mange om AJ.
Hvorfor skal vi andre belastes med jeres evige kamp med/mod AJ - nok kommer han med mange uoverlagte bemærkninger, men var det ikke bedre at lade som ingenting.

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-08-05 13:15

>>>Hører det aldrig op <<<
næ nok ikke lige med det samme.
Om svaret/kommentaren kommer fra han/hun/ung/gammel.................er vel ligegyldigt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-08-05 13:20

Gider slet ikke kommentere noget her.
Risikerer bare at genere nogen....

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 05-08-05 13:22

Hvordan vil spørgeren i øvrigt vurdere svarene til dette spørgsmål for at finde ud af hvilke af af kommentarerne,
der er kvalificerede som svar...

Desuden synes jeg at spørgsmålet havde været bedre placeret i "kandu" end i "printer".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 13:45

Jimmy17

Det behøver spørgeren heller ikke. Spørgsmålet kan forblive åbent.

Udgangspunktet til denne tråd er dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/66795

http://www.kandu.dk/dk/spg/71938 og dette http://www.kandu.dk/dk/spg/71930

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 05-08-05 14:49

Nej det holder sandsynligvis aldrig op.
Først var der zonker, så kom ram2 nu har vi arne.jakobsen.
Der kommer nok også en efter ham, desværre.

Jes

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-05 15:06

Synes du den sammenligning er helt retfærdig Jes?

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 05-08-05 15:13

Nej, ikke helt.
De 2 sidste har dog lidt tilfælles.

Jes

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-05 15:17

Der er vi bestemt ikke enige. Har aldrig oplevet andre end AJ fremture på den fuldstændig vanvittige måde.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-08-05 15:24

Njaaaa.... Der er da en til.
Jeg vil ikke nævne tal.
Gambrinus

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 05-08-05 15:27

Jeg mener det de har tilfælles er deres opførsel med at genere andre brugere.
Du har ret i at der en kæmpe forskel i deres intellekt.

Jes

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-08-05 19:57

Nu er KANDU jo et offentlig forum så du oz1eqp, kan jo bare gøre lige som jeg gør, og måske mange andre gør, at undlade at svare på indlæg fra personer, som ikke lever op til forventningerne.
At du ligefrem benævner dem som lesbiske, er ikke den mest smarte måde, hvorpå du evt. kan score point.
Man kan jo sagtens give luft for sine synspunkter, uden at man sviner andre til på denne måde. Der findes mange andre synonymer at udtrykke det på!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-05 20:07

severino

Det er et
Citat
: arne.jakobsen Dato : 05-08-05 05:24

claraogsigne's spørgsmål i aftes var: http://www.kandu.dk/dk/spg/71930

Selvom hun/De havde fået mange korrekte svar, var det KUN en kvinde (dova) der kunne udløse point?????

Også selvom dova's svar var direkte tåbelig og forkert.

claraogsigne ER nok ikke et menneske, men 2 lesbiske. De hader mænd så meget, at de ikke vil give point til mænd uanset hvor meget mændene har hjulpet dem. Men straks en pige (dova) kommer ind med en stupid kommentar, Så bliver der lukket. Det er squ da sygt.

Jeg ved at der findes mange søde, kloge piger på Kandu. Jeg elsker jer alle.

fra denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/71938

Det er jo ikke oz1eqp, der mener det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 20:11

severino

Jeg tror at du og oz1eqp er enige.

Det er jo arne.jakobsen, der kommer med de synspunkter

Kommentar
Fra : severino

Dato : 05-08-05 20:33

OK

Jamen ARNE er bare ARNE der har en meget anderledes mening.

Jeg citere et gammelt ordsprog:
Tale er SØLV og tavshed GULD

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 20:44

severino

Det ordsprog er der mange der efterlever

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 06-08-05 10:09

severino
Det vil altså sige,du mener man bare skal læne sig tilbage i stolen med armene over kors
og så ellers se,hvorledes ærværdige brugere næsten dagligt bliver tilsvinet af Arne Jakobsen.
Der er vi ikke enige,men det behøver vi jo heller ikke være.
oz1eqp

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-08-05 10:36

Næh nej det er nu ikke det jeg mener, men man kan da godt tale lidt pænere om andre, selv om man ikke kan lide personen. Lidt diplomati har aldrig skadet.
Folk har det med at dømme andre ud fra det førstehånds indtryk de får af en person, og det kan være svært at komme af med igen, selv om det viser sig, at de egentligt er nogle flinke personer (på bunden)

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 02-01-06 12:52

Tak for svaret ans.