/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
billig bærbar com
Fra : CCjunior
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 10-07-05 10:55

jeg er på udkig efter en gammel brugt bærbar. men af en eller anden årsag tror folk at de er en formue værd.. jeg skal bare bruge den en enkelt aften.. skal holde fest og gidder ikke ha ødelagt mine cd samling.. så den skulle stå ved anlæget fyldt med mp3...

hvor er den billigste bærbare med ca 10gb hd...

junior

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-05 11:14

du kan da lægge de mp3´er ind på din egen - hvad er forskellen ???????????

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-07-05 11:21

vi har lejet en hytte og slæber et anlæg med derud.. derfor

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-05 11:24

hmm ok - god fornøjelse og du skal vist punge ud

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-07-05 12:07

jeg syntes bare det er utroligt at en brugt skal koste så meget når du kan få en helt ny ned til 3800,-
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=65753

men så længe der er købere til dem så bliver prisen vel også derefter...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-05 12:17

har du kigget efter genbrugsbutikkerne - altså med it varer ???

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-07-05 12:20

kom med et par link..
jeg kender kun dba og guloggratis..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-07-05 12:34

Hej, har en Compaq Centura 410cx til 500.- men kun med 1,5 gb hd

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-07-05 18:29
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 10-07-05 20:27

smxxx.. desværre så er den sq for klein.. men det er da det rigtige prisleje..hehe.

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 50 point
Dato : 11-07-05 10:39

Du kan jo også bare slæbe din almindelige pc. med. Hvis du slæber på et anlæg i forvejen er en pc vel ikke i vejen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-05 10:48

Fijala - jeg tror lige akkurat det er der problemet opstår- angst for at der sker det noget

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 11-07-05 11:37

mit hjertebarn skal da ikke slæbes med til sådan noget snavs.. tænk sig... andres fedtede finger på MIT tastetur...aldrig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-05 14:58

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-07-05 18:22

Så kan du jo købe en hel ny med tastatur og det hele for omkring 1600,- bare søg på nettet, der er masser af dem.
Og så bare smide den væk bagefter

Fijala

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-07-05 18:28

Du kan jo også byde på en online auktion

fx. her http://my.qxl.dk/default/defaultlistelse.asp?catg=10062

Opret dig om bruger og du er straks igang

Fijala

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 11-07-05 20:15

Hej Fijala,,,,,,,, troede ikke du solgte varer

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-07-05 23:30

Næ det er heller ikke mig der gør det, altså sælger, men jeg har altid øjne og ører åbne for en god handel.
Qxl er en online auktion med al mulig stuff, så det er bare med at byde og se om man bliver den heldige.

Det med en bærbar kontra en stationær er bare fordi det lyder som om det skal være billigt og ikke skal bruges bagefter, så det billigste vil være en stationær.
Jeg har faktisk set en til 1100,- + det løse for nogen tid siden (helt Ny inkl. tastatur og mus) men jeg kan ikke finde det lige nu. Desværre

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 12-07-05 12:58

det er self rigtigt.. men det var nu for at det skulle være nemt lige med en bærbar.. jeg tror måske jeg skulle høre rundt blandt gæsterne om man kan låne en...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-07-05 13:52

Held og lykke og ha' en god fest

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 12-07-05 15:04

Tak for svaret Fijala.

ikke hvad jeg ledte efter, men det er sq ok...