/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kopi af egen DVD
Fra : haeggelin
Vist : 298 gange
100 point
Dato : 18-07-05 19:19

Kan ikke kopier min egen TV optagelse, har skjult forgåene tv program og det samme i slutning, for at få hele TV-programmet, kan godt se den på DVD/TV afspiller og på PC. Men hvis jeg vil lave et kopi af min DVD(med NERO 6) kommer der en fejlmelding om læse fejl, men det kommer først når brænding skal starte og hele læse prosessen er over, hvis jeg prøver og rippe får jeg samme besked men med det samme.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-05 20:09

SKJULT ??????

Hvad er det helt nøjagtig du har gjort - dit spørgsmål er ikke let at forstå.

Er det en DVD du har optaget på en stationær DVDafspiller eller er det et videobånd du prøver at kopiere.
Du må præcisere lidt mere......

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-08-05 18:43

Det er optaget på DVD, men jeg har selv løst det. DVD-optager lage to mapper på DVD med vidiospor på og jeg overførte så bare den største i Nero så virkede det, så jeg lukker nu

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 03-08-05 18:48

Skjult tv udsendelsen før og efter det program jeg ønskede st optage, er i DVD på en DVD optager med HD, hvorfra man gemmer TV optagelsen fra. Har løst det