/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sådan kan mænd også være
Fra : ehtrod_n
Vist : 660 gange
200 point
Dato : 30-07-05 21:48

Hejsa kandu venner jeg vil gerne starte en debat i aften.

Emnet er mænd kan også sladder og bagtale andre mennesker. [hør]

Der er mange der siger at det altid er kvinder der sladder og bagtaler mennesker.

Nu har jeg selv et eksempel jeg mødte en god bekendt på gaden han stod og snakkede med sin fætter jeg gik selvfølgelig hen til dem og snakkede med dem for det var længe siden vi havde snakket sammen sener kom der en anden mand som jeg også kendte så nu var vi 3 mænd og en lille dame.

Jeg blev faktisk helt paf over at høre dem de lød jo som sådan nogle gamle sladder kællinger der står og chikanere andre.

Så kom an drenge hvad har I til jeres forsvar

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 21:51

Intet forsvar! Men vi snakker nu mest om piger og sport og øl når der ikke er piger tilstede!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 21:52

rækkefølgen kan variere!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 21:53

og biler/knallerter, fodbold og fester

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 22:06

Bare for at kvinder skal føle sig vel tilpas, kan vi mænd finde på
at "sladre". Vi er jo gentlemen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 22:30

Nu siger du at det var 2 mænd du mødte. Og den senest tilkomne kalder du også en mand. Ja det er jo så det, er man en mand bare fordi man er af hankøn? Jeg mener NEJ. Der er masser af hankønsvæsener der IKKE er mænd.
Men hvem har skylden for dette? Deres mødre? Deres fædre? Eller deres Koner/Kærester?

Da du jo selv er en pige/kvinde, skal du måske huske på at: Når man peger, er der én finger der peger fremad, men 3 der peger tilbage.

Hvis I Kvinder vil have at mænd ER mænd, så lad være med hele tiden at prøve at lave dem om til små søde kvinder.

JEG siger af og til: Hold kæft. Staks kommer der en kvinde og siger: FY.
JEG siger: Røvfuld. Straks kommer der en kvinde og siger: FY.

Hvis I Kvinder Ikke vil acceptere at Vi mænd ER anderledes, må I Squ nøjes med Dildoer.
Vi er sådan "and U love it". Så lad være med at brokke jer.

Straks har I fundet jeres mand og fået ham lavet om efter JERES hovede, så er han en vatnisse, og SÅ går I ud og finder jer en RIGTIG mand. Sådan noget LORT.

Find ud af hvad en mand ER, og elsk ham for det.

Det er Kvinder der har skabt de 3 sladdertanter. De er IKKE skabt sådan. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-07-05 22:36

Du burde skifte omgangskreds,her hvor jeg færdes, tales der selvfølgeligt fornuftigt om:Piger, fotograferapparater,
piger, gamle motorcykler, piger, nye motorcykler,piger, hvad vi skal bruge alle vores penge til, piger, tilbygninger,
piger, forskelligt slags værktøj, piger, computere, piger, piger,piger.

Jeg vil overhovedet ikke forsvare de skvatmikler du hørte på.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 22:38

sladder er ikke kønsbestemt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 30-07-05 22:44

nemlig miritdk - og i alle aldre !!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 22:50

De 3 sørgelige sladrende hankønsvæsner du har mødt, vil ingen MAND forsvare, borset fra at de et resultat at for lang tids Quindelig påvirkning. De BURDE alligevel have nosser nok til at kunne opføre sig som mænd. Men næste gang du møder dem, kan du fortælle dem at der er nogen på Kandu, der synes at de er nogle "Vatpikke". DET er et Mandeudtryk.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 22:50

tror nu mest det er kvinder (nu må jeg hellere passe på med hvad jeg skriver), men altså jeg tror kvinder er værst til at "rakke" hinanden ned

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 22:54

Nordsted1 - ja du skulle have passet gevaldigt på ( er det egen erfaring ??????????)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 22:54

Mænd er nøjagtig lige så slemme til sladder som kvinder... No doubt about that!!!!

De tør bare ikke indrømme det - de synes nok, det er for tøset

Ser dér skilles kvinder fra mænd

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 22:55

synes jeg får den saftigste sladder fra MÆND !!!!!!!!!!!!!!!!

Nemlig !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 22:59

Da min kæreste kørte 240 km hjem fra arbejde hver weekend talte han i telefon.... Med sin boss... En mand selvfølgelig... Og tro mig! Det var ikke arbejde de snakkede om... Næææ et par rigtig sladdertasker!

3 timer! 3!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:01

har han lige indrømmet det vaxen ?????????????

så er han da helt menneskelig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-07-05 23:03

Vaxen -> Lige præcis i DENNE tråd ville det jo være pænt at fortælle om man er mand eller kvinde.

Din bemærkning om at du Ser at der skilles kvinder fra mænd, er jo noget vrøvl.

Der ER forskel. Har du ikke selv fundet ud af det?

miritdk - De MÆND du får sladder fra er IKKE mænd, kun hankøn. MÆND sladrer ikke om noget som helst.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 23:03

Det var slet ikke nødvendigt! Jeg har siddet ved siden af ham og overhørt eskapaderne.... Men jow - han indrømmer

Vaxen

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:04

Altså, nu siger mine to knægte, at de IKKE kunne drømme om at sladre........ de udveksler erfaring, viden, oplysninger og dit og dat, men det har slet ikke noget at gøre med sladder. Jeg vil så undlade at komme ind på, hvad det er de udveksler, men det er noget med biler, de taler nemlig tit om størrelsen på forlygter.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 30-07-05 23:04

Må give Arne 100% ret.Dit første inlæg i denne tråd rammer helt i plet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:05

haha - så er den hjemme vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 23:05

hehehe... mænd eller hankøn... det er vist et spørgsmål om ord... i min verden er en mand det samme som et hankøn, som er det samme som et menneske ved overvejende testosteron frem for østrogen.....

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 23:07

Sikke der sladres efter der kom flere kvinder ind

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:07

hvorfor prøver mænd altid at overbevise både kvinder og deres eget køn om at de er rigtige mandfolk (mandfolk lyder i mine ører som nisser)...... ???????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:08

jamen tedd - mig bekendt er du da god nok til en gang sladder

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 23:09

Maj_britt >>> Go' med dem... Det er bare indtil de bliver taget på fersk gerning... SÅ skal vi se bortforklaringer

Ok... I to MÆND!! En RIGTIG mand kender sine feminine sider og spiller dem ud på de rigtige tidspunkter... Fuldstændig som en fuldblods kvinde udnytter sine maskuline sider....

Og Kom så ikke her og sig, at min mand ikke er en mand.... Det har jeg beviser på

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 23:09

rigtige nisser sladrer ikke!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:11

det er en helt anden snak tedd - opret et nyt spørgsmål om det

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 23:11

Kunne forresten være sjovt at lave en lille statistik her på kandu.... Hvor mange kvinder henholdsvis mænd deltager i trådene i kategorien smalltalk????

Sjovt lille eksperiment

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:11

er det forresten ikke nisserne der går og hvisker nogen noget i øret ????????

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 30-07-05 23:11

JEG siger af og til: Hold kæft. Staks kommer der en kvinde og siger: FY.
JEG siger: Røvfuld. Straks kommer der en kvinde og siger: FY.

Arne, dit sprog er nu ikke særlig mandigt, jeg kan da love dig for at du PROMTE ville blive korrekset i mit hjem, jeg ønsker nemlig ikke at mine 4 sønner bruger sådan et sprog.

Rigtige mænd har nu et lidt anderledes ordforråd, når de gerne vil udtrykke deres foragt.............i min vennekreds.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 23:12

Mænd sladrer absolut ikke men vi citerer!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:20

hvis mænd videregiver hvad fru XXXX har sagt til hr XXXXX der har sagt til ...... osv - hvad filen er forskellen så på at sladre og citere - tedd !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 30-07-05 23:21

Arne Jakobsen hvorfor er du sur jeg stillede de her spørgsmål i sjov for at få en hyggelig lørdag aften Så fald da lige ned MAND eller er du nu også det.

Men nu til dit spørgsmål om de var mænd selvfølgelig var de mænd. [hør]

Og så til det andet svar du gav kvinder vil have mænd er mænd men laver dem til nogle vatnisser

Nu bor jeg faktisk selv sammen med en rigtig mand i dine øjne Arne han får lov til at være mand med stort M jeg har overhovedet ikke lavet om på ham det er han alt for mandschauvinist til.

Og med hensyn til dildoer så kan vi vel få begge dele det ville være dejlig.

Arne nu har jeg læst så meget om dig de sidste par dage og nu forstår jeg godt de andre,
hvorfor er du så sur og negativ ved du ikke hvis man smiler til verden så smiler den igen livet er alt for kort til at være en hidsig rad. Med venlig hilsen Dorthe forsat god aften eller hvad Arne skal vi forsætte i samme sure mine.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 23:29

Vi fortæller det ordret, Mirit Kvinder er jo gode til at brodere!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:30

kors - de sting må du have fjernet tedd

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 23:32

Du skulle bare vide Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 23:36

Rigtige nisser ved alt vaxen! Lagde forøvrigt mærke til at hvis man ignorerer end hvis person, starter vedkommende selv en tråd han kan provokere i! [hør]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:37

det kan selv en hest finde ud af tedd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 23:38

Alle de andre sladretråde er efterhånden blevet lukket, så er der noget sladder her ?? jeg orker ikke at tæske mig igennem alle de indlæg

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 23:40

godt bent!! bare bekend kulør

Det er en rigtig mand!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 23:40

Jeg har noget saftig sladder om Keld, men jeg siger det ikke!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 30-07-05 23:49

Kan du ikke hviske det tedd

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-07-05 23:52

Så er aftenen forbi for ikke-natteravne...kan I sove sødt allesammen og vær nu søde ved hinanden!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 23:54

ilm - men det sidste kan jeg ikke stå inde for - drøm interessant

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 31-07-05 00:01

Om heste og sømænd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:03

sov godt Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 00:26

Hov hov, jeg er lige kommet

Jeg har arbejdet et sted, hvor jeg var eneste pige, og de mænd var en flok sladderkællinger.

Jeg var dybt rystet, da jeg første gang hørte dem sladre og rakke ned på andre!

vaxen - En RIGTIG mand kender sine feminine sider og spiller dem ud på de rigtige tidspunkter... Fuldstændig som en fuldblods kvinde udnytter sine maskuline sider.... "

Lige mine ord!!! Det er så sandt, som det er skrevet!

Dét er sgu et rigtigt mandfolk! Man behøver ikke at blive en vatnisse - så må man sgu mande sig op og lære, hvordan det gøres!

Og en kvinde, der udnytter sine maskuline sider, se dét er et ordentligt kvindfolk (hvad kalder man det ellers???)

Jeg kan ihvertfald ikke arbejde sammen med en kvinde, der kun bruger sine feminine sider!

Godnat folks!

Hanne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-07-05 00:42

Camillasmoster

Du har fuldstændig ret.

Mænd er betydeligt mere sladrevorne end kvinder.

Og det er ligemeget om det er på arbejdspladser, blandt venner, i foreninger, i motorcykelklubben og alle andre steder.

Og det faktisk som om, man opfatter, at de egentlig er meget mere onde og skadefro i deres sladren end kvinder.

Og her er set helt bort fra almindelig mandehørm om "kællinger og bold"

mvh dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 00:52

hov, hov vi sladre ikke, men lytter og kommenterer kun kammeraternes problemer - som vi højst fortæller videre til vores bedste venner - så kom ikke her og påstå at vi sladre.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 07:31

det var dog en skæg gang læsning hermed morgenkaffen. den laaange snak viser med al tydelighed HVEM man får lyst til at sladre med. humoren og selverkendelserne længe leve!!!
for mig er der forskel stor på at "udveksle informationer" med ét menneske eller flere.
Og definitionen på sladder? Den kender nok de fleste, selv om man af og til kan tvivle.
god søndag til jer alle (undtagen de sure), men sig det ikke til nogen, for jeg har nemlig hørt at ..... tsktsk.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-07-05 09:38

Forresten så har jeg hørt, at ham tedd, nå ja, og bent også, de har begge to, nu vil jeg jo helst ikke rende med
sladder, det ligger mig fjernt, men altså de to, de har, nå nej, det var vist ikke dem, men så var det nogen andre,
ja, jeg tror det var mirit og vaxen, og dova var også med, de har allesammen, altså kan jeg være sikker på, at I
ikke siger det til de andre?? Nå, det kan jeg ikke,,,,,pokkers også, det var ellers noget rigtig saftigt sladder, noget om
noget de havde gjort, øh sammen, nu vil jeg jo ikke, nej jeg vil ikke, men jeg kan sige så meget, jeg har BILLEDER af
det hele. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 10:20

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 10:59

det er saftsusende godt gået af dig Keldd - at have billeder af sladder

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 11:04

ja og så er det i farver, for jeg har set dem.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 11:05

bent - nu sladrer du jo

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 11:22

nej, nej det er ikke sladder for jeg har selv set dem, jeg tror også at tedd har set dem, men sig ikke til keld at jeg har fortalt det.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 11:26

i havde nok ikke troet, at jeg havde set dem - vil gerne se dem igen, dennegang med lidt ekstra pift..... I må vel ku' finde på noget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 11:29

vrøvl aasenissum - du har bare hørt om dem

bent - vi siger det SELVFØLGELIG ikke til keldd - men så må du krydre med lidt ekstra

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-07-05 11:49

Aase:
Hvis jeg kan være sikker på, det ikke kommer videre, vil jeg gerne tilbyde dig arbejde i mit ateliè,
bare et par timer, jeg vil love dig, jeg nok skal sætte lidt ekstra pift i sagerne, det var altså også
en lettere blufærdig omgang sidst.Nu ved jeg jo, du er med på den værste, så bare sig til, så
finder vi en tid, så skal der fanden brodere mig nok komme gang i den.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 11:53

og der var så lige bevis for at mænd er dem der broderer - tedd !!!!!!!!!!!

Keldd jeg er sikker på at asse kan lære dig lidt mere om brodering

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 11:57

Det bliver da også mere og mere skummel go' morgen-læsning

Meeeen... Hører da gerne, hvad der kommer ud at det atelierbesøg......

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:01

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:02

Keldd har altså sagt til mig - sig det nu ikke videre - at han står på lur derude i glasatelieret med sit kamera når de kryber rundt

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-07-05 12:02

Nu skal du ikke tage dig af de andre Aase, bare ring til mig, så finder vi ud af "noget".
Min datter har købt hus 12km fra mig, hun overtager det i dag, så jeg skal lige over og se på.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 31-07-05 12:03

30-07-05 23:21 det indlæg fik squ alligevel Arnedrengen til at skride, så hyggen blev genoprettet.

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 31-07-05 12:21

jeg sladere ikke jeg fortæller bare vidre hvad jeg har hørt LOOL

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:28

Tec_Raven hvad er forkellen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 12:30

den er god

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 12:40

pyyyh keldd, man bliver da helt svedt ved tanken - men det er måske meget godt, da atelieret plejer at være et temmelig køligt sted. man må arbejde sig til varmen, du.
er det så nu, at sladderen vil opstå?
vi siger det ikke til nogen, bare lidt hvisken i krogene, så virker det bedst. egen erfaring? naj da, jeg har ikke sagt noget.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:44

aase i hopla

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 12:49

man har lige været væk fra puteren en time og straks er keld ude med sine fangarme, men jeg kan fortælle om keld, at tsk..........tsk.......tsk.........tsk, men hold det for jer selv - alt det skete sidst jeg så ham arbejde i ateliet, så pas på ham.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:50

ORV manner

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 12:55

Hov.... kommer pludselig i tanke om en ting.... Afledt af bentjuul... for mænd er på ingen måde i stand til at gengive detaljer i sladderen!!!!

Kender I det piger?? Manden skvadrer noget saftigt sladder i telefonen - og når de så skal gengive det fem minutter efter, kan de ikke huske halvdelen!!!! Hvad er der med dem????
Simple informationer går tabt i den proces! Og så må vi jo selv pynte lidt på det, når vi så skal fortælle det videre... SUK!

Jeg synes, det er for dårligt drenge!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 12:56

man bliver da mere og mere spændt - SIG DET NU BENT, jeg skal nok tie stille - mindst et kvarter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 12:59

vaxen - jeg er af den opfattelse at vi kvinder ikke pynter på det som du skriver - men logisk finder frem til den mest sandsynlige løsning

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 13:00

mirit - selvfølgelig, du har ret.... dårligt formuleret!!!

Jow, den mest sandsynlige løsning

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 13:02

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 13:06

Ok aase, men fortæl det kun videre mens keld er ovre hos sin datter tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk....tsk...........tsk med sit fotografiapparat. var den ikke god, ja sådan er han.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 13:09

men for lige et vende tilbage til det oprindelige, så tror jeg, at vi er blevet så fyldt med fordomme lige fra barnsben, sådan er kvinder, sådan er mænd.
når man så var heldig at blive lukket ind i varmen og fik lov til som ene kvinde at være med på en lytter ved frokostbordet, skal jeg love for at forbavselsen steg til uanede grader. "jamænd" de sladrede jo lige som alle andre. men det var jo ikke lige det, som vores barnelærdom fortalte os. hvad skal vi nu tro på?
min mor: mænd er kun ude på en ting! heldigvis er de osse ude på det, ellers var jeg aldrig blevet født, og da slet ikke uden for ægteskab.
jeg har senere erfaret, at kvinder også er ude på den samme boldgade med de samme intensioner.
pyh, hvor vi vover os ud.....

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 13:12

bent, tænk at du har gjort dig fortjent til så megen viden. du må være gjort af noget særligt stof. men tak skal far ha, måske bør jeg vente lidt med det atelier, AT keldd kan få sig selv til det. mæææn tror du nu ikke, at han overdriver lidt?
og fotografier kan jo manipuleres..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 14:10

aase - lol - keldd overdriver da aaaaaaaaaaaaaaldrig -

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 31-07-05 15:27

Har denne indstilling : Alle sladrer, men en rigtig MAND, eller rigtig KVINDE, er ikke bange for at gentage "sladderen" til de personer man har sladret om!!!!!
Sålænge folk kan stå ved hvad de har sagt, har jeg ihvertfald intet problem med at der bliver sladret om mig. For mennesker sladrer....det ligger i vores natur

Vh fluffy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 16:11

Jeg sladre... når det passer mig !!!

</MAND>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-07-05 16:44

Aase:
Jeg overdriver skam ikke, kom nu og se mig:
In action. (Husk stramt tøj)
Hilsen
Keldd......

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 31-07-05 16:57

Hej and_uden_tand tak for bemærkningen det var mig selv der skrev til Arne kan kan da ikke opføre sig sådan så tak for det )

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 17:29

Du goest - her knokler man r.... ud af bukserne (som blev sjaskvåde i en tordenbyge) med at slæbe sit ragelse over til bagagerumsmarked og hjem igen, og så sidder I dér og hyggesnakker uden mig

Nu kan jeg sgutte huske, hvad det var, jeg ville sige - jeg er tråt i hodet af en hest!

Jeg vender nok tilbage, når jeg er mindre træt!

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 17:48

LOL - camillasmoster - du kan da heller ikke rende hjemmefra uden at checke sladderspalterne her - hvad ligner nu det
(lyder til der ikke var nogen der ville have dit ragelse - og når du ikke selv vil hvorfor ialverden så slæbe det med hjem igen )

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 17:52

ARRRJJ, hvor dejligt! Jeg trænger til en dejlig tråd hvor alle er glade og ingen er sure.... Skønt at I er her!!!

Er livet ikke herligt?

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 17:52

Hi hi, miritdk - jeg solgte faktisk en del!

Så jeg skulle ikke slæbe så meget med hjem igen

Jeg var tidligt oppe, så jeg er godt brugt , men sælges ikke billigt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-05 17:56

Har hørt fra påliderlig kilde at Hanne er våd i bukserne! [hør]

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 17:59

tedd !!!!!!!!!!!!!! du sladrer vel ikke lige

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-05 18:02

Nope det er et "direkte" citat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 18:02

JOOOOOOOOOOOOOO vaxen vel er livet da herligt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 18:19

atter engang tedd - hvad er forskellen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 18:22

[hør] skal vi lige være bare lidt ærlige - ??????????????????

ondskabsfuld sladder og nedgørende sladder - og sladder der kan skade - ud med det !!!!!! Men sådan en gang gammeldags god sladder - er det nu ikke lige noget vi alle synes ganske godt om ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-05 18:30

Sladder er helt klart et middel der kan bringe folk tættere sammen! Jeg har boet i både i store byer og små landsbysamfund! Og den daglige sladder i de små landsbysamfund har helt klart en social rolle der binder folk tættere sammen end i storbyernes forholdsvise anonymitet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 18:36

hva´ ????? giver tedd mig ret ??????????

øhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 18:44

snik snak bringer altid folk tættere - gad vide hvad der skete hvis man helt unddlod

torden i nabobyen - æws

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-05 18:48

Bare for at lulle dig i søvn og få dig til at bekende alle dine synder, Mirit, så jeg kan slad øh komme med nogle "direkte" citater om dig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 19:00

Torden hér !!!

</AMA'R>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 19:15

Der var faktisk engang en undersøgelse vistnok refereret i Illustreret Videnskab, hvor sladderen kom under luppen.
Konklusionen var, at mennesket som art er afhængig af sladder for socialt at kunne udvikle os. Noget med at kunne placere sig selv i en social kontekst....
Har kigget på deres hjemmeside, men kan ikke lige finde artiklen. Og gider egentlig ikke at kigge alle bladene på loftet igennem

Vaxen )

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-05 19:17

Har I hørt at vaxen er en dovenkrop? [hør]

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 19:28

Hvor filans vidste du det fra Tedd????? Hvem har fortalt dig det?????

BUSTED!!!

Pleeeease, sig det ikke til nogen....

Vaxen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 19:35

Det er nok vaxen's manglende respekt for vores sociale sammenhæng

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 31-07-05 19:37

vaxen, det lyder helt rigtigt, men jeg mener stadig, at sladder og sladder er to ting. sagt med himmelvendte svedskestene til flere ivrigt lyttende (sikkert kvinder i dette tilfælde) - og så SKULLE I bare ha' set den hat, kjole, kæreste, øjenskygge (fortsæt selv) hun kom slævende med.
og - har du/I set, at olsens er flyttet. er der kun en lyttende, kan samtalen sagtens fortsætte med - sikke et held, de var bare alt for meget, hende og alle hendes mandfolk!!!
keldd 16:44 - har desværre ikke andet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-05 19:39

[hør] Og Molo har en hang til spanske gigolos specielt hvis de kører formel 1 [hør]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 19:41

..og tedd sladre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 19:44

Jeg må se at få lavet en ny Smiley til tedd: (ö) ..ligner det ik' lidt en gris? Jeg tror den ska' hedde [øf]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 19:46

[svin] ...ellers kan man ikke skrive

Skide f'er

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 19:46

aase>>> Har ganske enkelt den holdning, at holde mund med ting, jeg ikke vil have at vedkommende selv hører.... Og - aldrig fuldføre en sætning, hvor jeg har lyst til at sige: "du må ikke sige det her til nogen" inden jeg fortæller videre...
Ud over det, er ALT sladder kun et gode der bidrager til højere livskvalitet!!!!

Min samlever får dog fornøjelsen af at høre alt det saftige, alt det fordømmende og alt det sure og tvære... Kors, hvor er han dog hen heldig mand!!!!!

Vaxen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-07-05 19:49

Du da ellers meget god til at lave når du har drukket ff'ere, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 19:50

HEUREKA !!! En svinesmiley : Såd'n én vil jeg lave ..grisetryne, krølle på halen og alt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 19:52

Ja, molo, ny smiley til tedd er jeg med på!

Han kan ikke engang citere korrekt og jeg vidste, det ville blive "misforstået"!

Torden! Jeps for hunne! Det slog ned fire steder her...

Min veninde og jeg har vores egen "sladrespalte". sidste nyt om fælles bekendte.

Dog er det harmløst, for vi render ikke videre med det. Vi hygger os bare med at fortælle hinanden nyheder om kærester, børn, skandaler mv. Det kan være ganske underholdende.

Jeg SI'R Dem, fru Heilbundt................

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 19:53

[hør] Jeg er i gang: PhotoShop og hele pibemøget. Det ta'r nok et par uger ...men så er den der

Jeg forventer (..selvfølgelig) en positiv modtagelse af denne nye smiley

</SVIN>

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-07-05 19:53

Genialt!!! ikke mindre!!!!

(kunne du så ikke lige opfinde en "ryste på hovedet-smiley når du nu er igang... Den har jeg manglet et utal af gange )

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 200 point
Dato : 31-07-05 19:59

Jeg ar bejde engang på et hospital, hvor vi sad en flok kwinder og holdte frokostpause.

Én af pigerne fortalte, at hendes søster, der arbejdede på en anden afdeling, havde overrasket en mandlig læge i dameundertøj i omklædningsrummet.

Det var en opdigtet historie for at prøve sladdertærsklen af.

Vi sad der måbende og syntes, det var synd for ham o.s.v.

Da vi forlod frokoststuen, var alt om historien glemt.

HA, hun fik ikke en snus ud af det!

Hun havde forventet, at der ville versere rygter på hele hospitalet, men næj. Snyyydt!

Ta' den mænd!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 20:02

arbejdede

Med fare for at blive forvekslet med en vis "mand", hedder det: At sladre, jeg sladreR......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 20:14

Dét er jeg bare ikke ferm til : http://frip.dk/molokyle/temp/gladgris.gif

Jeg må nok hellere holde mig til noget jeg har forstand på

ØL

</MAND>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 31-07-05 20:30

Den er da søøj!

Glad grynt
Hanne

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-07-05 20:54

Hanne.
Hvad er der i vejen med at gå i dameundertøj? Det kunne jeg da godt tænke mig, hvis I lover ikke at sige det til nogen vil jeg spørge Aase, om hun ikke vil tage noget af sit med, når hun kommer ud til mig, jeg har da stadig mirits røde kjole, og hun var skam glad, når hun så mig gå rundt i den.
Jeg havde også sådan en mærkelig fornemmelse da jeg havde den på, det kan jo være jeg oplever det igen snart, bare Aase så husker det.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 21:59

der er nok en kandu´er der kan formå aase til at sørge for passende undertøj til den røde kjole Keldd -
Hvad var der i vejen med g-strengen og strømpebåndet der passede til - eller var det hvad fornemmelsen gik ud på ??????????

psttttt ......[hør] Keldd har selv sagt at han går og lurer på små piger - altså det er rigtigt er det jeg har selv set dem !!!

(så bare ikke keldd )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-07-05 22:21

".....Keldd har en hobby der gør ham høj....han går med dameundertøj"

Frit efter De Nattergale

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-07-05 22:25

Ja............jeg kan ligeså godt indrømme det, men jeg gør det ikke.
Det er faktisk også ligemeget nu, for henne hos den lille købmand, har de fået så'nogen film, hvor de gør
sådan nogle underlige ting, og hende henne i forretningen, er flink til at fortælle hvilke nogen der er gode,
så jeg klarer mig mirit, og du ville jo heller ikke gøre det der du ved nok, som jeg godt kan lide, i hvert fald ikke så tit som jeg ville have det, og det du ville have jeg skulle gøre, nej nej nej og atter nej jeg GØR det ikke.
Hilsen
Keldd........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-05 22:34

ååååååh keld - jeg KAN altså ikke stå på hovedet hele tiden og drikke varm kakaomælk !!!!!!!!!!!!!!!

Hvorfor du så ikke vil give mig penge til en ansigtsløfning - fedtsugning - lidt laser behandling i ny og næ og en ny garderobe - det forbliver mig en evig gåde

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 00:02

Nå, tak for i aften, jeg vil i seng, og dova, pas på, inden ugen er omme,
vil jeg afsløre hvem du er.
Hilsen
Keldd............

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-08-05 00:33

keld fortæl, fortæl, nej ikke her men hvor vi plejer at tale om alle de andre og jeg siger ikke noget videre.........................................lige med det samme

//bentjuul

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 01-08-05 00:38

Det var vidst et godt emne jeg fandt på i aftes nu har den kørt i over 24 timer det har været hyggeligt og jeg ved næsten ikke hvem der skal have de 200 point for I har alle sammen være gode og sjove.

Men kan vi konstatere kandu kvinder at nogle mænd sladder, men så er de heller ikke rigtige mænd fordi vi kvinder har lavet dem om til KVINDER ja så har jeg hørt det med. [hør]

Men uanset om de er m/k eller ej så kan vi ikke undværer dem de fjolser.

Tak for i aften og sov rigtig godt vi kan mødes igen i morgen, men kære kandu kvinder & rigtige mænd nu kan I tænke på det i nat hvad jeg har skrevet og så komme med en lille hilsen. De sødeste sommer hilsner fra Dorthe.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 00:39

Hovhov Keldd
Nu ved du jo ikke hvem jeg er Øeehh eller gør du Nej, det tror jeg ikke

Men pas på med sådan nogen trusler, for hvis du gjorde, ville jeg slet ikke være sjov at komme i nærkontakt med, såfremt du skulle finde på sådan noget

Og det er ikke en trussel.....bare en konstatering

sov godt

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 00:42

Er du ikke formand for den der frygtede midtjyske biker club "Mamas from Hell" Dova? [hør]

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 00:46

Undskyld forkvinde!! Håber ikke jeg er i trouble nu!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 00:47

Nope tedd

Den MC-club jeg en periode styrede med hård hånd, bestod ikke af Mamas, men om rødderne så var tøsedrenge .....nøeh

Nej, det var en fin blanding af både M'er og K'er

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 00:48

P.S.
Det noget jeg har fra Keld!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 00:58

tedd
fornemmer jeg lidt, at du godt kunne lide hvis jeg skulle til Sjælland og uddele dummeflade

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-05 07:54

altså keldd, vi ved da godt at dova er lig med helle, som er forhårdtbestyrer af
HELLES ÆNGLE. de' da ik' noen hæm'li'he' mere, vel?
jeg har lovet aldrig at sige det til noe'n, og løfter skal holdes, det er jeg bare go' til - pletvis.
de dummeflade bliver måske nu uddelt med løs hånd.
keldd, du min beskytter i sloggi og femilet (den med hulmønster), vi gemmer os da bare i høkassen til faren er dreven over.
venter spændt på dorthes nattanker. er den mon hinner egen? natten altså.
...åse

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 10:38

Aase:
Selvfølgelig er jeg din beskytter, kom du trygt i mine arme, og der sker kun det der MÅ ske (ikke måske)
Nu dig dova, hæ hæ,
Citat
for hvis du gjorde, ville jeg slet ikke være sjov at komme i nærkontakt med

du kan tro jeg gør det.
Har du virkelig en formodning om, jeg er bange for dig, eller nogen som helst i din omgangskreds?
HA HA HA HA HOHOHOHOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Du ville ikke være sjov at komme i nærkontakt med, skriver du, ah det må jo komme an på en prøve,
og lad mig så dømme om det.
Jeg skal nok stå helt stille hvis du prøver at tæve mig, så kan det jo være, at jeg kan få dig ud af
busken, men lige meget med det:
Kysse kysse kysse kramme krammekramme smaske smaske
Hilsen
Keldd.........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 10:43

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 10:51

Kom nu dova,
sig noget til mig,

jeg kan tåle det,HA HA HA HA HA HA .

Hilsen
Keldd..........

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 11:29

Aasenissum

Helles Ængle.....den var sgu go'

Men puha nej,,,Jeg har jo engang set et par billeder af Keldd, og det der Sloggi/Femilet-halløj...det giver nogen grusomme associationer

Og nu dig Keldd

Nu ikke blande tingene sammen søde Keldd

Det med de dummeflade, var nu ikke hvis du kunne finde på at offentliggøre identiteten på mig, hvis du kendte den

Det var kun en spøg, udledt af tedds påstand om at det var dig der havde bragt sladder videre om min "berygtede midtjyske biker-club"

Så bare rolig......det er alligevel nogen år siden jeg gik med rygmærke

Men bortset fra det, så bliver jeg #¤f...^^#"§§§§§###h.....&%¤#¤¤##k når nogen lufter tanken om at offentliggøre folks identitet.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 11:43

for hulan da dova - det er der jo ingen der gør her

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 11:56

Hov hov dova,
du har sgu da ikke set nogen billeder af mig i hvad fanden i luften du så kalder det for,
jeg lader mig kun afbillede i mandige positioner, du må da forveksle mig med noget andet, forstå det hvem der kan.
En anden ting er, at jeg forlængst har fundet ud af, at du ikke vil have offentliggjort din identitet,
og det er jo det jeg truer med at gøre i denne uge, og m.h.t. den Midjydske Biker Club, kender jeg overhovedet ikke noget til den, eller andre klubber, for ser du flokmentaliteten disse klubber ekselerer i, kan jeg for ikke fordrage, og har derfor altid ligget mig fjernt.
Men ok. det var nu bare for sjov jeg skrev jeg ville offentliggøre din identitet, så jeg beholder min viden ha ha ha , lidt endnu. Hilsen
Keldd.........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 12:01

Keldd........ "du må da forveksle mig med noget andet" - - hvad andet mon ????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 12:11

mirit:
Det aner jeg da ikke.
Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-05 12:29

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 12:46

Bare rolig Keld! Du skal bare sidde med øjnene klinet til skærmen her http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=20444 Så har du et par timer til at komme ud af landet!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-05 12:49

Der var altså kun én "fantasi"-læge i dameundertøj - og det er ganske vist!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 13:21

Ja teed:
Nu så jeg ham igen ELVIS PRESLEY, på vej mod København.

Øh,Hanne,vil du godt være med til at lege " doktormanden kommer på besøg"

Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 13:30

Jep Keld, og hans chauffør var Mr Mojo Risin'!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 13:31

Citat
du har sgu da ikke set nogen billeder af mig i hvad fanden i luften du så kalder det for,
jeg lader mig kun afbillede i mandige positioner, du må da forveksle mig med noget andet, forstå det hvem der kan.

Keldd...Læs nu ordentligt

Jeg har da set billeder af dig, og da aasenissum så nævnte Sloggi og Femilet, var det der der fremkaldte nogen indre billeder, for tænk hvordan det ville se ud, hvis de sorte Wrangler og skjorten nu blev skiftet ud med sådan et par Sloggier

Nå, men jeg må vist hellere ud igen, og være færdig med at klippe min kæmpegræsplæne inden det bliver regnvejr igen

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-05 13:33

jeg vil gerne, for jeg har ondt i det ene øre, keldd
måske har jeg lyttet til for meget øregas. er der nogen, der kender en øreafgasser? havgasser - er det for søfolk?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 13:34

tedd

Hva' har Jim Morrison nu med Elvis at gøre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 13:39

Tror da sagtens de kunne drikke en øl sammen og udveksle sange, Dova!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 13:52

dova:
I am sorry, men jeg kender ikke de to figurer, aner ikke hvad de står for,har aldrig hørt om dem, såå.......

Aase ,jeg er ked af du har ondt i øret, det går nok snart over, men skriv igen hvis du er ked af noget,

så skal jeg nok hjælpe dig. (og I andrer holder kæft) Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-05 16:50

Keldd - dét vil jeg gerne, for dine andre eskapader lyder...øh............ spændende

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 17:00

Hanne.
Du er sgu dejlig, lige hende jeg har ventet på.
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-05 17:02

Ohh tak!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 17:13

Hanne:
For at vise dig min totalt uindskrænkede kærlighed,

vil jeg dedikere dette billede til dig:

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=168059

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 17:14

Citat
Tror da sagtens de kunne drikke en øl sammen og udveksle sange, Dova!

Jamen tedd...dead men don't drink no coffee

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 17:21

Keldd

Med hensyn til :

Citat
Kysse kysse kysse kramme krammekramme smaske smaske
Hilsen
Keldd.........

Så vil jeg slet ikke være med til den slags sådan som du flirter med alle de andre piger

Men du tager sgu nogen gode sommerfuglebilleder....Jeg kan aldrig få de f........ kræ til at sidde stille længe nok

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 17:30

dova:
Den her sad bare stille 1/160 sekund, så længere behøver du ikke få dem til at sidde stille.

Jeg vil inden sommeren er over, også lave et til dig, men kun hvis du tilgiver, at jeg render

efter alle de andre piger. Hilsen
Keldd.......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 17:47

Selvfølgelig må du da rende efter alle de piger du vil Keldd.

Det er da ikke noget jeg hverken vil eller skal blande mig i

mvh dova

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-08-05 19:21

f

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 19:39

NU... holder I op !

Det er mig, mig, mig ..og KUN MIG ..der løber efter (Mad-)damerne

..alle andre løber efter Keldd

</SELV_DE_GRIMMESTE_PIGER_VIL_IKKE_DANSE_!!!>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 19:42

f

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 19:43

f... for FERIE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 19:52

Luk nu tråden, jeg vil være seriøs fra nu af.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-08-05 20:00

fabelagtig god ide

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 21:20

Uden hensyn-tagen til andres mening : aasenissum -> Du har ret : Påæng til molokyle

..tag dig dog sammen mand : Keldd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 21:23

Citat
Så kom an drenge, hvad har I til jeres forsvar ???

..intet, så længe 'damerne' lytter : Mæeh.... ..så hit med påængårnø Keldd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 21:25

,,og ehtrod_n -> DU.. ka' os' godt komme til lommen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 21:30

Ha ha, molo i fin stil med en envejskommunikation.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 21:35

Alle seriøse fans ved sg da at Elvis og Jim ikke er døde!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 21:44

Helt rigtigt tedd, som jeg skrev i morges, da så jeg Elvis på vej mod København.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-08-05 21:46

jesus lever da osse!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 21:52

Jim Morrison var jeg på drik mæ i går

..tror jeg nok?

</NUL_TØMMER_MÆND>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 21:57

..eller også var jeg faldet søvn ..og drømte?

</NIEL_YOUNG>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 22:00

Rock n' roll can never die!

Godkendelse af svar
Fra : ehtrod_n

Dato : 01-08-05 22:25

Tak for svaret Camillasmoster.

Hej Hanne pige jeg syntes at du skulle have de 200 point

Fordi du havde sådan en god sladder historie om en læge i dame under tøj som ikke passede. [hør]

Det viser jo bare at kwinder ikke sladder som rigtige mænd siger

Mange tak for i aften og sov godt når i skal det De sødeste sommer hilsner fra Dorthe badut spring

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:31

Dorthe Dorthe ..dine ben er for korte... ! Påæng burde ...som altid gå til; lille mig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:37

..ikke at jeg ikke under Camillasmoster påængårnø ... de er ærligt hjemme

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 22:40

ehtrod_n -> Den sødeste sommer til dig og dine også

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 22:42

Selvfølig blev det en kvinde der fik points. Det lå ligesom i spørgsmålet [hør]

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-08-05 22:48

en kvinde var jo den eneste der kunne få ret...det ved du da tedd?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-08-05 22:59

Hurrra for en skøn tråd, Small talk når det er bedst
Og selvfølgelig fortjente Hanne de 200 point, kwinder sladrer nemlig ikke

Sommerhilsen Ripley

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 23:00

Jeg gir dem ihvertfald ret, Mango

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 23:01

Ellers er der lukket for det vand du ved nok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 23:04

Jeg gi'r dem også ret molo

</SLADDERHANK>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-05 23:38

Uha, jeg har da rigtig nok spildt tiden inde foran den anden skærm

Keldd - jeg er rørt til tårer........men jeg synes ligesom dova, hmfr...

Tænkt at jeg har vundet noget, jahuuuuuh, det gør jeg ellers sjældent.

Tak alle sammen - det har været herligt med lidt sl....øh hyggesnak!

Det må vi gøre snart igen. Det er bare at finde et godt emne (og her taler jeg ikke om at finde et lækkert mandfolk....nåhjo, det kunne vi da egentlig godt gøre)

Det vil jeg lige tænke lidt over.

Knuzzer fra mig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-08-05 23:45

Å' så sover dorthe badut spring spilleme, når jeg vil sige tak for poængene

Jeg vil lige tilføje, at undertøjet vist passede udmærket

Tusind dorthe! Slaf lecher! (det skulle forestille at være på hollandsk)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 23:50

Ha ha ha, ja det gør vi om igen en anden gang, og jeg lover at være dybt seriøs
som altid, god nat søde og smukke Hanne, og jeg lover også ikke at kigge, tale, eller gøre
noget med andre piger øh ihvertfald resten af aftenen.
Hilsen
Keldd.....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 23:54

Og hvem kaldte forresten
på et lækkert
stykke mandfolk,
vær ikke ked af det:
HER ER JEG.

Keld................Keld............Keld...................Keld......Ha ha ha ha ha ha .

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 00:01

ehtrod_n ->
Citat
Så kom an drenge hvad har I til jeres forsvar

Tjaeh... ???

Nu har jeg i hvert fald ydmygt bidraget med 20 stærke

..og MIN lækre krop : http://frip.dk/molokyle/temp/charlottenlund.jpg

</DRENGERØV>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 02-08-05 00:59

Nej jeg sover ikke helt natten er jo ung endnu og jeg sidder og Quizzer det meste af natten.

Jeg er meget glad for at I skriver at det var et godt emne så kan jeg alligevel score nogle af jer

Men bare rolig søde kandu venner jeg kommer snart igen med et nyt emne nu skal jeg bare lige gå og finde på et.

Og Molykyle tusinde tak for din lækre krop den er bare for lækker.

På forhånd undskyld til din kæreste at jeg skrev dette. Hilsen Dorthe. [hør]

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-05 04:52

Vidste I forøvrigt at Molo er det eneste væsen, der er i stand til at sladre om sig selv? [hør]

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-05 04:52

Og til sig selv?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 08:37

ehtrod_n -> Ingen kæreste hér i butikken. Af en eller anden grund lader kærligheden vente på sig

tedd -> Ja, jeg synes det ville være ufint at sladre om andre, men dét holder tilsyneladende ikke DIG tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-08-05 11:56

MOLO, det tror da f... sådan som du omtaler dine damebekendskaber *LOL*
Hvad var du du kaldte den sidste dejlige kvinde du havde indenfor døren: afskylia! he he!

Hvem tror du da gad have det kaldenavn?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 16:28

Salmonella Afskylia Hygiejnen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-08-05 22:28

Ha ha...ja det gør det dælme ikke bedre!

Og selvtillid er godt, bare den ikke overdrives

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 23:38

mangorossa -> [hør] Så sku' du høre, hvad de andre kaldte hende før vi mødtes ....XXXXXXXXX !

Nu kalder alle hende blot, som jeg : Afskylia !

..og det synes hun er et sødt kælenavn

Jeg tror man skal kende lidt til hendes fortid og liv, samt mit..for den sags skyld, for helt at forstå; hvad vore relationer egentlig er? ..og hvorfor vi stadig taler sammen.

</MOLOKYLE>