/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tråde hvor arne.jakobsen sviner folk til~
Fra : Flash77
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 31-07-05 00:32

lad os få nogle links til tråde hvor arne.jakobsen sviner folk til. Point går til den der kommer med den groveste.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:33

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 00:39

Her er der en masse: http://www.svampearne.webbyen.dk/

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 31-07-05 00:47

[citat]

Hvor er DIN brugbare kommentar til spørgsmålet. Du har ingen dit fjols.
Du er sgu syg i hovedet."

"xxxxx-Du er superbruger. Det betyder at såvel jeg som andre kan se hvad
og hvem du er.Du har været her i næsten 2 år, siden har du kun besvaret
5 spørgsmål - synes du selv du er en skidegod Kanduer.Helt ærligt-hvis jeg
havde kaldt mig Supersvarer på baggrund af 215 point, ville jeg sgu synes
jeg var røven af 4 division. Lær det din lille skid"

"Tag dig sammen, du er ikke så skidegod som du selv tror".

"Dygtige xxxx, læs for helvede hele tråden. Eller lær at holde kæft".

"Hvis du ikke ved hvad det drejer sig om, så hold snuden væk"

"Du er lige så syg i roen som du altid har været. Lær at holde jeres KÆFT"

"Hold da helt kæft hvor er du dog dum"
"Fy for Satan hvor er du et utiltalende menneske"
" Fissehøg"
", halvhjerne",
"liderlige hanhund,"
" møgøre,"
elendige psykopat"

[citat]

Et lille udvalg af sprogblomsterne

Plukket fra forskellige tråde

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 00:47

Nej Flash77 - Det er squ meget mere interessant at finde Links til tråde hvor DU har hjulpet Kandu-spørgere til at få løst deres problemer. DU laver nemlig IKKE noget som helst på Kandu, hvis det IKKE kan bruges til tilsvining af mig.

Luk din kæft og forvind fra Kandu. Dit dumme svin.

maj_britt -> JEG har hjulpet dig. HVORNÅR har idioten Flash77 nogensinde hjulpet dig eller andre? LOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:52

Øhhhhhhhh, arne, hvad har du hjulpet mig med?

Jeg husker nemlig noget om min formåen som opdrætter af racekatte, hvor DU haglede mig ned.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 01:05

dova - NU er du squ da for dum. Husker du ikke at Flash77 tidligere har været med i disse Arne-hade-tråde? Og at de citater du kommer med er korrekte, men taget ud af en sammenhæng? Hvis du VIRKELIGT er så dum, så søg på profilen.

maj_brit -> At jeg har været uenig med dig om katte, gør mig vel IKKE til total-idiot? Eller er du den slags menneske der synes at ALLE der IKKE deler dine synspunkter, ER din fjende?

Kan ikke huske hvornår jeg har hjulpet dig, men kan da finde ud af det. Og HAR jeg ikke, så er det en huskefejl. Og Hwa så? Nej jeg gider ikke bruge tid på det. Lad os bare sige, at jeg IKKE har hjulpet dig. Det er tidsbesparende.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 31-07-05 01:05

Ja Arne Jakobsen med K
du hjalp Maj_britt med denne svada ...
maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 31-07-05 03:58

det må squ da snart være på tide at få fjolset ud herfra

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-07-05 08:51

jeg ser han er svampeexpert???...det forklarer vel en del.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-05 09:00
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 09:27

Arne, du må være uenig med mig i alt, men dit sprog er stadig gyseligt og slet ikke spor mandigt, snarere lidt barnagtigt, nogen af dine vendninger har jeg hørt knægte på 7-10 år fyre af, når de skulle spille smarte.

Jeg kan da lige lære dig et nyt, sakset fra Terkel i knibe: røvfirkant.

God morgen

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 31-07-05 09:38

Lige et par ting

Nu hvor i sviner hinanden sådan til, hvorfor så gøre det i musik.. ???

Nu Hvor i sviner arne til med at han skriver han er "Svampeekspert" dette kan kun ladde sig gøre da han har udfyldt sin Profil hvilken ikke alle har som er superbrugere,, hvorfor ikke ?? manden praler med hvad han kan og hvad så..

Efter min mening er Flash77 gået for langt med at lave en side om arne

Men jeg vil godt slutte af med at sige at arne ikke altid har et pænt sprog men det er der nok ikke så meget at gøre ved

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 31-07-05 09:46

Hold da op!!!

Sikken en "dialog" at starte sin formiddag med... -det er sgi lige før jeg slukker igen... lige før..

Det skal vel lige nævnes, at Arne aldrig har "svinet" mig til..

Normalt har jeg ikke det mindste imod lidt "spillen barsk".Problemet som jeg ser det, er at det er svært at finde den gode tone igen, da det med hårdt sprog egentlig er en form for "oprustning" hvor det kun kan gå en vej...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-05 10:17
Kommentar
Fra : 888

Dato : 31-07-05 11:25

Buch78: nu er det jo ikke Flash77 der har lavet den side!! Men så vidt jeg ved så er det da vist en kandubruger der har lavet den...

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 31-07-05 11:26

Alene overskriften fortæller jo alt om hvad man kan forvente af denne tråd, så ligger det ganske enkelt langt over min fatteevne, at folk som ( michaelmoeslund / bush78 mfl. ) klikker ind på denne tråd. Fjern fluebenet.

Arne.jaKobsen med K er en modbydelig og svinsk mandsling, som overfalder folk verbalt på den mest ondskabsfulde måde.
Han * overfalder* folk efter sit eget forgodtbefindende, eller efter hvor mange flasker rødvin han har bælret i sig.
Han er ganske enkelt uden for pædagogisk rækkevidde, og selv Creamy har vist opgivet at nå ind til ham.
Jeg finder det fint, at der oprettes tråde ala denne tråd, for hvor længe skal kandu brugerne finder sig i Arne.jakobsen svinestreger ?
Det hjælper jo ikke med en ignore knap, for det beskytter jo ikke nye og uskyldige personer mod hans særdeles ubehagelige svar.
Jeg kan ikke rigtig bestemme mig hvilken af hans/dens modbydeligehder, der er den værste, for der er så mange at vælge mellem, at der burde have været en nominering så man havde haft feks 5 at vælge mellem

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 31-07-05 11:51

Den blodigeste må være denne her
http://www.kandu.dk/dk/spg/49567
En ung kandu'er spørger efter et bumsemiddel, og ArneDrengen svarer

Citat
Jeg har hørt at franskmændene for et par 100 år siden opfandt verdens mest effektive bumsemiddel: Guillotinen.

Kommentar
Fra : 25

Dato : 31-07-05 12:13

Jeg havde ellers forståelsen af at det var at man skrev et spørgsmål og andre svarer, det her er ved at gå for vidt.
det er da klart det er ubehageligt at der er en der evig og altid sviner andre til, måske har han brug for selvhævdelse, - men det skal ikke være på andres bekostning. det ville være rart hvis a.j. kunne svare helt normalt uden ukvemsord, det er der ingen der har brug for.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 31-07-05 12:40

Hvor har du ret 25.
Du kan nok ligeså godt skrive dine julegaveønsker til julemanden, som at tro på at Arnedrengen vil skrive i et anstændigt sprog for se her
Citat
01-10-04 23:05 http://www.kandu.dk/dk/spg/50549
og jeg skulle lige lære at gebærde mig i et ChatRoom. Håber at jeg har lært det nu.

Bemærk datoen *GGG* det var altså den 1.10 2004, ja det er 10 måneder siden, han mente at have forstået ordet NETETIKKE.

Men han er jo lidt utilregnlig for for allerede den 24 september 2004
Citat
har jeg nu valgt at sige farvel.

Han er her desværre endnu

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-07-05 13:19

Det er utroligt! Igen og igen bliver der oprettet tråde udelukkende med det formål at svine bestemte brugere til. Og andre -ellers helt fornuftige brugere som dova og maj_britt hopper med på vognen. Maj_britt, du skriver i din profil om humor, men aldrig i en ond mening??????? Hvad er så dette??

Jeg priser mig LYKKELIG for min enormt korte hukommelse, der gør, at jeg ikke kan huske fra den ene tråd til den anden. Det er besværligt, men det forhindrer mig da ihvert fald i at blive en del af dette ondsindede, skadefro mobbehold på kandu!

Det er fandme ikke sjovt, når mange rotter sig sammen mod én. Det er lavt!
At I vil være det bekendt!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 13:24

Hørt Birgitta!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-07-05 13:47

Jeg synes, at hvis der overhovedet ER andre kandubrugere end vaxen og mig, der forarges og rystes over denne praksis, så er det altså jeres (vores) pligt at sige fra hver gang, det forekommer! Vi har alle lov til at være her! Og "hver fugl synger med sit næb"!
Hvis vi ikke siger noget, men bare holder os fra tråden, så tror de tåber som Flash77, paperboy m.fl. at hele det samlede kandu er enige med dem!

Fri os fra forsøg på fællesmobning som middel til at tryne nogen til enten at ændre stil eller forlade kandu.

Hvis NOGEN siger noget i en tråd som andre føler er for groft eller generende, så er det da I DEN TRÅD at man må sige noget til vedkommende! Eller man kan oprette en NY tråd til en fortsat DIalog med vedkommende. Men det kræver, at man kan enes med vedkommende om, at den oprindelige tråd bør forlades.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 13:51

Hørt igen!!

Du rammer hovedet på mit søm, Birgitta! Jeg synes, at mange følger det dårlige eksempel så det bliver endnu værre. Ærligt talt, så synes jeg, at vi alle skal feje for vor egen dør og holde vores egen sti ren. Og så lade andre om deres.... Så eskalerer problemerne ikke, som de har gjort.

Vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-07-05 13:59

Birgitta

Grundlæggende er jeg af den opfattelse, at der burde være plads til os allesammen, med de forskelligheder vi nu har, og vores forskellige måde at sige tingene på........indtil en vis grænse altså.

Nu siger du selv, at du har en kort hukommelse....... eller også har du bare været heldig at være en af dem, der ikke er blevet bedt om at holde kæft, forsvinde, være pointluder, eller få det ene skældsord efter det andet smidt i hovedet så mange gange, at det bare er blevet for meget.

Det gider jeg simpelthen ikke finde mig i fra en bruger, der opfatter sig selv som den der bestemmer dagsordenen her på Kandu, og irettesætter folk ustandselig for både det ene og det andet....og samtidig mener sig berettiget til, ved enhver given lejlighed (ja ofte behøver der jo ikke engang være en grund), at ture frem på den måde over for andre brugere.

Så kan du (og andre) kalde det at svine nogen til, det mener jeg så ikke helt der er tale om, og mener heller ikke, at den her slags tråde kan undgås, når der fra Kandus side tilsyneladende ikke bliver gjort noget som helst forsøg på at skride ind over for visse brugeres sprog og adfærd.

Muligt at trådene umiddelbart kan virke provokerende på nogen, men jeg ser det lige så meget som et udtryk for frustration og afmagt, over at skulle finde sig i de utallige angreb, uden der bliver skredet ind over for det.

mvh dova

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 31-07-05 14:00

I et demokratisk samfund er det jo dejlig for jer, at selv et ubetydelig mindretal kan komme til orde

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 31-07-05 14:01

læs birgitta og vaxen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-07-05 14:05

Birgitta

Citat
Hvis NOGEN siger noget i en tråd som andre føler er for groft eller generende, så er det da I DEN TRÅD at man må sige noget til vedkommende! Eller man kan oprette en NY tråd til en fortsat DIalog med vedkommende. Men det kræver, at man kan enes med vedkommende om, at den oprindelige tråd bør forlades.

Nej, det er netop ikke i DEN tråd at diskussionen skal tages, for så ender hver anden tråd med skænderier, istedet for at folk får svar på nogen stillede spørgsmål.

Og det med at åbne en "diskussionstråd" er prøvet masser af gange, men enten bliver vedkommende væk, eller smider bare en arrogant bemærkning om at vedkommende ikke vil diskutere.

mvh dova

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 14:05

Den var godt nok under lavmålet and_uden_tand!!

Vaxen

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-07-05 14:10

Dova! Jeg er sandsynligvis blevet kaldt både det, du nævner og værre ting. Men hvis ikke lige, det kommer fra mennesker, jeg holder af eller respekterer, så preller det da totalt af på mig. Hvad ligegyldige personer mener om mig, er da totalt ligegyldigt!

Hvis Kandu overordnet skal skride ind med censur eller udelukkelse af visse brugere, så er der da mange, der kan ryge i svinget. Og resultatet bliver IKKE et bedre kandu, men et kandu, hvor man forsøger at tækkes Administrator, for at forblive inde i varmen. www.din-debat.dk er bl.a. sådan et eksempel.

Overgreb legaliserer ikke overgreb!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 14:11

Dova>>> Jeg følger dig helt bestemt! At sige fra overfor verbale spydigheder er en menneskeret - for ikke at sige pligt. Hvis det bare var det, der skete, ville jeg såmænd heller ikke protestere.
Men når der åbnes 5-6 tråde døgnet med det ene formål at svine en bruger til, så gør man altså kun ondt værre. Og ellers seriøse brugere udvikler sig til de rene bødler, der bruger de selvsamme metoder som den jagede himself.. Det er godt nok et mysterium at forstå.
Ja, vedkommende overskrider et væld af grænser, og ja, selvfølgelig skal han høre for det. Men jeg har så sent som i det sidste døgn oplevet, at alene det, at han siger sin mening bliver opfattet som surt og tvært - og selvfølgelig med en vældig hostil reaktion, der et øjeblik bringer en ellers hyggelig tråd ud af fatning.
Alle er i mine øjne blevet for overfølsomme.

Vaxen

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 31-07-05 14:34

Vaxen

Sandheden var åbenbart ilde hørt. Da jeg ikke har sagt andet end sandheden, siger det nok mere om dig end om mig.

Derudover fatter jeg ikke, at I to [vaxen/birgitta]ikke åbner jeres egen forsvar Arnedrengen tråd.Så kan I bruge jeres krudt på den tråd.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 14:38

ang. sandhed: Likewise, and

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 14:40

Fra Birgitta:

Maj_britt, du skriver i din profil om humor, men aldrig i en ond mening??????? Hvad er så dette??

Tja, Birgitta, fra start lagde jeg jo også mærke til arne, fandt at diverse angreb på ham ofte var i overkanten, en del nicks så det jo som deres fornemmeste opgave at jagte arne i div. tråde.

Det mener jeg stadig er for tåbeligt, men ved du hvad? Arne beder nu selv om denne jagt, læs her:

Ja Arne Jakobsen med K
du hjalp Maj_britt med denne svada ...
maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.

MIn tålmodighed er STOR, især her på nettet, men der MÅ og SKAL være en grænse, og sådan er det.

Måske arne gør klogt i at holde meget lav profil en rum tid.............

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 31-07-05 14:55

er det ikke på tide at lukke dette emne...og la os så få lidt musik

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-05 15:20
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 15:59

buch78: Lige en rettelse - det er IKKE mig der har lavet en side om arne. Jeg har blot linket til den.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 31-07-05 16:03

Flash77 Når du ikke har lavet siden så er du tilgivet...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 16:09

Jeg føler nu ikke der er tale om nogen form for "fællesmobning" med denne tråd. Der er et regelsæt på kandu bl.a. omkring den tone der skal være herinde - og den bliver på ingen måde overholdt af AJ. Der er skrevet utallige klager over ham herinde, uden det har givet andet end højst en advarsel til ham. Hvad skal man så med de regler? Hvor er rimeligheden i at folk kommer ind på dette forum for at stille et spørgsmål for derefter blot at blive spurgt om de er 500% dumme eller komplet idiot o.s.v. af AJ?

Og med hensyn til om vi ikke snart skal have noget musik, så regner jeg da med at AJ kommer forbi med et par sømandsviser senere...

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 16:10

Tak buch78 :)

Kommentar
Fra : 25

Dato : 31-07-05 16:26

ZZ

Kommentar
Fra : 25

Dato : 31-07-05 16:27

ZZ

Kommentar
Fra : 25

Dato : 31-07-05 16:27

ZZ

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 16:49

nemlig 25

Vaxen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-07-05 17:03

Husk lige for fuldstændighedens skyld også at læse den sammenhæng div. Arne-citater står i. Det giver ofte en ganske anden mening. Præcis ligesom div. Bibel-citater ofte får en helt anden betydning nå man læser hele kapitlet og ikke kun verset.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-07-05 17:11

Sammenhæng som citaterne er pillet ud fra?

De citater jeg har skrevet arne, er ikke taget fra de tråde hvor nogen profiler uopfordret kommer ind og generer dig (du ved vist selv hvem det drejer sig om), for det kalder jeg kun forsvar, nøjagtig som når nogen angriber mig, og jeg tager til genmæle.

Men de er taget fra tråde hvor du af en eller anden grund (og ofte uden grund) overfalder andre brugere der: tilfældigvis befinder sig i samme tråd..... har en anden mening end du.....hvor du mener at have besvaret et spørgsmål som ingen andre så skal blande sig i.....o.s.v.

dova

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 17:34

Bibel-citater - nu rabler det toalt for arne. Men der er jo ikke noget nyt i at han føler sig MEGET over alle os andre herinde...

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 17:36

Ja Arne Jakobsen med K
du hjalp Maj_britt med denne svada ...
maj_britt -> Mit svar til killingeejeren står jeg 100 % bag. Hvis DU ikke er dygtig nok til at forstå at en Kattemor IKKE kan klare 7 killinger, er det det squ da dig der er for dum. Lær noget om dyr og natur, før du begynder at skælde mig ud. Din kommentar beviser kun at du elsker dyr, IKKE at du har nogen som helst viden om dem. Voks op og lær noget om dyr, før du belærer mig og andre om dem. Du er jo kun en Pysse-nysse-ihhvor-er de søde-tøs. Men du har ingen viden. Så hold din mund lille skvat.
*********************************************

Arne, det her er da hele DIN svada til mig...........

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 31-07-05 17:49

maj_britt: Det lyder fuldstændigt som et bibel-citat det du kom med der...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-05 17:54
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-07-05 17:54
Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 01-08-05 01:14

Fortsæt endelig, så slipper I for nye brugere.........

Hilsen Innocent

Kommentar
Fra : marcmus17

Dato : 01-08-05 18:14

Jeg er ærligt talt dybt chokeret...
Inden i dag kendte jeg egentlig ikke brugeren arne.jakobsen... men syntes nu alligevel at jeg ville læse de forskellige tråde,links m.v. igennem og se, om de virkelig var så slemt som antydet...

Jeg går personligt ikke ind for at Kandu.dk bruges til andet, end hvad den er beregnet til, men vil nu alligevel for en enkelt gangs skyld undstå mig det koncept...

Arne:
Helt ærligt... jeg kender dig ikke som person, men ud fra din optræden her på kandu.dk er jeg af den opfattelse, at du burde tage kontakt til din læge...
du MÅ lide af en eller anden mental sygdom, og jeg er næsten 100% overbevist om, at du hører til på en lukket institution... Jeg tror i "dybeste alvor" at du er til fare for dig selv og dine omgivelser...

Dette skal på ingen måder betragtes som en tilsvining... jeg ved godt at det forekommer sådan... men prøv (hvis muligt) i højere grad at se det som et venligt råd... Du er simpelthen nød til at ændre din indfaldsvinkel her på siden...

Evt. slet din bruger, opret en ny, og opfør dig ordentligt fremover...

Hilsen: Musen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 22:10
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 15:35

Selvom der kun nævnes det halve af mit mit nick i en tråd, så ender det som oftest med at jeg finder den – og tilkendegiver min mening

Og nope jeg har ikke givet op. Ikke helt i hvert fald - men det er korrekt at jeg har indset at landsbytossen er udenfor pædagogisk rækkevidde. Det nytter ikke noget som helst at appelere til hans intellekt...han bevæger sig jo på krybdyrstadiet hvad angår hjernekapacitet!

Jeg har tidligere forsøgt konstruktivt, at tale fornuft med urostifteren (påvise fejl og appelere til den sunde fornuft) - uden at dette har anfægtet ham det mindste! - så strategien er lagt om. Nu henholder jeg mig til det danske udtryk: "Som man råber i skoven får man svar". Skulle nogen være i tvivl om, hvad der menes med dette, så betyder det, at når man selv starter med at være aldeles uhøflig og arrogant, bliver man tiltalt i samme tone…basta!

Jeg kan på INGEN måde tilslutte mig hverken vaxen eller Birgittas udsagn om at vi alle blot skal skøjte videre, når "stormester" AJ ruller sig ud! ..Fint nok at man ikke bør lade sig gå på af mennesker, som man ingen fysisk/psykisk relation har til..Så langt så godt - og det er jeg enig i. Men jeg er absolut ikke enig i, at een enkelt skal have lov til at tyrannisere alt og alle der kommer forbi hans vej. Kandu og hele internettet er jo ikke kun besøgt af voksne og kloge mennesker som Birgitta, der med sit store vid evner at glemme, samt overse personlige angreb..

Man kan så spørge sig selv, hvor klogt det egentlig er at mene - at et site som kandu kan og skal tolerere et menneske, der kontinuerligt tilsviner sine medmennesker?!

Glemmer I "kloge" mennesker ikke, at kandu og resten af internettet også besøges af børn og unge mennesker, som måske ikke har samme evne til at sortere i møgfaldene - og som måske derfor får et knæk ved at "ét dumt svin" fører sig frem - og nedladende skider på, hvem der sidder bag skærmen?!

Et godt eksempel er denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/71938

I én og samme tråd evner AJ både at lufte hans fordomme mod lesbiske, samt nedgøre en far til et 10 årigt barn (et barn Arne tilsyneladende har været på nakken af) ved at fortælle at man fra fødslen bør kastreres, hvis ikke man har IQ nok til at opdrage sine børn til at præsentere sig med navn og alder på internettet…Hvor idiotisk har man lov at være?!

Og hvad med de mindre psykisk stærke?! Har de ikke lige så meget ret til at bevæge sig i cyberspace uden at være nødsaget til at støde på individer, der uhæmmet og "røvsmarte" tordner frem og tror de er noget særligt (sikkert fordi de i det virkelige liv ikke er en skid) og anonymt kan sidde bag skærmen og kaste deres åbenlyse frustrationer ind i en ellers fredelig debat.

Jeg er klar over, at det er utopi at tro på, at netiketten kan overholdes 100% - men helt ærligt, så BØR teamet sq skride ind og statuere et eksempel! ..Ud med Arne snotdum Jakobsen. Han er ikke værdig til at færdes blandt børn og unge..

Jeg vil til hver en tid kæmpe for, at usympatiske netbrugere ryger tværs over - og ud i kulden, fremfor at sagesløse vælger internettet fra, pga disse..

Og jeg vil aldrig nogensinde undskylde overfor andre netbrugere, at jeg udviser følelser mht til profilen AJ (uagtet om disse følelser er foragt, vrede eller andet). Gør man det - undskylder man jo sandheden!

Øhhh høflighed i samme stue som AJ?!

Excuse me, men som jeg ser et offentligt tilgængeligt forum, så er teamet bag kandu vært for en række gæster. Vi brugere, er deres gæster – og DE tillader sq, at den ene gæst (Læs Arne) er til stor gene for de øvrige gæster - ved at han kontinuerligt ræbende, såvel som pruttende - ser det som hans fornemmeste pligt, at revse såvel sagesløse børn som voksne..

At komme med den groveste af hans tilsvinelser?!...Det er en komplet umulighed. Der findes jo millioner af dem..

Dog havde jeg smidt ham på porten (hvis jeg havde været administrator) efter denne åbenlyse racistiske bemærkning til profilen Mahir..

http://www.kandu.dk/dk/spg/64445

Det fremgår jo med al sin tydelighed, at Lord AJ tror/fornemmer at Mahir er af anden etnisk baggrund end dansk - og derfor får han/hun lige en belæring om hvorledes han/hun skal gebærde sig.....udenfor Persien ..Fy for bræk!

//Creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-05 16:10

Angående din bekymring overfor børn og unge mennesker, hvad mener du så om klummes sprog i din egen tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/72169 ?? Er det egnet for de uskyldige? Synes du skal klage over klumme osse creamybabe! Jo før vi får de 2 idioter smidt ud fra Kandu, jo bedre!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-05 16:14

Og angående racisme så er det ikke svært at finde eksempler på klummes racisme herinde!
http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=108/SubId=/id=1720/text=Trolling+p %E5+Internettet gælder både klumme og Arne! (tillykke med fødselsdagen klumme)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 16:14

Gid din røv må klø - og dine arme er for korte! *L*

Klummes sprog tåler ingen sammenligning med Arnes...Sådan er det - hvad enten du kan lide det eller ej..

Find din kandu partner et andet sted

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-05 16:19

Fra din egen tråd et klumme citat!
Citat
HERNING.... Jeg skal fandme ikke til Herning, så længe den psykopat har folkeregisteradresse der. LOOOL

Tør slet ikke tænke hvilke §§ i straffeloven jeg ville komme i konflikt med, hvis jeg rendte på omtalte afviger

Meget børnevenlig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 16:37

Hvis du gerne vil af med en profil herinde, så vil jeg anbefale dig selv at gøre noget. Forvent ikke at jeg hjælper dig med at få Klumme smidt på porten. Èn af de få profiler, der tør tiltale fjolset som han tiltaler andre?!

Næ Tedd, det ser ud som om, at du må ty til en anden "little helper"

Du ved jeg holder af Klumme og hans humor (platte humor på bekostning af Arne) - og du kan ikke tage det, men det kan aldrig blive mit problem. KUN dit

Hvad med din egen platte humor (på bekostning af Arne ) http://www.kandu.dk/dk/spg/57478

Forøvrigt har jeg set (og også deltaget) i tråde, hvor udlændinge bliver diskuteret - og forskellen på Arnes racisme og det du påstår er racisme fra Klumme - holder ikke en meter!

Der er en verden til forskel på Arne og Klummes argumentationsteknik. Klumme mestrer på glimrende vis at påvise, hvor i den danske politik der kan sættes ind (set med hans øjne) - hvorimod Arne blot smider en gang opkast!

Har du husket at lave de sædvanlige "Fuck You" hilsner med dine naboer idag?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-05 16:41

Jeg kan huske en tråd hvor du spiller forarget over at Arne truer med at offenligtgøre en privat messenger konversation!

Den "Fuck You" du lige har postet her er fra en privat messenger konversation vi havde!
Er du ikke ved at være lidt langt ude?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 16:54

Nå for søren. Ja det kan glippe for en hver.. Faktisk noget rigtigt shit, at man har kandu brugere på msn. Mente det var i en tråd du havde fortalt historien om disse "fuck you" hilsner!

Ikke bevidst Tedd, men er du meget ked af det. Så undskylder jeg da..Og lidt langt ude?!, nej det mener jeg ikke at jeg er.

Begrundelse: Jeg har ikke truet dig - og jeg mente helt seriøst, at det var en konversation vi havde haft her på kandu..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-05 16:56

Ok jeg er en tilgivende sjæl! Apoligy accepted

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 17:59

Tak

Og til dit spørgsmål om hvad jeg mener om Klummes sprogbrug i min tråd?!

Helt fint sprog for min tolerancetærskel - han hverken forulemper børn, eller beder deltagere forsvinde fra tråden - og desuden ville jeg ikke selv kunne frasige mig at ryge i klammeri med et par af straffelovens §'er, hvis Arne en dag skulle blive henvist til min arbejdsplads, som er et center for alkoholikere/blandingsmisbrugere..

Risikoen er endda stor, da vi bor i samme amt

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-08-05 18:13

creamygirl. Grundlæggende er vi vist forbavsende enige. AJ's opførsel er uacceptabel.

Men det vi er uenige om, det er hvorvidt det er acceptabelt at opildne til fællesmobning mod en person med uacceptabel adfærd.

Og ja, der ER jo børn og unge i kandus forum også. Jeg er IKKE enig i, at vi skal lære dem, at folk med adfærdsproblemer skal mobbes ud af fællesskabet.

Og jeg mener også, -ligesom dig, at man skal sige fra overfor brugere, der bruger et sprog, som man synes er for groft.

Hvis en ung bruger kommer i kontakt med a.j. her på kandu, så er skaden ikke så stor, hvis andre brugere straks bryder ind og retter fejlen. Ikke ved at svine a.j. til, -men ved at vise, at man er uenig, og at der også er voksne og fornuftige brugere til rådighed på kandu.
Det er da kun skadeligt og forstyrrende, hvis vi tillader at a.j. kommer til at fylde en masse. Og hvad det angår, så HJÆLPER hadetrådene ham mere end de skader ham. Ligesom hadetrådene skader kandus ry.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 18:26

Jamen ved du hvad Birgitta?!

Det er en absurd diskussion, fordi uanset hvad man gør/siger, eller ikke gør - og ikke siger her på kandu, så vil der altid være modstridende meninger..

Når der åbnes en tråd om Arne, så er det galt - og når man i et seriøst spørgsmål går ind og påpeger hans adfærd, så får man enten besked på at fise af (af Arne), eller også kommer typer som vaxen, bredker og dig og fortæller man skal forholde sig til spørgsmålet, da det er "forstyrrende" at der snakkes udenfor emnet..

Jeg mener det er fair, at disse tråde om Arne dukker op.. Deri er vi uenige - men det er okay med mig..

Længere er den diskussion såmænd ikke

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 09-08-05 18:31

.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-08-05 18:37

Uenighed skal der OGSÅ være plads til her på kandu... Efter min mening....

Jeg synes også det er svært at lade være med at irettesætte brugere som a.j. men egentlig tror jeg, at man opnår mere, hvis man ignorerer ham og holder sig til spørgsmålet...

Kommentar
Fra : 25

Dato : 09-08-05 18:49

Er debatten ikke slut nu?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 18:59

På kandu er der også plads til uenighed.

På et tidspunkt havde jeg også den holdning, at jeg bare ville ignorere ham. Jeg tror nok det holdt i 3 dage, så blev mit "nytårsløfte" brudt.
Han kan kalde mig for hvad han vil, men han skal ikke tilsvine andre brugere på kandu. Og hans tilsvineri fortsætter i en uendelighed.

Han bliver mere og mere grov.
Han griner os lige op i fjæset.

Det er tidligere set at brugere på grund af et sprogbrug, som han har , er blevet smidt ud.

Hvis kandu ikke vil udelukke ham, så synes jeg de skulle gøre ham til "almindelig" bruger

Det vil være en straf, som han vil kunne mærke.

En tråd, som der tidligere er henvist til, nu gentager jeg den lige

http://www.kandu.dk/dk/spg/71938

viser meget.

Ikke kun om ham, men også om andre brugere.

Der er grænser for, hvad jeg vil finde mig i.

Jeg håber på at de brugere, som det især er gået ud over har sendt en klage til kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 19:16

Jeg er udmærket klar over, at man opnår mere ved at ignorere. Desværre vil det aldrig kunne praktiseres, at ALLE vil være i stand til at gøre netop dette - og hvorfor egentlig lade sig træde på?!

Man fristes jo over evne til at tage til genmæle, når man bliver kaldt for en tæve, en liderlig hanhund, eller det der er værre

Desuden kan jeg da fortælle dig Birgitta, at jeg som du går stærkt ind for, at der skal være plads til vores forskellighed.. Jeg siger også min mening og står ved den, men jeg er påpasselig med ikke at bruge et rendestenssprog - og mener at galanteri består i at sige de tomme og dumme ting på en nogenlunde behagelig måde..I min verden er der STOR forskel på at være ironisk/sarkastisk - og så Arnes...hvad er det han ynder at kalde det?!...sømandssprog!!

Jeg kender op til flere sømænd - og INGEN af dem har et sprog som arnes..

Og jo 25, jeg tror også debatten er slut. Altid en fornøjelse at få luft for sin misfornøjelse - og det er hermed gjort..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 19:21

Ans

At straffe Arne ved at gøre ham til almindelig brugere *KMPLAG*

Læg det dog ud som et tip i kandu kategorien

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-08-05 19:42

*KMPLAG* ?????
Kan Man Plagiere Liden Arnes Geni ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-08-05 19:51

Der er altså noget rav ruskende galt.
Når man anbefaler Kandu til andre, går der ikke mere end et par dage, før de spørger :
Hvem er ham der Arne ?
Har han altid opført sig sådan ?
Er det tonen på kandu ?
Han skræmmer jo simpelt hen nye (og gamle) Kanduer væk.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 20:04

Netop Gambrinus! - jeg har oplevet det samme - og anbefaler slet ikke kandu til nogen længere!

Og det værste er, at de gange hvor der har været rimelig ro, så enten opretter Arne selv tåbelige tråde, laver en hel møgbunke ude i tip sektionen, eller går målbevidst ind i tråde og nedgør andres kommentarer - for i fokus vil han sq..Han magter højest at være "overset" i to tre dage af gangen..

Han må ha et ret så sølle liv!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-08-05 20:19

Hold da op hvor den her tråd lige pludseligt blussede op igen.....

Jeg har besluttet mig for at jeg fremover bare vil sætte tedd's link: http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=108/SubId=/id=1720/text=Trolling+p%E5+Internettet ind i alle de tråde hvor jeg synes arne er et fjols. Det er jo helt oplagt at det MÅ være det han er - der findes ingen der går frit omkring der kan være SÅ tossede og svingende som AJ. Så må vi se om jeg kan holde stilen længere end ans kunne i sin tid - men det kunne da være en ide at vi alle sammen bare satte det link ind i de tråde hvor han bliver psykopat uden yderligere kommentarer...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 20:32
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 20:35
Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 20:44

http://www.wagenschenke.ch/

klik på Play HomeRun 2004 her skal han følges hjem

eller HangOver

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 20:48

Håber ikke der er langt hjem. Jeg nåede kun 17 meter med abekatten

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-08-05 20:56

Man kan kun blive trådt på, hvis man selv lægger sig ned i skidtet..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 21:01

Kender du fortovsarne?!

Pivvvv, klamme Klumme, Flash, Creamy og alle de andre er så grimme ved ham..

Du har ret Birgitta...tildels! - Kommer nu stadig lidt an på alder og erfaring

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 09-08-05 21:09

Tjaaa.....
Så fik jeg mig taget sammen til at sende den e-mail til Kandu vedr. Arne.
Jeg ved dog godt, at det er der mange der har gjort
og at det absolut ikke er sikkert, at jeg får svar.
Har Kandu ikke en adresse, hvortil man kan sende et anbefalet brev ?
Jeg tænker igen på en rigtig underskriftindsamling.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 21:24

Jeg er ved at være ligeså god som Ans til at finde gamle tråde*GG*. Fandt lige denne, hvor begrebet "fortovsarne" opstod http://www.kandu.dk/dk/spg/59040

Bemærk hvorledes Arne modtager en tilrettevisning. Det ender som altid i en gang lort, hvor han i stedet for at trække følehornene til sig, "brækker" sig ud på "gulvet" - og mudderet bare vokser og vokser..

Næ, så hellere disse "mobbetråde" - Arne holder sig somregel på behørig afstand, når han fornemmer der er mere end en enkelt han skal bide skeer med..

Tankevækkende!!

Mon han er klar over, at hans formuleringsevne ikke rækker i tråde som disse?! - sagt med andre ord: At han står alene blandt flere - og det huer ham ikke!

En teori: Han klarer sig bedst på tomandshånd overfor en svag modpart - og det VED han..

Gambrinus.

Kandu teamet vil skide os et stykke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-08-05 21:34

Citat
Birgitta Dato : 09-08-05 20:56

Man kan kun blive trådt på, hvis man selv lægger sig ned i skidtet..

det er der desværre mange brugere, der gør

Gambrinus

Adressen til kandu er

Klosterparken 22,
2680 Solrød Strand

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 21:36

Tror jeg vil sende kandu et forslag. De kan advare nye brugere, på siden hvor man tilmelder sig med denne tekst..

Citat
If you find a mushroom man in our site, TELL A PARENT OR PASTOR RIGHT AWAY!
AVOID TALKING TO HIM!
Mushroom men are often very grumpy and bitter and will lash out!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-05 21:40

Eller vi kunne alle have ovenstående tekst i vores profiltekst

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 11-09-05 00:48

Tak for svaret dova.