/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg Quizzer
Fra : ehtrod_n
Vist : 396 gange
300 point
Dato : 22-07-05 19:52

Hejsasa jeg quizzer meget her på internettet. Og jeg er f.eks. også med i en quiz der hedder vindenhund men det er de dumeste spørgsmål de stiller hvad mener I f.eks. om spørgsmålet

HVOR LIGGER ÆKVATOR HER ER SVAR MULIGHEDERNE
1 SYD FOR KØGE 2 NORD FOR KØGE 3 VED SIDEN AF BAGEREN QUIZZEN HAR VÆRET DER 3 GANGE SÅ JEG HAR PRØVET ALLE 3 OG DEM SAGDE DE VAR FORKERT HVAD GØR MAN SÅ JEG TROR AT DET ER MENINGEN AT DEN SKAL VÆRE FORKERT.
Syntes I ikke det er for galt jeg ved godt at det er et gratis spil men alligevel. De har også et andet spørgsmål som jeg også har gruplet over. HVAD HED FODBOLDLANDSHOLDETS LAUDRUPER I 1970. FINN GEORGE ELLER CHARLIE. Hvad ville I svare jeg har sendt en e - mail til vindenhund. Kender I nogle sider hvor man hurtig kan få noget og vide for det er sommetider svært at finde noget på internettet. med venlig hilsen på en dejlig fredag aften

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 22-07-05 19:56

Alle disse quizzer kan du somregel finde svaret på ved at klikke på et link i spørgsmålet.
Det er jo reklamespørgsmål som kun har til formål at få dig ind på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 22-07-05 19:57

han hed Finn og ækvator er åbenbart væk..........

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-07-05 20:35

Ja, Ækvator ligger da syd for køge, hvis altså ikke det er en dyrehandel ved navn ækvator der ligger ved siden af en bager

Og mener ogå at den Laudrup der var, hed Finn Laudrup.

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 20:38

Finn Laudrup er der ingen tvivl om - det er Michael og Brians far.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 22-07-05 21:03

Ækvator ligger da oz nord for Køge, hvis man er villig til at tage en lille omvej.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-07-05 21:24

Citat
Ækvator ligger da oz nord for Køge, hvis man er villig til at tage en lille omvej.....

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 21:39

Spyt kraftigt nok og du rammer dig selv i nakken

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 22-07-05 22:02

Hej hvor er I bare i fredags humør i aften Nej refi Finn Laudrup er ikke Michael & Brians far men farfar men ellers er det rigtig har jeg fundet ud af. [hør] Jeg kan læse I har mange ideer om hvor ækvator ligger dova tror syd for Køge & maj _ britt nord for Køge. Jeg kan fortælle så meget at spørgsmålet har været der 3 gange og alle tre var selvfølgelig forkert så de ved det ikke selv derfor siger jeg der er noget snyd med i spillet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-05 22:05

Jeg satser på MIG !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 22-07-05 22:07

Godaften tedd jeg har aldrig være så god til at spytte desværre så det kan jeg ikke [hør]
Men ellers tak hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 22:10

ÆKVATOR ligger da vist Nord for den lille flække i Botzwandia som hedder Køge.
Og det var Michael og Brian som spændte ben for deres far "Finn" så de selv kunne komme på landsholdet i stedet for ham.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 22:14

Citat
Nej refi Finn Laudrup er ikke Michael & Brians far men farfar

Hvad er da det for noget vrøvl - han er deres far

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 22:18

Ja det tror han da.................................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 22:24

Med de gener sønnerne har er der vist ingen tvivl

Men man ved jo aldrig med de berøntheder - konerne keder sig vel også

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-07-05 22:25

Det bli'r da i familien

Hanne

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 22-07-05 22:27
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 22:29

Ja - til michaels sønner

Hen er ikke farfar til sin egen søn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 22:32

sønner = søn - han har vist kun en.

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 22-07-05 22:37
Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 22-07-05 22:40

Det var ikke så godt det var forkert men der stod at Finn var Michaels far endnu gang undskyld

Godkendelse af svar
Fra : ehtrod_n

Dato : 23-07-05 02:23

Tak for svaret refi. Det var godt at vi fandt ud af at Finn Laudrup var Michaels far. Men Ækvator er godt nok et tusinde svar spørgsmål !!! Godnat og sov godt
med venlig hilsen Dorthe