/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Sig det er løgn!! Please..
Fra : creamygirl
Vist : 631 gange
100 point
Dato : 15-07-05 22:36

Jeg er lige faldet over denne

http://gossip.tv2.dk/article.php/2547356.html?forside

Og er rystet i min grundvold

Næst efter Thomas Helmig, Robbie Williams, Keanu Reeves, Brad Pitt, Colin Farrell, Val Kilmer, Johnny Depp, Duncan James, Mads Mikkelsen, og de noget ældre....Alec Baldwin, George Clooney, Sting, Molo, eyvind m.fl -

så har Tom Cruise sq da altid været lidt for lækker

Tror bare ikke på, at han er bøsse. Men hvad mener I?!

Skal han elimineres fra mine drømme, eller hva?!

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 15-07-05 22:44

"det er løgn"

Eller også er det ikke. Mange piger siger, at de lækre mænd enten altid er optaget, eller er bøsser. Hvis Tom kryds ikke rigtig er optaget (for han er da en pæn fyr) - så er han jo nok bøsse, ikk´??

- næ du, det var tider dengang mænd var mænd, og bøsser var skydevåben.....

mvh berpox

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 22:48

Tro ikke på alt hvad du læser......

Det gælder også på Kandu

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-07-05 22:50

Nårh ja, hva' fa'en, han er jo nok alligvel uopnåelig.....bøsse eller ej, så derfor kan du vel stadig have ham i drømme

Så forresten også lige på forsiden af Se & Hør, at B.S. Christiansen, det dejlige skår, var udsat for lignende rygter, og at der var oprettet profiler i hans navn, hvor han angiveligt skulle være på jagt efter unge mænd

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-07-05 22:54

Det er sq da hamrende ligegyldig om disse dejlige skabninger er uopnåelige Dova!!

Sig nu ikke, at du ikke er en drømmer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 22:56
Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-07-05 23:02

Jeg ser flottere piger på gaden i dejlige Danmark end jeg gør i alle film, musikvideoer og modelblade osv.
Og det mener jeg 100%.
Det er dejligt at være mand.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 23:20

Sygate -> Ja !!! Det bedste ved disse sommertemperaturer er; at pigerne igen har fået ben

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-07-05 23:27

molokyle->
Ja det er dejligt... kunne det bare altid være sommer.

Dog har jeg arbejdet i et fitness center i lidt over et par år. Der har de altid ben året rundt

Hvis det ikke var et underbetalt og for mig ubrugeligt job i længden, så var jeg klart blevet

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-07-05 23:30

Jeg talte med en veninde på et tidspunkt om hvem hun syntes der var lækker af kendte mænd. Hun er 17 år.
Hun kunne ikke lige komme på nogen, så jeg nævnte Brad Pitt for hende.

Brad Pitt sagde hun???
Det er da sådan en min mor syntes er lækker...

Der følte jeg mig lidt gammel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 23:55

Sygate -> Ja.. det er dejligt med ben hekle året ...bare de sidder i næsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-05 23:57

Ps. Min mor ka' bedre li' Poul Richard ...sku' jeg hilse at sige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:00

Klart at moderen til den 17 årig pige finder ham for lækker. Manden er 41, men hold da helt kæft, hvor er han for lækker.

BTW, så er jeg selvr 27

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:01

..er du savl 27 creampie ?

</MOLO17>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:02

Svaret er ....42

</45>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:03

27 yes, og til de lidt ældre mænd

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:07

Ja jeg er jo 31 men ligner ifølge dig en på 19½ creamygirl.

Ja jeg har mange navne herinde

Men nu ryger cando.dk sig også en tur snart. Gider ikke alt det rod.

Det her er så min Moderprofil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:09
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:10
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:13

Det var dog foruroligende Sygate
Mener ellers at have læst, at Sygate har en dejlig kæreste?! ..er det helt forkert, eller spiller du blot oddset

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:14

Hvordan laver du det der molo????

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:15

Nej jeg havde en kæreste på 20 indtil for en måned siden eller lidt over

Og det er sidste gang jeg roder med kuvøseguf....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-07-05 00:16

Citat
Det er sq da hamrende ligegyldig om disse dejlige skabninger er uopnåelige Dova!!

Sig nu ikke, at du ikke er en drømmer

Jamen, det jeg mente var sq da også jeg skrev , at selv om han skulle være bøsse, kan du jo stadig drømme om ham

Så må du jo bare flette ind i drømmen, at det er han ikke alligevel

Om jeg er drømmer

Narjj...ikke så meget, er nok mere realist men derfor kan man da godt synes at en eller anden kendt fyr ser hammergodt ud

Selv om det så nok ikke lige så meget er dem du har på listen....øh et par stykker af dem ved jeg sgu ikke engang hvem er

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:17

Citat
Fra : Sygate Dato : 05-06-05 13:18

Jeg er 31 og har en dejlig kæreste på 20. Jeg indrømmer med det samme at det bestemt ikke er nemt med en så ung partner.
Min ekskæreste var 21, så jeg har det nok med at falde for de unge piger.
Men det hænger nok sammen med at jeg har levet et vildt liv med at gå i byen stort set hver weekend, siden jeg var 14 og til jeg blev ca. 29 år.
Så jeg har ikke fået udviklet "kæreste" siden i mig endnu. Og har altid været bange for at et forhold blev for seriøst. Altså med Villa, Volvo og Vovse. Bare tanken om det har altid skræmt mig.
Så det er nok også en af grundende til at jeg ubevidst har valgt meget unge kærester.

Og i mine øjne svarer et forhold hvor manden er 24 og kvinden 28-29, til et par hvor kvinden er 19 og manden er 30-31 år. Så det tror jeg personligt er en af grundende til at man i den aldersgruppe ikke vælger ældre kvinder og yngre mænd for de forskellige køn.

don't mess with me. Min hukommelse er til et 13 tal....Din nød Sygate*L*

Nå, jeg kom for sent, du har sq formået at komme mig i forekøbet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:18

Laver hvad Sygate ???

Jeg laver sgu da ik' en skid .-D

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:20

Jamen Dova, det helt ok.
Jeg bager selv i øjeblikket på en hamrende sød fyr - og det virker

Alligevel skal der sq være plads til Thomas og alle de andre drømmetingester, ik?!

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:20

Hehe... det kan jeg med nød og næppe lige huske jeg skrev for længe siden

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:21

Molokyle->

Det er alle de billeder med kandu.dk som adresse???

Hvordan hulen laver man dem?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:23

Ergo, vil jeg være den mest ræderlige kone at tilrage sig. Tænk bare på, hvad jeg ville kunne grave frem fra fortiden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 00:23

Hvis man har været gift med Nicole Kidman så er man IKKKE bøsse!

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 16-07-05 00:25

Ja det kan jeg se creamy

Nu lukker jeg ned for denne profil så dette bliver det sidste indlæg fra cando.dk

Hulk hulk vræælll

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 00:25

"tedd"

Lidt krudt skal der da være at skyde med

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:26

Men når jeg så bliver gammel og senil, så kan du sidde og hive ting frem i samtalerne creamy

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:28

Tom må da være bisexuel i det mindste når han har været gift med Nicole Kidmann.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:28

Sygate -> Det er ikke noget man 'laver'. Det er noget man finder frem til ved at læse koden man får vist ved at højreklikke på siden og vælge: Vis kilde ..eller vælge browserens menu: Vis->Kilde

..og så prøve sig lidt frem. Skrive URL'en ind i browserens adresselinje og hvis der er bonus ? ...så osv...

Sygate.... du skylder nu "#3E8" point !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:29

Alzheimers er no problemos, så længe du har mig Sygate

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:30

Ok.... molo:

Her:

http://kandu.dk/dk/emne/20608

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:31

Sygate -> Det er 'deep linking'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:31

Emne???

Hvorfor skrev den mon det???

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:32

http://kandu.dk/dk/spg/70697

Det her skulle der have stået.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:34

Det lyder godt creamygirl...

jeg er på vej til jylland

Men jeg vil altså ikke have en volvo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:34

Ork Gud Sygate : Den fes ind 1. gang

Det var bare at klikke videre ...som man plejer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:36

Det syntes jeg også jeg gjorde. Men åbenbart ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:38

..om en uge har jeg off-time. Så ska' til eks'en fø'sda'

..og så ska' jeg til Århus ...og Hundslund (.... I må bare ikke sladre til hverken; tedd eller til mangorossa ..formerly known as: mango)

SSsssshhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...........................................

</HEMMELIG>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:39

Hundslund????

Det lyder som om der bor mindst 4 mennesker i den by

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:40

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:43

DE har en Kirke og et Vandværk og en Brugs og en Kro, Forsamlingshus, Marker, landevej og det hele...

</MOLOCYKLER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:47

Det er muligt jeg ikke kender alle i byen, men efter et par dage? ...kender de ALLE mig!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:48

Du glemte det fælles lokum Molo...Et lokum så lille, at har man et bolche i munden blir man nødt til at gå ud, hvis det skal vendes i munden *L*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:50

psssst Sygate. Hvor lander du i Jylland?!...bare sådan for at vide det

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 00:53

Jeg lander på min pude om få sekunder...

[hør] ..hvis nogen vil vide.. ?

</KUNAAT>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:54

Det vil vi ikke vide *G*

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:54

øh... et eller andet sted i østjylland tror jeg når jeg kommer herover fra

Har da været i Jylland 3 gange ca.
I Århus, og i Silkeborg...

Hvor bor du derovre Creamy??

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 00:55

Jeg vil altså også gå i seng nu....

Skal op kl halv elleve i morgen... puha

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 00:59

Jeg bor i Holstebro...Æhh, det vil sige næsten. Nærmere netegnet Mejrup, som er meget meget tæt på*L*

Holstebro bliver min næste faste base. Skal bare lige finde den rette bolig

Jamen, godnat Sygate/Cando/Den GodeFe - samt alle de andre profiler du har..

Kommentar
Fra : Den_Roede_Baronesse

Dato : 16-07-05 01:09

Har lige søgt på Krak : Creamy - Mejrup
Intet resultat !
Jeg tror du tager p.. på os.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 01:16

Nå tror du det Rouladebrinus?!...Hrmff, jeg sender fluks et tæskehold ned på kommunen så. De må jo have glemt at indskrive mig som borger i Mejrup.

For her bor jeg sq

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 01:25

Og ved du hvad Brinus?!

Nu er jeg jo lidt af en bonderøv - og har derfor opdaget at man herude på landet ikke selv er herre over, hvor mange katte man har på kost og logi..

Katte i flertal er skide trælse. De kan nemlig sove stort set alle steder. De opsøger bløde steder, så som sofaer og senge, og det er til at få fnidder af - pga. alskens kattehår og andet lort de slæber rundt på..

Man kan selvfølgelig komme til at sætte sig på dem, men dette er kun et problem hvis man ønsker at beholde dem, eller hvis man vejer over 1 kilo..

Nøjj, hvor jeg savner min tilværelse i Århus - men KUN EN ENKELT KAT*suk*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 01:26

Du har ikke søgt godt nok - den findes skam

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 01:28

"den"?! Er det nu jeg skal blive hamrende tøse fornæemet?!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 01:33

Over hvad dog -- Det var til Gambrinus -

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 01:43

Jeg er med på at jeg er både "krakket" og "Creamy" -
men at blive omtalt som "EN DEN"..

Ahhh Refi, du gik lige glip af 100 point havde ellers lige bestemt,
at du skulle have dem *S*

Sov godt

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 16-07-05 08:07

At det er et PR-stunt er muligt, men at det skulle være for at dække over at han er bøsse tvivler jeg stærkt på, med min lille smule kendskab til scientologi ved jeg at der er det ikke muligt at være medlem af Scientologi og være bøsse samtidig, medmindre han indvilliger i at starte forfra ved trin et, og arbejde på ikke at være det, men det kan da være at det er Scientologi han forsøger at narre først og fremmest, mange af dem har jo vist sig at ikke at være så fine i kanten, som de forsøger at give udtryk for.
Han er jo også sluppet afsted med at blive skilt fordi han fandt en anden, den slags er heller ikke tilladt, man på ikke blive skilt i Scientologi, - ja man på heller ikke melde sig ud, hvis man har underskervet en kontrakt.
Da Scientologi går meget op i PR tror jeg at det godt kunne være at Scientologi styrer Tom Cruise og forlanger det af ham, at vise en pæn fasade, få orden på sine forhold, så Scientologi derved får et bedre ry, da det har stor betydning for deres renome, hvordan deres kendte medliemmer opfører sig, da folk jo forbinder dem med organisationen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-05 08:20

Jeg vil gerne spille bøsse hvis jeg kunne få Nicole Kidman på det!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 10:45

En by kan da kun omtales som DEN - hvad skulle DEN ellers omtales som

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 11:13

AHHHHH.... god morgen kandu´er

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-07-05 11:46

Go’ morn’
Ku’ i ikke ha’ ventet et par timer med at vække mig ?
Jeg lå lige og drømte så dejligt om Sandra Bullock.
Nu er hun vel ikke hermafrodit også ?

Jeg var så træt i går aftes, så jeg ikke engang lagde mærke til,
at jeg havde logget på som Den Røde Baronesse.

Hun kunne ikke styrer sin nysgerrighed, så hun brændte 110 point af på at købe 3773’s tråd. Nu har den stakkels tøs kun 20 point tilbage.

Nå hun overlever det nok, hvis bare hun er heldig at gå gennem syn.
Den stakkels pige lider kraftigt af eksamensfeber.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 13:03

Sandra Bullock?
Hun er da ikke lækker?

Syntes du virkelig det?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 13:12

Jeh holder med Gambrinus ...når det kommer til Sandra : Hun er ved Gud en steg !

..ligesom creamygirl : http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 13:32

Som kvinde vil jeg gerne have lov til at sige, at Sandra Bullock i mine (kvindeøjne) er langt kønnere end Nicole Kidman..

Nicole er speciel..ja! - men alt for ranglet og mager. Lidt for drenget egentlig, så måske er mænd der tænder på hende i virkeligheden bøsser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 13:39

Girls on Film ?

1.) http://www.ez-entertainment.net/Arquette_Rosanna.htm
2.) ....... Øøeeehhhhhhhhhh ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 13:45

Nicole Kidman er da ok. (Uden tøj) i Eyes Wide Shut.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 13:47

Det kommer slet ikke bag på mig, at du mener det Sygate.
Hun matcher jo så fint din spæde drengekrop

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 13:48

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 13:49

creamygirl:

Kan du godt li fyre med store bøffer?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 13:51

.....NEJ *S*

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 13:51

Min eks var meget tynd og høj. Næste gang jeg får fast pige skal der være lidt mere guf på

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 13:51

Men jeg forlanger dog, at fyren har større røv end jeg selv

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 13:53

Mener du ikke omvendt?

Eller mener du bredere skuldre end dig?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 13:54

Må jeg ikke lige få en kort beskrivelse af dig creamy?
Det kunne være sjovt at høre lidt om hvordan du ser ud

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 14:01

Nej det må du ikke Sygate. Det er jo ikke en dating side, vel?! Jeg kan dog fortælle dig så meget, at jeg har ingen fællestræk med hverken Sandra eller Nicole

Men jeg har et lille problem. Kan du fortælle mig, hvordan man sletter en kontaktperson fra sin messenger (således man ikke kan ses på deres liste længere) så kan det være du får mit skonummer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 14:01

Min største kærlighed havde træskohoved, pacehår og torskemund

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 14:05

Det tror jeg ikke man kan. Men du kan højre klikke på deres navn og vælge slet og bloker.
Mon så ikke når du ikke er logget på i 33 år at han (Går ud fra det er en han) til sidst sletter dig?

Jeg har selv lige afinstalleret min messenger og slettet en kontakt person. Når jeg så går på min email kan hun stadigvæk se at jeg er online, men med et eller andet web online halløj. Det fik jeg ihvertfald af vide af hende via en sms.

Hvorfor svarer du ikke når man skriver til dig??????
Jeg har ikke messenger mere.
Men jeg kan se du er online....
Belastende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 14:06

Nååååhhh -"creamygirl" - nogen fællestræk må du da have - du har vel hoved og r... samt arme og ben på de samme steder som omtalte

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-07-05 14:07

Jaaa....
Der er da mange modeller, der er flottere end sandra Bollock.
Men ikke med hendes charme !!!
Så hvis hun kommer forbi og absolut vil ha' mig,
ser i mig altså ikke på kandu i laaaaaang tid.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 14:09

Ok jeg vil da også godt ha en hende et par nætter
Men så hellere Anna Kournikova eller lign.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 14:10

Hvilken str. sko bruger du så creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 14:13

Det er skam ikke for at være uhøflig Sygate, men den mail du en gang sendte til mig krævede ligesom ikke noget svar. Har jeg ikke ret i det?!

Havde du haft spørgsmål, så havde du skam også fået svar. Jeg er sq da et dannet menneske (tror jeg nok)

Nå jo Refi. Jeg er vist nok ikke hverken udviklingshæmmet eller handicappet, så det med hoved og r... samt arme og ben er rigtig nok - men det er vist også det eneste..

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 14:14

No offense taken. Det er jo også lidt ligemeget når du bor i jylland

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-07-05 14:14

Egentlig kunne du Refi have risikeret at ramme et ømt punkt. Du kan jo ikke vide om man er benamputeret eller noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-05 14:18

Med den hastighed du opererer her på Kandu er chancerne for at jeg havde ret - MEGET STORE

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 14:22

Jeg kender en kandu kørestolsbruger

..som jeg har planer om, i nærmeste fremtid, at overraske med et uanmeldt besøg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 16-07-05 14:23

Skal jeg ikke også snart drikke dig under bordet i FF´ere molo?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-07-05 14:29

Sygate -> Tjoehh... du kan jo begynde med at bære mig ud af bus 888 og prøve med at få mig på højkant, når jeg 'hitter' Aarhus i kommende måned

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 23:26

Citat
Næst efter Thomas Helmig, Robbie Williams, Keanu Reeves, Brad Pitt, Colin Farrell, Val Kilmer, Johnny Depp, Duncan James, Mads Mikkelsen, og de noget ældre....Alec Baldwin, George Clooney, Sting, Molo, eyvind m.fl -

Takker ydmygst for denne placering, men:
Hvorfor er Molokyle med i den sammenhæng.
Hvorfor staves mit navn ikke med stort, som de andres.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-05 23:30

Molo - hils og sig at jeg ikke har røget siden 20/10/04 og er stolt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-07-05 23:31

Creamygirl.

Jeg ser til min vildt store glæde, at du har fundet dig en gut du bager på, og at det virker. Hvis du vidste hvor glad jeg er på dine vegne. Du har om nogen fortjent en sød og rar gut der kan værdsætte dine kvaliteter. Mange lallerøve og andet skrab vil sikkert gi deres højre arm for at få dig som kæreste, men jeg er sikker på du omhyggeligt har udvalgt et mandfolk..... en tolerant, arbejdsom gut der ikke er en skidt knægt.

Lykke til.......

Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 10:36

Argh Eyvind, det var sq en fejl - og jeg både skammer mig, samt beklager dybt

Faktisk, så skulle du slet ikke have været med på listen

****************************
Klumme

Yes, jeg både udvælger og fravælger særdeles omhyggeligt mine bekendtskaber - også hvad angår kærester!

Og der er rent ud sagt gået ged i mine hormoner, men det gør ikke spor.
Forelskelsen giver mig lyst til at tage en hoppetur i sengen selv om mandfolket godt nok brændte mig af i denne weekend (på grund af arbejde) ...så jo du har ret i, at han er en arbejdsom sjæl *L*

Men pyt, Omnia vincit amor - som man jo siger og jeg er ret så sikker på, at han nok skal gøre skaden god igen..

I øvrigt tak for dit ønske om lykke. Det varmer

Ps til (E)yvind.

Please - please! Kan du tilgive mig, så er du sød. Jeg kan da umuligt gå en hel lang søndag, uden at du tilgiver mig for min bommert (angående det lille e)

Du får lige en røvfuld af de store: E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E E
Jeg har det med at glemme - og på denne måde kan du selv hente dem her i tråden, hvis det igen skulle glippe for mig..

Happy Sunday

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 12:01

Jeg er glad for ikke at være på denne creamede liste - og så er det ligemeget med det "E".
Jeg vil hellere være på listen hos almindelige dejlige damemennesker.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 16:22

Nådada Eyvind!

Blot fordi jeg er lidt overkåd, overtræt, opmærksomhedskrævende, larmende, småforelsket og en anelse uopdragen - behøver du da ikke blive fornærmet
Selvfølgelig er det ligemeget med det store E...

Er det så meningen, at jeg af dit indlæg skal udlede, at jeg er (u)almindelig?! eller mener du blot, at jeg ikke er et damemenneske?!

Never mind! - jeg påtager mig gerne begge dele

*************************************

I min desperate søgen efter et modargument til at Tom skulle være bøsse, stødte jeg på endnu et CHOK!!

hehehehe.. Det er garanteret løgn, men ifølge dette link:

http://www.webavisen.dk/showarticle.php?id=10730

går der rygter om, at pedellen Willie (fra serien The Simpson) han også er bøsse, samt at Homers kæderygende svigerinde Patty er lesbisk

Det er til at græde snot over, at selv de elskelige figurer i The Simpsons skal udråbes som homo'er *LOL*

Verden er af lave

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 17:03

Kender ikke familien Simpsons - det er ikke nogen som bor her i nærheden.

Jeg er ikke fornærmet, og jeg ved heller ikke hvad det skulle være over.
Men det er da sjovt at lege lidt med ord og mellem linier-antydninger.

Thi hi

PS. Jeg plejer at få et 9 tal i forskellige vurderinger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 17:04

...............................................på en 100 scala.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 18:12

Du har da ret Eyvind. Det er fint at lege lidt med ord og mellem linier-antydninger, men man må ikke glemme, at for at ALLE skal have en chance for at være med i fortolkningen af disse antydninger, så er det væsentligt, at det er det overflødige man får med, som er det nødvendige for at kunne forstå antydningerne..

Fik du den, tror du?! - ved godt den er lidt rodet thi hi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-05 18:33

Jow da - og jeg vil spørge en Jyde som jeg kender om resten af det jeg ikke forstår.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 19:12

Den sidste lille ordleg fra dig - forstod jeg altså godt Eyvind

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 17-07-05 22:52

Tak for svaret berpox.

Citat
næ du, det var tider dengang mænd var mænd, og bøsser var skydevåben.....

Hvor har du dog ret