/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pda/gps, hvor stort SD kort skal jeg bru~
Fra : robnek
Vist : 437 gange
20 point
Dato : 25-07-05 00:21

Er ved at finde frem til den rigtige pris på en Mio 168 pda/gps (p.t. billigste er 3079,00) med skandinavien og Vesteuropa, men kom lidt i tvivl om hvor stort SD kort jeg skulle købe. Jeg har behov for kort over Tyskland, Østrig og Italien. Har tænkt på 2 stk. på 256 MB, idet jeg har hørt at pda'erne arbejder langsomt med større SD kort i. Er der en venlig sjæl, som kan oplyse mig ??

Kommentar
Fra : Firstoftwo

Dato : 25-07-05 00:34

Tyskland alene bruger ca 522 MB det er næsten det samme som hele Skandinavien
jeg har en kammerat der har næsten hele Europa (har dog fravalgt nogle lande på grund af manglende lagerplads) på et 1GB SD kort. Han har også en Mio som din købt hos Harald Nyborg
Mvh. First of two

Kommentar
Fra : robnek

Dato : 25-07-05 00:37

Hmm....ved du eller en anden om det er sandt, at pda'erne arbejder langsomt med store SD kort ??

I øvrigt, tak for svaret.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-05 00:38

I vores GPS er der et kort på 1 Gigabyte, og der kunne norden og Vesteuropa ikke være på det hele, så der måtte udelades noget af det.

Det er så en Medion.

Men SD kortet på 1 GB koster hos Harald Nyborg 679,-

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-05 00:43

Jeg tror nu ikke det betyder det helt sore, om det er et 256 MB eller et 1 GB kort der kommer i.

Vi havde tidligere en HP pda/gps , og der var den lige så hurtig når det ekstra kort med vesteuropa blev sat i, som når den kørte med det lille kort bare med norden.

mvh dova

Accepteret svar
Fra : erling_l

Modtaget 30 point
Dato : 25-07-05 00:56

Jeg har en Ipaq, hvor jeg har en ret stor del af europa liggende på et 1 GB kort, og den arbejder ikke anderledes med det, end med det kort jeg har med præ-installeret Skandinavien.

Godkendelse af svar
Fra : robnek

Dato : 25-07-05 01:14

Tak for svaret erling_l.