/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Ram til en gammel Compaq bærbar.........~
Fra : Eyvind
Vist : 259 gange
350 point
Dato : 25-07-05 16:26

Hvor skaffer man Ram (64 Mb) til en gammel Compaq Armada 1530D
Den kan kun bruge 64 MB og jeg har prøvet et par forskellige som ikke virker.
Jeg har lige nu 16 MB i den eneste ramslot = 32 Mb ram i alt.
Jeg har søgt på EDB priser
Søgt på nettet
Men intet resultat.

Ja jeg ved godt den er gammel.....................men det er jeg også,
så det er lidt af en sport at køre med den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 16:37

Har du prøver compaq.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 360 point
Dato : 25-07-05 16:44
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-07-05 17:02

sæt en annonce i den blå avis! Eller tag ud på genbrugspladsen hvis de tar imod gamle computere!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-05 17:53

Refi - det ser ud til at være dem.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-05 19:50

Tak for svaret refi. Jeg har faktisk surfet rundt for overhovedet at finde den rigtige ram, som du nu har fundet.

Tedd - jeg skal nok hoppe over på Ebay eller den blå avis og købe den ram,
for jeg ved jo godt at dette ikke er nogen handelsplads.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 21:16

Selv tak - så først du havde svaret nu - vi får jo ingen mail....