/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Tømre snedker arbejde udføres
Fra : aske5000
Vist : 369 gange
10 point
Dato : 30-07-05 18:26

hej jeg har et tømrer snedker firma som jeg vil gøre lidt reklame for. er der nogen som skal have lavet noget arbejde så kontakt mig jeg kommer på lolland falster og stor københavn. tag,køkken,gulv,badmiljø,paneler,udhus,udvendig malerarbejde, god time løn. tjek www.willerbyg.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 18:30

Og hvad er så spørgsmålet.

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 18:31

om du skulle have lavet noget tømrer arbejde :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 18:32

"aske5000"

Jeg er lidt ked af at fortælle dig det, men det er ikke det rigtige sted at reklamere her....
Ved godt du sikkert ikke er klar over det, men sådan er det altså.

Men i øvrigt er din side efterhånden flottere og flottere - så arbejd bare videre med den...

God Weekend

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 18:33

Nej
kandu er ikke en gratis reklamesøjle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 18:34

Indlægget kommer grundet denne tråd...

og jeg eder ret sikker på aske5000 ikke vidste det med at reklamere...

http://www.kandu.dk/dk/spg/70899

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 18:35

nej sorry undskyld gutter det var nok ikke en smart ide jeg lige fik der

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 18:35

Min nabo er også håndværker, han bruger lokalavisen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 18:38

Men jeg ønsker dig god medvind i firmaet.
Mange venter stadigvæk på en håndværker efter
orkanen i vinter.

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 18:39

nej jeg viste det ikke lige:) men to chancen håber ikke i blev meget sure. forresten så koster en reklame 3500kr pr uge i metro expres. så det er meget dyrt. så jeg tænkte at jeg selv ville prøve at reklamere lidt for min side her. men kan godt se at det ikke var den bedste ide :)

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 18:44

tak teil for ønsket om vedvind. og tak til refi også. det er rart at der er nogle menesker som gider at hjælpe en. det sæter jeg stor pris på. jeg kan sige at det kører godt i mit firma allerde. jeg har et kanont godt samarbejde med en dygtig murer i kbh. og han har en masse arbejde til mig så det er cool nok. til andre som har tænkt på at blive selvstændig kan jeg kun sige gør det udfør drømmen i vil ikke fortryde. der er meget arbejde med det regnskab osv. men det kan man betale sig fra. så bare klø på dem som går og drømmer om at blive sin egen here :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 18:45

Du har vel din hjemmeside adresse på bilen.
Det lægger man mærke til.

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 18:50

nej teil. ikke i nu men du har ret jeg skal have lavet nogle klister mærker til bilen eller nogle magnet skilte. jeg har også tænkt på at få lavet nogle t shirts med logo på osv. nu har lige fået oprettet en konto i carlf. så jeg tror jeg køber 30 stk og for et tryk eller 2 på dem. jeg skal også have lavet arbejdstøj med logo osv. det bliver vildt spændene. men jeg ikke haft tid til det. og så længe der er arejde så vælger jeg at holde udgiften nede til min. med reklame osv. selv om man kan trække det fra. :)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 18:53

Klogt at holde udgifterne nede i starten.
Og den bedste reklame du kan få er det arbejde du udfører.
Et godt stykke arbejde fortælles videre til naboer og venner.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 18:53

aske5000

Jeg har lige set din hjemmeside. Jeg skriver ikke for at være "skolelærer", men der er nogle stavefejl, som jeg synes du skal få rettet.

Jeg synes heller ikke, at det er en god ide at sætte smileys i en annonce. For mig virker det for "smart". (din smiley kan ikke ses, men kun tegn)

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 18:56

oki tak for rådet ans. jeg ved det jeg staver ikke for godt øv lidt ireterende når man selv står for markedsføring. men vis du finder nogle stave fejl må du meget gerne rette dem og sende dem til min email. det vil blive meget glad for

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 30-07-05 18:56

hejsa Thomas
God hjemmeside du har men du burde sætte den under tips for arb/billigt tømrerarb. , bare fortsæt den måde at få ekstra arb. på.
Men med din erfaring kan du give en masse gode råd som du kan sætte under tips for gør det selv folket. Bare tjek selv hvad der ligger i forvejen.Indenfor vinduer(malingarb. evt til beskyttelse(husk shellak til knaster),køkkener, bad, og møbler,udhæng,værktøj og deres funktioner .Kan også være størrelser på søm/skruer/dybler til feks profilbrædder,eller isolering af vægge/lofter og andet man bør være opmærksom på.
bare et godt råd fra en gl. isenkræmmer.
Eskild

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 19:02

De fleste kommuner har en hjemmeside med bl.a. links til de lokale virksomheder.
Også en mulighed for reklame i lokalområdet.

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 19:02

hov eskild det var et godt råd du kom med der. det vil jeg tage at gøre :) tak for venligheden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 19:03

Ja - det er ikke forbudt at være lidt smart....

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 19:06

nej vel refi det er det ikke i nu. og så længe man ikke kan komme ind og side for at være smart så går det nok ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-05 19:14

aske5000

Hvis du skriver gode råd i tip(s) så undlad at henvise til din egen hjemmeside. Du vil få på puklen.

Det er ikke vellidt her på kandu, at man reklamerer for sit eget firma i tip.

Der er ingen regel om det. Men på et tidspunkt tog det overhånd fra nogle brugere.

Bare et godt råd.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 30-07-05 19:16

velbekomme"ggg"
Kunne også være priser på et køkken vi fik hjælp af en tømrer(god kammerat) til hjælp af vores gør det selv køkken,min mand er efterhånden blevet en god håndværker(er trykker)fik gode råd af min far/og hjælp til loft af min far som er gl. bygmester.
Købte et kvik køkken saml selv de startede en weekend med at samle køkkenet før det gamle skulle ned,jeg er dagplejer og lukker kl. 15 om fredagen så den eftefølgende fredag kl. 14.30 pillede de det gl. ned og søndag aften kl. 22 var det nye op og alt vasket af,gulv på om mandagen+ fejelister/og paneler om tirsdagen.
Køkken i massiv egetræ med rustfristål greb+ alle nye hvidevare(købt på nettet og lev. på adressen) løb kun op i 55.000.Det gl. solgt på www. qxl.dk til 500,- med hvidevarer incl.(fri for at fjerne det)
En uge færdigt før datters konfirmation.
eskild

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 19:23

ok ja det var en god og billig måde at gøre det på. alt er jog billigt vis man gør det selv. og vis det så også bliver godt ja så må man sige til sig selv at man har gjort en god handel. og det var da rart at nåede det før konfirmationen.

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 30-07-05 19:50

hej aske har set på din hjemmeside. som der er andre der har gjort opmærksom på så er der stavefejl
hold da op nogle lange afsnit du har. hvis jeg var dig ville jeg lave flere afsnit.

de opgaver du tilbyder burde du sætte op i punktform da det så vil være mere overskueligt.

drop det med at du har sat 30 køkkener op (eller hvor mange det nu var) skariv istedet bare stor erfaring.
du bør heller ikke skrive hvad dit iværksætterkursus kostede. det er nok at du har deltaget.

jeg synes også det som kunde er irrelevant hvor meget du tjente i timen da du var på akkord.

bare et par råd herfra. du ønskes held og lykke med det hele.

Hilsen en der også er selvstændig

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 30-07-05 20:53

thai_dk ja har fået det at vide før så der må jog være noget om at det ikke er så godt. og ja du har nok ret den er nok for personlig den hjemmeside. jeg må nok helere lave den om så den ligener en rigtig prof side. og ikke en stil om min livs lange erfaring :)

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 31-07-05 07:37

Det kunne måske være en god ide hvis kandu havde en tråd som hed bruger til bruge eller lign. hvor små selvstændige, handy men, sy-piger kan reklamere med deres kunnen og timeløn. Eller man kunne udveksle gensidig hjælp. Vi har vel alle brug for lidt praktisk hjælp af og til.

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 31-07-05 20:47

jeg er helt med på vad du mener qfha. det er faktisk en god ide.