/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Billigste Mobilabonnement??
Fra : Nuserpigen
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 10-10-02 02:16

Hvilket mobilabonnement er det billigste med henblik på sms og tale.....??

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 04:32

Kan varmt anbefale Telmore....
Hvilken telefon er det?

"Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Vw3p9.88038$Qk5.4009198@news010.worldonline.dk...
> Hvilket mobilabonnement er det billigste med henblik på sms og
> tale.....??
Når
> den har ladet op kan den lidt igen - med tryk på lidt.
>
> Hvad skal jeg gøre? Nyt batteri, opgradering, ny telefon?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 04:38

Selc, Claes, Nuserpigen?

> Hvilket mobilabonnement er det billigste med henblik på
> sms og tale.....??

Det kommer jo an på hvor meget du SMS'er og taler.
ClubBlahBlah (0,24/1,10) og Telmore (0,25/1,20) er et par forslag.

*Fischer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 06:15

TELMORE....

"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:3da4f4b9$0$18564$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Kan varmt anbefale Telmore....
> Hvilken telefon er det?
>
> "Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:Vw3p9.88038$Qk5.4009198@news010.worldonline.dk...
> > Hvilket mobilabonnement er det billigste med henblik på sms og
> > tale.....??
> Når
> > den har ladet op kan den lidt igen - med tryk på lidt.
> >
> > Hvad skal jeg gøre? Nyt batteri, opgradering, ny telefon?
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 10-10-02 11:36

Jeg har også lige skiftet fra TDC til TELMORE og TELMORE bruger også TDC's forbindelser men de er bare uden abbonnement og til billigere priser på SMS og minutpriser

Hos TDC betaler man for hvert "påbegyndt" minut mens du kun betaler "sekund" pris hos TELMORE

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-02 22:02

BEDSTE Mobil Abonnement

0,99 per minut*
0,22 per SMS
39,- i Abonnement
Oprettelse KUN 99,- kr.

Abonnementet inkluderer:
MULTISVAR 5 - VIS nummer - Hemmeligt nummer - Banke På service

Se mere på http://www.telekom.dk

Du får 100kr gratis tale/sms for hver ny kunde du henviser

MVH
Michael (Alias copycatDK)

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 10-10-02 23:01

Hvor god dækning har Telemore??

Har TDC Mobiltalk med Zone.... og en nokiatlf.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 10-10-02 23:11

det skal være abonnement ikke taletid.....
Kan man kun få taletid hos Telemore og ikke et almindeligt abonnement?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 22:08

"Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Vw3p9.88038$Qk5.4009198@news010.worldonline.dk...
> Hvilket mobilabonnement er det billigste med henblik på sms og
> tale.....??

Hvad med det nyt Mono fra Orange. Det kommer lidt an på hvor meget du taler
og sms´er.
Hvis du ikke taler så meget, så vil jeg nok anbefale Telmore, da der ikke er
noget abonnement, og prisen er lav.
Derimod hvis du taler meget, ville jeg nok kigge lidt på Mono. Der er
abonnement, men minut prisen er meget lav.
Jeg ved ikke hvad prisen er for privat, men for erhverv er den 25 øre i min.
Om dagen og 14 om aftenen.

Mvh

Jens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-10-02 00:01

"Signman" <buro@mail.dk> skrev
> "Nuserpigen" <Nuserpigen.news@kandu.dk> skrev
> Jeg ved ikke hvad prisen er for privat, men for erhverv er den 25 øre i
min.
> Om dagen og 14 om aftenen.

Prisen er også 25 øre om dage og 14 ør om aften/natten/weekend for private
med Mono. Personligt og især ikke hvis man som jeg har et lavt telefon
forbrug ser Mono som et godt abonnent. Med Mono er der en abonnent afgift på
117 kr. om måned, hvilket man kan ringer i 97,5 minutter eller sende 468
smser for hos f.eks.Telmore, så personligt syndes jeg at man lige skal tænke
sig godt og se på hvor meget man ringer før man vælger Mono.
Men TDC Mobil Bonus til 30 kr. om måned og en start minuttakst på 2 kr. kan
også være et fint valg hvis man har brug for GPRS (dette skal købes som
tillæg hos TDC) som man ikke kan få hos Telmore.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 11-10-02 16:13

telekom er abonnement.

Jeg betaler frks min 69 kr om måneden. Det vil sige inger jeg en måned for kun 20kr for jeg en regning på 69kr. Ringer jeg for 69kr på en måned så lyde regningen så på 69kr.Så alt i alt så betaler du intet i abonnement hvis du snakker for 69kr om måneden. Men der er kommet det nye abonnement hos dem som er endnu billiger. Og de har samme dækning som Tele Danmark da det køre på deres net.

MVH
Michael (Alias copycatDK)

Godkendelse af svar
Fra : Nuserpigen

Dato : 12-10-02 17:11

Tak for svaret copycatDK.

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 12-10-02 17:14

Hejsa
Tak for alle svarene
Jeg tror det er http://www.telekom.dk der billigst, efter hvad jeg har tjekket.... de bruger også TDC´s net....

Kommentar
Fra : Daschmuck

Dato : 21-04-03 14:26

hej!!! jeg har orange og det er udmærket billigt!!!
please prøv lige denne adresse: http://www.kingsofchaos.com/page.php?id=527487