/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
TV STORE FLADSKÆRMSMODELLER
Fra : dhmoelsted
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 30-07-05 21:19

Jeg læser i en avis idag, på nettet ,så snedigt ,at man skal have adgang via tegnebogen, det behøver jeg vel ikke her, man skriver at i løbet af kort åremål, er mange store fladskærmsmodeller forældede, man skal sikre sig at de ER, HD READY, hvad vil det sige....

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 30-07-05 21:24

HD står for high definition! et højopløsningstv med deraf langt bedre billede end det du får i dag! Men HD findes i flere formatter. Du kan læse mere her http://www.sattv.dk/artikler/satellit/hdtv.aspx

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 30-07-05 21:29

Omvendt set så går udviklingen så hurtigt at det måske er bedre altid at købe billigst, og så skifte efterhånden som dit personlige behov opstår/vokser

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 30-07-05 21:59

Tak for svaret tedd.
Den teknik ja der er sket tig og sager siden man som knægt, byggede krystalapparater, og brugte flagstangen og elmasten som fastgørelsen af den lange antenne , jeg er nu klædt på hvis vi skulle ha et sådant TV.
mvh
Hans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-07-05 22:02

Mener nu at vi børn blev iklædt stanniol og fik faste positioner i stuen når vi skulle se svensk tv!