/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
for gammelt spil ?
Fra : jensgertson
Vist : 413 gange
200 point
Dato : 06-07-05 14:36

Altså jeg har lige købt en ny computer, og så ville jeg gerne prøve mit gamle Dance E-Jay 1... som er fra 1998... Men da jeg prøver at sætte det i, bliver skærmen bare sort... og der sker ikke mere. Men det virkede ellers altid på min gamle computer... Ka det være rigtigt at min computer er "for ny" til at køre det ? Og hvad kan jeg gøre ?

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 06-07-05 16:11

Prøv at højreklikke på ikonet og vælg egenskaber kompabilitet og sæt den til at køre under 98 egenskaber

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 06-07-05 18:44

det virker desværre ikke... den er stadig sort

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-05 19:32

Tilføjelse til jlbendtsen

Sæt skiven i og luk skuffen samtidig holder du skift-tasten nede indtil CD-drev ikke blinker mere. Gå i stifinder og h-klik på programmet og vælg kør som 98

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-07-05 21:04

hej
du skriver en ny pc så kører du sikkert xp
så tror jeg ikke du kan
som du skriver 98 der var der ikke mange der tænkte på xp
1998 så er de jo nok begyndt at lave spillet i 1996-1997
hvor der stadig kørte win95 og win 98 var ved at komme
om der findes et konverterings prg. ved jeg ikke men jeg
vil ikke undre mig
men prøv at stille spgs. under spil eller windows
mvh
ole