/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
dvd-brænder
Fra : jeanette18
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 01-08-05 20:33

For ca. ½ år siden havde jeg flg. tråd fremme:
http://www.eksperten.dk/spm/576001

Tiden er nu kommet til at jeg skal investere i en, men vil dog lige høre af om der eventuelt skulle være yderlige bud. Jeg lægger stor vægt på jeres egne erfaringer:)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-05 20:41

Det bør være en plus/minus brænder og det gør ikke noget at det er duallayer, men ingen betingelse med mindre du vil brænde store film.
Der er mange gode mærker

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 01-08-05 20:54
Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 60 point
Dato : 01-08-05 21:42

DVD brændere du køber i dag er alle 16 X brændere. Du får intet højere fordi grænsen for hvor hurtigt du kan brænde ligger der! Jeg vil anbefale NEC's brændere som osse alle er dobbelt layer brændere! Prisen ligger under 500 kr.!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 21:43

Og de er osse alle +- brændere!

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 01-08-05 21:53

Har selv sådan en http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=101599 har aldrig haft problemer med den.
Brænder også ram-skiver

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-08-05 22:34

Nu kan man jo også spørge om det skal være internt eller eksternt. Jeg har et eksternt LiteOn fra Computercity. Brænder både + og -, dvd-r og dvdrw samt cd-r og cd-rw samt selvfølgelig dvd-duallayer. Men da det er eksternt (usb) måtte jeg op med ca. 800 kr. incl. Nero-software (medfølger). Men så har jeg da godt nok heller ikke haft problemer overhovedet.

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 01-08-05 23:52

Mange tak for svarene. Jeg har nu bestilt modellen
NEC ND 3540A

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 01-08-05 23:53

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : leif0149

Dato : 02-08-05 08:25

Jeanette18.
Husk det vigtigste.
Medierne - skiverne.
Undgå de allerbilligste.
Check hos Azomedia.dk. De har gode skiver til rimelige priser.
VH
Leif