/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
grafikkort til 1500 kr hvilket???
Fra : dayworker24
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 06-07-05 22:35

Hvis i skulle købe et grafikkort til 1500kr , hvilket ville i så vælge.

hvis det koster 1600 så pyt da, men ikke 2000kr

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-07-05 22:37

det må gerne være både ati og geforce

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-07-05 22:47

Du kan gå ind på www.edbpriser.dk og søge efter grafikkort til max. 1500 kr. så får du en liste over hvad der findes og hvor du kan købe dem og også oftest en brugervurdering angivet med stjerner. Held og lykke med det. Arne

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 06-07-05 22:49

ved det har været derinde, men der er så mange forskellige kort til 1500 kr, så jeg vil gerne høre jeres mening

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-07-05 22:51

OK - Jeg kigger lige selv, så får du mit bud om lidt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-07-05 22:57

Denneher ser rigtigt godt ud og har fået meget fine brugeranmeldelser:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116887

Accepteret svar
Fra : WalkingChicken

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-05 08:15

Er ikke specialist på området men sørg for at få mindst 256 MB !! Gjorde en kæmpeforskel hos mig

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-07-05 09:32

et andet spørgsmål understøtter dit bund kort hvad??? pciE eller agp *8

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 07-07-05 22:23

agp8 tror jeg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-07-05 15:46

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 29-07-05 22:43

Tak for svaret WalkingChicken.

til Arne.jakobsen

hey arne tak fordi du er så betænksom om jeg kan finde ud af at lukke et spørgsmål.
Det kan jeg, men sagen er den at jeg lige er kommet hjem fra U.S.A San Francisco 29 juli 2005 kl. 21:30

men nu har jeg lukket det