/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Tjen godt
Fra : ladywear
Vist : 413 gange
50 point
Dato : 02-08-05 07:48

Hej Jeg soger en partner til et nyt koncept i Danmark, der er rigtig gode
penge og lave for den rigtige, jeg kan sige det handler om salg af varer til
reklame folket, og vi vil med sikkerhed hvae de billigste priser i Danmark,
og det er noget som alle inden for reklame bruger, send mig en mail og lad
os komme igang. fjern det ene @ for mail giftandgame@@giftandgame.com

Mvh

Leo

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 02-08-05 11:29

Har du brug for flere "ansøgere" går ud fra at du har fået en del henvendelser...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 12:04

Som sagt før - sæt ikke penge i noget som skjuler sig.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 02-08-05 14:43

Jeg har faaet et par mail men du kan bare skrive og der er ikke nogen der skjuler sig

Leo

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 01-05-06 14:14

Lyder for mig som noget network-marketing-ren-provisions noget. Har selv været faldet i fælden før, så PAS PÅ! Det giver en masse arbejde og INGEN (eller ihvertfald meget få) penge.

Men det er jo bare min mening.