/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Phonostik deling
Fra : michaelmoeslund
Vist : 285 gange
200 point
Dato : 09-07-05 14:20

Jeg har et anlæg i stuen, og et anlæg i værkstedet, har så ført phonostik ud i værkstedet(ca 20 mtr.)

Problemet er bare, at når anlæget i stuen står på lav styrke, så spiller anlægget i værkstedet heller ikke særligt højt!

Jeg har sat et phono splitter stik i forforstærkeren i stuen, og kan ikke rigtig se hva jeg ellers skal gøre, nogle forslag??

Der er kun en udgang på forforstærkeren, som jo går til effektforstærkeren, og det er vel der jeg skal ha "kilde" lyden fra?

Og ydermere "stjæler" det lange phonostik også lyden på andre indgange(fra dvd'en)

Så hva gør jeg???

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 210 point
Dato : 09-07-05 14:47

Du skal bruge phonostik fra Tape out på forstærker da denne ikke reguleres med volume indstillingen.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 09-07-05 19:12

ok det vil jeg jige prøve....

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 11-07-05 12:10

Hva så der Benjamin!!!

Det styrer du da bare for hårdt!!

Klask den hånd der! sådan der!

Respekt der!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-07-05 18:03

Uha uha - dejligt når det kan bruges...
God sommer.