/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
arne.jakobsen med k
Fra : ans
Vist : 459 gange
1 point
Dato : 29-07-05 01:09

Du kan afreagere her i denne tråd.

Hvis der havde været en afreageringskategori på kandu, så havde du været på 1. pladsen

I denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/71468

fortsætter du en smalltalk.

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-07-05 00:51

Toupie -> Når jeg åbner en tråd, er der et helt klart spørgsmål. Når andre begynder at misbruge den tråd, melder jeg mig ud. Jeg har derfor ikke set de spørgsmål du nævner, men kan ikke forestille mig at de afviger ret meget fra så mange andre af samme slags. At skulle svare på enslydende spørgsmål, er ikke det jeg synes er det mest sjove, og burde også være unødvendigt. Hvis du har fulgt med, ved du jo at jeg HAR svaret. Om spørgsmålet bliver drejet lidt, i den ene eller anden retning, er jo ligegyldigt. Men læg mærke til, at det ALTID er de samme profiler, der PLUDSELIGT overtager mine spørgsmål. Og hver gang én af dem kommer ind, så kommer jeg UD. Jeg gider ikke bruge min tid på mudderkastning.

Men for at vende tilbage til vibse's spørgsmål, er det stadig min mening at refi's kommentar er TOTALT ubrugelig.

At NOGEN af jer synes at vibse's tråd skal bruges til IGEN - IGEN at debattere med mig, viser KUN at I ikke har fattet NADA (en skid).

Nogle af jer KUNNE have kommenteret min kommentar til refi om ubrugeligheden af hans kommentar, men det er der selvf. ingen der har lyst til. NEJ refi er fredet, uanset hvor snot-irriterende han er i alle tråde. Han er TOP-10 etter, men hvis du checker hans svar, er det mest ENE-svar og/eller svar hvor han bruger en anden Kanduers svar til at slå op på nettet og finde et link. Så viden kom fra en anden, men refi scorer pointene, fordi han ligger i sin seng og har MASSER af tid til at søge på nettet. Kunne han så bare finde ud af at sige TAK for hjælpen!!! Men det kan han heller ikke. Derfor er jeg sur på refi. Han er en snylter. UFFEDUFFEDA.

arne.jakobsen

Skal du ikke snart på ferie?

Tag en tur til Minnesota f.eks.

http://www.bll.dk/Home/Ferieguide_R.aspx?rejsebureau=Profil%20Rejser&rejsemaal=Minnesota

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 01:16

Ja, evt. på en enkeltbillet

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 11 point
Dato : 29-07-05 01:33

Kan kun henvise til den anden tråd........

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 01:48

refi

Jeg har læst den anden tråd.

Jeg ville nu, hvis jeg var dig, skrive til kandu.

Der må være grænser for, hvad man som bruger kan tillade sig.

Jeg tænker på endnu en tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/71161

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 01:51

Det er den samme jeg refererer til.......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 01:58

Jeg troede det var Toupies tråd

arne.jakobsen fortsætter sin "smalltalk" i

http://www.kandu.dk/dk/spg/71468

arne.jakobsen med k

Du er jo på kandu på nuværende tidspunkt.

Hvorfor svarer du så ikke på de "tråde", der er oprettet specielt til dig.

Du får måske mere ud af at være med på en "lurer"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-07-05 02:23

ans -> Jeg svarer på ALLE tråde som jeg synes der er reson i at svare på.

Hvorfor er du så dum at du skriver "arne.jakobsen med k"

Ved du ikke selv at du HAR stavet korrekt?

Lurer???? Nej, men når jeg stiller et seriøst spørgsmål i kategorien Kandu, er der KUN én der svarer seriøst. Alle andre kommentarer bliver pludseligt forandret fra spørgsmålet til XXXXXX, SÅ gider jeg ikke mere.

I tråden fra i aften giver såvel jeg, som andre vipse 98 gode svar. At refi kommer ind med sin bemærkning, beviser bare at han/hun har et ekstremt behov for at gøre opmærksom på sin egen tilstedeværelse. Det er absolut ikke første gang at denne refi, spammer seriøse tråde med meget Useriøse bem.

For fanden ans. LÆS den tekst du citerer.

At du forsvarer refi's måde at tjene Superpoint på, forklarer KUN hvordan du har optjent dine.

ans -> Jeg har sagt det tidligere: Du er for svag og har ALT for stor tro på din egen herlighed. Tag dig sammen.

Jeg svarer IKKE på tråde der er SPECIELT oprettet til mig (søde lille dumme ans), fordi Kandu IKKE drejer sig om mig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 02:49

Nu var det ikke "vipse 98" men vibse68 der stillede et spørgsmål om tigere i Indien.

Citat
jakjoe Dato : 28-07-05 23:09

Lidt statistik og oplysninger http://www.saveindiastigers.co.uk/panthera-tigris-tigris-india.html

mvh
jakjoe

Citat
arne.jakobsen Dato : 28-07-05 23:13

The Banghalore National Park of India. Hilsen Arne

og her

Citat
arne.jakobsen Dato : 28-07-05 23:46

Ja, det var altså Bandipur jeg mente, ikke Banghalore. Undskyld huskefejlen. Arne

Har du selv lagt mærke til hvornår du retter på dit tidligere svar. Ca. 35 min. efter jakjoes link.

Du er bare så dyyyyyyyyyygtig men du er og bliver tudefjæs.

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 29-07-05 02:58

Søde lille mig vil bare sige tak for i nat [hør] Og mange tak for en hyggelig & fredfuld debat.

Vi kan mødes igen i aften hvor det er endelig fredag Så skal jeg nok finde på et rigtig godt emne i smalltalk.

Forsat god nat og sov godt gør så ikke noget jeg selv kunne finde på.

åååhhh jeg sover næsten allerede hvis jeg da ikke lige skulle tage en nat bajer inden

Han er altid så sød og så bliver man så nat nat og en lille :-* til jer allesammen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-07-05 03:03

Har læst spørgsmålet fra vibse68 og synes ikke at tråden blev spammet før de volsomme udfald fra Arne Jakobsen, jeg kan godt lide der går lidt smalltalk i spørgsmålene og går IKKE op i pointræset som visse andre, jeg læser spørgsmålene og svarer hvis det er noget jeg ved lidt om og engang med tiden kommer jeg nok også med useriøse bemærkninger men indtil da synes jeg godt om de små sidebemærkninger hvorfor skal alting være så seriøs ? bare min mening.
Hilsen Ove

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-07-05 03:14

ans - ENDNU ENGANG er din tråd KUN beregnet til at overbeskide mig. Og så undrer du dig over hvorfor jeg IKKE gider svare på den slags tråde????? Jeg svarede på denne, fordi jeg troede du havde rent mel i posen. Men NEJ. Lort som sædvanligt. Bvadr.

P.S.: Tag dig dog sammen kvinde

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 03:18

ans - jeg kunne også have besvaret spørgsmålet, da jeg havde læst jakjoe's svar og link

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-05 03:34

"ans - jeg kunne også have besvaret spørgsmålet, da jeg havde læst jakjoe's svar og link"

Narj altså, bentjuul

du anklager vel ikke nogen for at prøve at fuske sig frem ved hjælp af billige løsninger

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-07-05 04:41

Men hold dog OP hvor ville I kede jer uden mig.

For 9 måneder siden var det molo, keldd og BjarneD (m.fl.), der altid var samtaleemnet. Nu er det mig. (Delvist selvvalgt)

Er det i øvrigt ikke lidt sjovt at det ALTID skal være MÆND? De MEST højrøstede Kandu'er ER jo ikke mænd. VEL???

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 29-07-05 09:25

Det lyder dog besynderligt,at du siger,at du ikke gider beskæftige dig med Mudderkastning.
De 90% af dine svar drejer sig jo ikke om andet,men det er måske noget andet når det kommer
fra dig.Du føler dig åbenbart som en selvbestaltet konge her på Kandu,og det leder mig frem til
at spørge om du har mindreværdskomplekser.
oz1eqp

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 09:56

dova skriver
Citat
Narj altså, bentjuul

du anklager vel ikke nogen for at prøve at fuske sig frem ved hjælp af billige løsninger

Nej dova, jeg har ingen grundlag for at beskylde ans for fusk

//bentjuul

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-07-05 22:01

arne.jakobsen: Der er vel ikke noget forkert i at overskide dig, er der? Jeg synes det er noget af det mest velfortjente herinde overhovedet! Du er ganske modbydelig.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 01-01-06 18:28

Tak for svaret refi.

Jeg lukker dette spørgsmål, da det iflg. kandus nye regler vil blive slettet.

Hilsen ans og godt nytår