/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pinnacle Systems Studie PCTV
Fra : Fijala
Vist : 1469 gange
200 point
Dato : 26-07-05 17:28

Jeg har fået foræret et pci tv kort af ovenstående type, men uden driver. Xp kan ikke finde en og jeg heller ikke selv end ikke på deres hjemmeside.
Jeg har nu forsøgt med 10 forskellige drivere men ingen virker. Der kommer en lille skærm op og siger at kortet ikke kan startes.
Er det så defekt eller er det bare mig der ikke lige kan finde ud af det?

Win XP Pro med SP2

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 17:33

XP burde egentlig selv installere en driver der dog ikke er optimal, men her er en del - find den der passer til dit kort

http://search.pinnaclesys.com/search?q=driver&site=my_collection&client=my_collection&proxystylesheet=http://www.pinnaclesys.com/css/googleuk_new.xslt&output=xml_no_dtd&restrict=UK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 17:33

Finder den i det hele taget kortet.......

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-05 17:39

Yes den finder kortet dog kalder den det Multimediekort og Multimedieskærmkort. Jeg har Everest installeret og det er det der fortæller mig at det hedder ligesom ovenstående. Der står dog også Pinnacle på kortet med en label.

og som jeg tidligere skrev har jeg prøvet 10 forskellige fra Pinnacle uden held.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 17:42

Jamen det er korrekt nok - det er et multimediakort - men kig lige på de drivere i linket.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-05 17:43

Dit første link får jeg ikke noget ud af da det bare ligner html.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 17:48

Du har ret - det går ikke igennem
Dette gør - og så skriv driver oppe i searchfeltet - så kommer de sider der skulle være kommet med det andet

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Support/Downloads/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-05 18:03

Ja jeg tænkte det nok. Det er netop der inde fra jeg har valgt ud fra uden held endnu, men der er selvfølgelig også mange muligheder så det er vel bare at starte fra en side af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 18:05

jep

Hvis den findes findes den der

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-05 18:12

Nå nu har jeg lige hentet en ny og det skulle ikke undre mig om det så ikke virker. (Det håber jeg dog). Jeg genstarter lige

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-05 18:17

Næ nej det var heller ikke den.

Jeg tager dem nu fra en side af og jeg skal nok vende tilbage når det er lykkedes

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 26-07-05 18:21

Bare i orden - hvis de ikke virker er kortet sikkert defekt

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 10:07

refi - jeg tror sgu kortet er defekt, nu gider jeg ikke hente flere drivere og forsøge med, da det er det samme hver gang.
Du skal have tak for Hjælpen

Kommentar
Fra : xtxdk

Dato : 06-10-05 08:25

For at få pinaccle tv tuner kort til at virke med windows xp sp2, kræver det at du henter den nyeste driver fra pinnaclesys.com, da tv tuner kortet ellers ikke kan starte! Jeg kører selv med det kort på xp sp2 uden prob.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-10-05 16:22

xtxdk

Det er lige netop det der er problemet. Jeg kan ikke finde en driver der passer. Kortet hedder det som overskriften hedder og der er ingen af de mange drivere jeg har hentet, der fungerer dertil.
Hvis du kører med et lig med, kan du måske fortælle mig hvad driveren hedder.

På forhånd tak og hvis det virker vil du blive belønnet

Fijala