/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Åbne 2 Hjemmesider samtidig ?
Fra : bjarnebr
Vist : 449 gange
200 point
Dato : 14-07-05 15:27

Er der nogen der kan fortælemig hvordan man kan åbne 2 (eller flere) hjemmesider samtidig, så man kan skifte mellem dem.

mvh
bjarnebr

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-07-05 15:30

Du kan bruge filer>ny>vindue

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 14-07-05 15:33

Du kan også bare bruge vis>skift til. Så kan du vælge mellem de senest besøgte sider.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 15:39

Du kan også bare installere avant.

http://www.avantbrowser.com/index.html

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 210 point
Dato : 14-07-05 15:41

Jeg åbner bare Internet Explorer, så mange gange gange jeg har lyst til.
Åbner IE går til en hjemmeside, åbner IE en gang til og går til en anden hjemmeside.
Nul problemer.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 14-07-05 15:46

Jeg åbner dem jeg vil bruge og skifter mellem dem med "Alt" og "Tab". Så kan du bladre mellem siderne og samtidigt se vhad du bladrer hen på i det lille vindue i midten.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-07-05 15:49

Jeg gør som Gambrinus.....

Skal du ikke deltage i festlighederne om 1100 bobs gambrinus - i musik?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-07-05 16:05

Kommer !
Gambrinus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-05 16:27

hvis du har popup-stopper på kan det være du skal klikke på enten shift eller ctrl samtidig som du åbner ny side

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-05 16:31

Se det problem har avant HELLER ikke

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 14-07-05 16:40

Brug Firefox http://www.mozilla.org/products/firefox/

Tabbed browsing (faneblade) og popup-stopper - virker på langt de fleste sider

mvh berpox

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-05 17:12

Ja og i Firefox kan du gemme alle dine faneblade med hjemmesiderne til næste gang.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-05 18:16

Deepnet Explorer kan også det der med tabbed browsing, det er den browser jeg bruger mest så kan kan i ro og mag sidde og læse det ene faneblad mens det andet og tredje og fjerde åbner, den er en slags overbygning til Internet Explorer som ikke kan åbnes i faneblade den virker på alle sider og den har også indbygget phishing alarm så du bliver advaret hvis du er ved at åbne en side der ikke er hvad den giver sig ud for at være, der er også indbygget nyhedsbrowser og P2P der virker gennem Gnutella netværket, browseren er gratis for private og kan hentes her: http://www.deepnetexplorer.com/default.asp
Hisen Ove

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 14-07-05 18:34

Tak for svaret Gambrinus.